Hai meiden, Ik wilde even dit product bespreken omdat ik er helemaal NIET tevreden van ben, is ook handig als je dat opvoorhand weet View attachment 110728 Ik had dus deze slaapzak besteld, 17.. en vind 'm echt een tegenvaller. - De mouwsgaten waar de handjes door moeten zijn superklein en absoluut niet rekbaar, waardoor het bijna onmogelijk is om m'n vent z'n armpjes erin te krijgen. - Het gebied waar de rits aan de schouder zit (het zijn afritsbare mouwen) is echt hard en oncomfortabel. - Het gat voor de nek is heel klein, waardoor het harde stuk van de rits constant in het kinnetje/nekje van m'n zoontje gedrukt zit. Hij heeft de slaapzak één nacht gedragen en z'n onderkin zag 's ochtends echt rood van irritatie. Vind het echt een dikke FLOP, stomme slaapzak. :x
Dit motief heb ik niet, maar ik heb juist super tevreden over de hema slaapzakken. Ben juist blij met de krappere armsgaten, dan kunnen ze hun armen er tenminste niet zelf in trekken. Ook met de rits geen problemen. Misschien heb jij toevallig een maandagochtend/vrijdagmiddag model...
ik heb deze, en nog een andere met een ander motief (die verder volgens mij hetzelfde is) en ik ben dik tevreden. Hij is lekker warm, hij krijgt niet zelf de armen eruit en ze zijn niet belachelijk duur. Prima ding dus, jammer dat je niet tevreden bent.
Ik heb bij HEMA andere (dunnere) slaapzakken gezien, maar deze leek me superwarm (is echt dikke flanellen stof)... ben er echt een beetje boos om. Verder wel een hema-fan, daarom ook mijn teleurstelling.
Ik heb deze dikte in het gestreept (vorig jaar wit/grijs, nu blauw/grijs) en heb ook nog effen witte. Ze zijn inderdaad lekker warm.
Nee het is me in ieder niet opgevallen, zal straks eens kijken, hij ligt er nu in te pitten . Maar anders ga je toch gewoon naar de klantenservice? Bij de hema zijn ze vaak wel schappelijk als je niet tevreden bent.
M'n ventje is nu 2 maanden net (en maat 68/80), en met die mouwsgaten zou ik nog kunnen leven, maar dat z'n kin helemaal rood ziet, dat vind ik erover Zouden ze er wat aan doen dan?
Dat klinkt echt als een model wat niet klopt. Want dat zijn zakken die tot maat 80 gaan toch? Volgens mij hebben ze tenminste maar 2 maten. Ik zou terug gaan en aangeven waar je mee zit. Voel ook eens aan andere zakken die er hangen. Ik voel bij onze zakken niets hard en er zit toch een stofje over het ritsuiteinde? De rits zou het kinnetje helemaal niet moeten raken.
Ik heb deze ook, maar dan de meisjesvariant, ook in maar 68/80. Ik ben er wel heel tevreden over. Ik zou idd ook gewoon terug gaan naar de Hema. Vaak doen ze daar helemaal niet moeilijk met ruilen enzo.
Ok, dan is er misschien echt wel iets mis met mijn model... Er zit idd stof over het ritsstuk, maar het voel nog steeds keihard. De stof aan de mouwen bedekt de rits ook niet behoorlijk... Ik kan idd proberen te ruilen, maar de slaapzak is wel al gewassen + ik heb het bonnetje niet meer. Zal misschien eerst ff mailen.
Over dat bonnetje doen ze vaak ook niet moeilijk, misschien heb je 'm met pin betaald? neem je je afschrift gewoon mee. Ik heb mijn zoon echt nog nooit met een rode kin gezien, lijkt me ook niet de bedoeling.
mm ik heb de effen witte variant van deze slaapzak. Ik vind het heerlijek slaapzakken en heb geen problemen met de rits. Alleen indd de mouwuiteindes hadden wel wat breder gemogen, maar ach zo komt er geen kou in zn mouw gevlogen hihi. Hoop dat je een positieve reactie krijg top je mail ! Zou belachelijk zijn dat als hij echt niet goed is ze e rmoeilijk over gaan doen! Liefs sassie
ik ben ook reuze tevreden over deze zak. Bij die van mij ook geen harde stukken... en ik krijg haar armpjes er heel makkelijk in
Ik heb ook maar 68/80 slaapzak van de hema. De eerste keer was de rits van de mouwen stuk en nu is aan de onderkant de stof helemaal gescheurd waardoor de vulling eruit komt! Kleine kan hem dus niet meer aan want die gaat daar lekker aan pulken.
Nou wat betreft de mouwen kan ik me helemaal aansluiten. Ik heb er letterlijk een stukje afgeknipt en weer omgezoomd. Als ik ze omsloeg pastte ook hier de armpjes er niet meer doorheen. Dus ik zal m ws niet tot mt 80 kunnen gebruiken. Ik heb t alleen bij de dikker winterversie. De dunnere met mouwen heeft het niet. Ben wel benieuwd wat de reactie van de hema zal zijn.
ik heb de 86-104 en na 2 nachten was de rits al stuk, helaas heb ik ook geen bon meer, misschien meot ik de hema ook maar eens mailen... Lady, heb je al reactie gehad??? Miek
Ik had er twee, en bij een was ook de rits stuk. Die heb ik (zonder bon) teruggebracht en mijn geld terug gehad. Of ik mocht wat anders uitzoeken voor dat geld, dat weet ik eigenlijk niet meer. Maar ze losten het dus keurig op. De andere is de rits wel heel van. Gelukkig maar, want ik vind het een heel fijne slaapzak; mooie pasvorm (tenminste niet zo'n eng groot gat bij de hals, ben altijd bang dat ze er dan in kunnen zakken, brrrr....) en lekker warm. En mijn zoontje is heel blij met het auto-motiefje.