Ons dochter is nu 4 weken oud, moet ik met dit warme weer nou nog steeds een kruik s'nachts in het ledikantje leggen?
hoi ssgerundt,, wij hebben damian vanaf week 1 alleen s'nacht nog een kruik gedaan omdat hij zo goed op temp. was overdag en het s'nachts nog koud was en toen hij 3 weken was helemaal niet meet tenzij het echt koud was.. ik denk dat je met dit weer geen kruik meet hoeft te geven maar je kan het na kijken door hem s'avonds als hij gaat slapen en de volgende ochtend te temperaturen.. dan weet je het (onder de 36.5 graden een kruik anders niet hoor succes
Lynn is ook met warme temperaturen geboren. Ze heeft maar 1 nachtje een kruik nodig gehad. Ik zal het met dit weer ook niet doen. Als je denkt dat hij het koud heeft, kun je een extra dekentje doen. Je kan het aan het nekje voelen. Of idd zoals Lidia schrijft ....de volgende dag ff temperaturen (maar als ze net ontwaakt zijn is de temperatuur meestal ook wat lager)
je kunt ook eerst het bedje opwarmen met een kruik en dan de kruik eruit halen, en gewoon af en toe het nekje voelen of ze warm blijven..