Hi! Lisa is best een dikke baby en ik ben opeens helemaal weg van leggings bij baby's . Nu had ze in maat 62 leggings die goed zaten, 1 van de Wibra, 1 van Bakkaboe en 1 van een merk uit Frankrijk. Maar nu heeft ze maat 68 en die leggings beginnen dus te strak te zitten. Weten jullie van welk merk leggings een beetje groot (breed) uitvallen? En het liefst die ik online kan bestellen. Lisa heeft nu maat 68 en ik heb een legging van Mexx, maar die past dus echt niet, véél te strak (ik had 'm toch aangedaan maar ze bleef maar huilen ). Ik hoop dat iemand tips heeft? Of gewoon maar maat 74 kopen?
Ik vind die van de Zeeman heel erg breed vallen. Zo breed dat mijn dochter maat 68 nog draagt ipv maat 80! Anders inderdaad maat 74, maar die worden misschien te lang voor haar, staat ook niet zo mooi. Dat ze er van moest huilen is ook wel heel erg sneu!
Hebben ze bij de Zeeman een beetje leuke leggings? Ik ga straks wel even kijken, zit hier in het winkelcentrum. Echt sneu dat ze er van moest huilen inderdaad, ik vond de legging wel strak zitten, maar twijfelde een beetje of ze nou daardoor huilde. Maar toen ik 'm (een paar minuten later, ik heb haar echt niet lang laten huilen ) uit deed was het weer goed
Ze hebben er leggings in allerlei kleuren met strikjes aan de zijkant. Hier vind ik de goedkope net zo fijn als de dure van mexx. We doen al 3 jaar met 1 van de wibra! Hihi zat dus echt niet lekker bij Lisa! Haha arme meid.
H&M heeft ook leggings. Mijn ervaring is dat kleding van H&M voor jongens altijd wat groter valt. Heb geen ervaring met meisjeskleding daar maar misschien de moeite om daar te kijken? Je kan bij H&M ook online bestellen...
De driekwartlegging met zo'n klein splitje van H&M is bij onze dochter juist een van de weinige die gewoon aansluit i.p.v. slobbert. Esprit zit ook goed bij haar. Dus misschien moet je die juist niet hebben. Maar inderdaad, de rest van de kleding zoals rokjes etc. van H&M vallen vaak belachelijk groot. Die van V&D vallen behoorlijk ruim en Bakkaboe ook. Je kunt ook eens op de markt kijken, die hebben vaak ook veel keus.
Ik heb er een paar bij V&D besteld, daar hebben ze echt leuke. Ik heb wel maat 74 besteld, maar als het te groot is kan ze het over een paar maanden aan
Ik heb er een tijdje terug bij Hans Textiel een paar gekocht, die zitten bij mijn dochter als smalle broekjes. En indd. Hema.
die van de h&M drie kwart met strikje aan de zijkant zijn er leuk en vallen erg breed. Ik moet juist de smalle hebben dus wel makkelijk dit topic