Hier nog een toevoeging. Vanochtend intake van de kraamzorg gehad (telefonisch) en zij gaf aan dat je er in ieder geval 1 moet hebben en dus geen 2. En idd, bijhalen is zo gebeurd.
Ik had er twee en heb ze hooguit een weekje gebruikt. Onze kleine man kon zich goed op temperatuur houden.
Ik heb er 2, voor de hele nacht heb ik ze niet heel lang gebruikt. Wel de hele winter om het bedje lekker voor te verwarmen (en daarna die van ons). Denk dat ik ze daar aankomende winter ook wel weer voor gebruik..
Bij ons werd geadviseerd om 2 kruiken in huis te hebben.Beide ook wel gebruikt.We hebben ze lang gebruikt om ook idd het bedje voor te verwarmen en de kleertjes er om heen te leggen na het badderen.Vooral in de winter is dat wel lekker.
Ik heb ook maar een kruik. Een Bellywarmer, want ik wil geen heet water kruiken in bed. Tijdens de intake van de kraamzorg heb ik het hier over gehad, en zij vond het prima. Twee vond zij in de meeste gevallen niet nodig.
Hier ook ene belly warmer aangeschaft, maar onze kraamzorg vond het beter om stalen kruiken te hebben. Deze heb ik kunnen lenen van een vriendin van mij, ik heb ze geloof ik 2 dagen gebruikt. Tycho houdt zichzelf keurig op temperatuur. Gebruik de belly nu om bedje voor te warmen tijdens zn laatste 2 voedingen 's avonds. xx sas