Ben het zo moe.. begin dan toch!

Discussie in 'De bevalling' gestart door limmeke, 19 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    Hi

Ik wil even klagen.. mag dat? Ik ben inmiddels 37 weken en paar dagen zwanger en ik kan mijn beeb er wel uitkijken... Mijn zwangerschap is niet geheel volgens het roze plaatje verlopen.. na mega misselijkheid met veel braken en ongecontroleerd urineverlies had ik al vrij vroeg in mijn zwangerschap last van BI... Hierdoor in ziektewet gekomen met als gevolg dat mijn contract niet werd verlengd. Ik werd steeds vermoeider, lichamelijk niet eens meer in staat armen op te tillen.. zo zwaar voelde alles aan... te laag HB en te lage bloeddruk zou hier debet aan zijn... maar nu beide weer goed is blijft dat vermoeide gevoel. Slapen? pff, zou bijna vergeten zijn wat het was.. hele nachten compleet wakker liggen van alle pijnen die je voelt.
    Nu sinds het weekend felle voorweeen, te pijnlijk om te slapen.... ik voel me een dweil zo slap inmiddels.
    Kan ook helemaal in paniek raken als ik denk dat het nog weken duren kan, want dat ga ik echt niet meer trekken... ik heb ook niet meer zoveel gehuild als afgelopen tijd.. ben gewoon op.
    ik wil bevallen.. is dat zo gek? Bij wie verliep het ook zo en liet bevalling niet lang meer op zich wachten?

zo, moest het even kwijt.

2. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Wat vervelend voor je allemaal zeg. Kan me voorstellen dat je het zat bent, dat geldt voor heel veel vrouwen tegen het einde.
    Ik had zelf op zich niet al die klachten, maar wel veel last van voorweeën. Die hadden niet zoveel te betekenen, de baby is 9 dagen te laat geboren. Inderdaad, je kunt hem er wel uitkíjken, dan. Als je echt al dagen niet meer geslapen hebt, zou je de verloskundige om een slaapmiddel kunnen vragen. Dat doen ze wel vaker, je moet tenslotte straks nog wel energie voor de bevalling hebben. Mijn zusje heeft ook na 3 slapeloze nachten een slaapmiddel gekregen en toen nog even 5 uur kunnen slapen voordat ze de nacht daarna eindelijk echt ging bevallen.

En verder moet je er de komende dagen of weken gewoon nog even door. Het is een ontzettend cliché, maar het klopt: als je baby er is ben je al dat wachten zo weer vergeten. Ik weet dat het niet erg helpt ,maar het is wel echt waar.

Sterkte!

PS gefeliciteerd dat je getrouwd bent, zie ik je banner!!!

3. Peentje

Peentje Actief lid

29 jan 2009
    302
    0
    0
    Brabant
    Ik herken me niet in je situatie maar ik kan me wel voorstellen dat je er nu helemaal klaar mee bent. Ik hoop voor je dat jullie kleintje gauw komt zodat je die voorweeen kwijt bent. Helaas volgen er nog meer gebroken nachten denk ik( die zijn wel knus en gezellig).
    Probeer toch nog te genieten de laatste weken, zwanger ben je doorgaans niet heel vaak.

4. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    het is mijn 3de... maar dit keer valt het allemaal zoveel zwaarder bleeh.

tnx luppy... ja, ben idd al hele week getrouwd hehehe.

Deel Deze Pagina