kruiken

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Momof3, 2 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gold

Gold Actief lid

14 mei 2011
    135
    2
    18
    De aluminium kruiken zijn idd veiliger qua gebruik dan de rubberen. Wel goed de dop checken! En de reden dat we nu hydrofiele luiers gebruiken om de kruik is omdat die meestal de warmte beter geleiden dan de meeste 'hippe' kruikzakken. Ook krijg je door ze in een hydrofiele doek te wikkelen een knoop waardoor de kruik niet door kan rollen naar de baby en dus stabieler ligt.

2. Cindy81

Cindy81 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.271
    50
    48
    Ik ben uitgerekend in juli en volgens mijn schoonmoeder hoef ik die kruiken dan niet aan te schaffen, omdat het dan zomer is en je ze dan toch niet gebruikt. Volgens mij klopt dit niet, maar kan iemand van jullie hier antwoord op geven?

3. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Klopt idd niet. Ongeacht de temperatuur dan nog kan je kindje moeite hebben om zijn temp goed te houden.

4. Yil

Yil Bekend lid

16 mrt 2011
    919
    0
    0
    Ik werk part-time als office manager
    Natuurlijk wil ik geen risico lopen met onze kleine! Onze kruik kan niet smelten, hij is van aluminium. Het is een Belly warmer en die is echt prima. Er zit een stoffen zakje omheen en na het verwarmen van de plek waar ze ligt, gaat de kruik boven op de dekens bij het voeteneind. Neem aan dat deze kruik niet wordt aanbevolen en verkocht bij babyspeciaalzaken als ze zo ontzettend gevaarlijk zijn.

Deel Deze Pagina