Hallo allemaal, Ik ben nu zwanger van de tweede, een jongentje, en in principe is mijn dochters oude kamer nog heel mooi maar te meisjesachtig.En nu heb ik leuk behang van Lief! gezien, die met die vogeltjes. Maar er staat meisjesbehang bij op de site, wat vinden jullie, kan toch ook wel voor jongetjes?
Ja hoor vind ik van wel hoor!! Ben er ook helemaal voor gevallen! Is trouwens bij de gamma nu ook te verkrijgen en er zat vorige week een bon bij het krantje met 15% korting op 1 artikel als je zo'n gamma vaste klanten pas hebt. Ik zou zeggen gewoon lekker kopen
He voor een bab jongetje vindt ik het best kunnen. maar voor een peutertje jongen niet meer. dus voor nu zou het prima zijn
Ik koop het ook voor de babykamer. Ik weet nog niet wat het is. Ik vind het voor beide kunnen. Ik knip alleen wel de vogeltjes eruit. Eerst alleen de blauwe en groene. Dan wat roze voor als het een meisje is en nog een paar voor Isabella. Op MP vond ik deze advertentie. Ik mag het kopen voor 26.60 inclusief verzenden. Misschien iets voor jou? Ik vind die vogeltjes voor ons net iets leuker eigenlijk± Marktplaats.nl > 2 rollen Lief Behang - Huis en Inrichting - Stoffering | Behang
Bedankt allemaal, dus niet raar voor jongentjes he. Vindt de vogeltjes zo schattig en alle kleurtjes zitten erin. Dan leuk aankleden met aquablauwe accessoires. Heb er nu al zin in.
Ik heb het behang ook op de babykamer en ik vind het eigenlijk wel wat meer voor meisjes... Mijn zoontje heeft dat lijstjesbehang voor jongens is ook super leuk!! Maar jullie weten zeker nog niet wat het wordt?? Ik heb het behang op 2e paasdag gekocht met 25% korting!! Ik zou id. even goed kijken wanneer een waar je het met korting kan kopen.. Succes in ieder geval!!
Oh, ik zie dat je het wel weet een jongetje... dan vindt ik dat lijstjesbehang met auto's en vliegtuigjes ook erg leuk!!
@juffie, vind die met lijstjes ook wel leuk maar vind de kleurtjes van de vogeltjes leuker. Ga verder wat stoere jongens spulletjes er bij kopen. Dan moet het vast goed komen.
Absoluut. Als het bij ons een jongetje is dan laat ik die vogeltjes ook gewoon en haal ik ook nog wat stoere dingetjes erbij.