Kruiken

Discussion in 'De babyuitzet' started by B en N, Feb 27, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lara1978

Lara1978 Bekend lid

Nov 14, 2007
    614
    0
    0
    Laatst heb ik het intakegesprek gehad met de kraamzorg en die vertelde me dat navelbandjes niet meer worden gebruikt. Die kan je dus van je lijstje af halen!

Flanellen luiers worden volgens haar nog wel gebruik om je kindje in te wikkelen (en dus lekker warm te houden). Bij de Hema kan je een setje van 3 flanellen luiers kopen en die zijn niet duur.

En als ik om me heen zo hoor dan kan je van de hydrofiel luiers niet genoeg hebben!

2. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

Jan 20, 2007
    12,361
    0
    0
    Amsterdam
    Dat was dus mijn VK, die zei dat ik er echt twee moet hebben. Ondanks de aanwezigheid van zowel hittepit als rubberen waterkruiken. Maar ze zei wel da je ze op marktplaats mag halen... om de kosten te drukken. Ik vind die kruiken door eigen ervaringen niet echt fijn, dus heb hem maar nieuw gehaald, en we hebben er dus nu ook twee.

3. Denise19

Denise19 Bekend lid

Jul 17, 2007
    632
    0
    0
    Heb ooit ergens gelezen dat de hittepit zakken erg gevaarlijk zijn! Ze kunnen door de warmte in de fik vliegen! Er is een kindje door overleden, doordat het ledikantje in de fik is gevlogen.

4. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

Sep 30, 2007
    1,677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    mischien een tip in het kraampakket zitten van die matjes voor onder je billen zeg maar

jason van mij spuugde heel erg en daarom deed ik zo,n matje op de aankleedkussen leggen voor het spugen

niet dat ze aankleedkussenhoes niet vies mocht worden hoor maar jason spuugde zo erg dat ik al genoeg was had hihih

5. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Idd en dat is ook super handig voor tijdens het temperaturen met borstvoedingspoep ;) :oops: :) .

6. Boukje34

Boukje34 Bekend lid

Sep 20, 2006
    654
    0
    0
    Fryslan
    nog even een vraagje over de kruiken;
    in de winkels vind ik de kruiken zo licht en dun, is dat tegenwoordig normaal?
    "mijn" oude kruiken (die nog bij mijn ouders liggen) zijn veel dikker/zwaarder. Is de oude versie beter/slechter dan de huidige?
    Of maakt dat niet uit?

7. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

ze zullen misschien iets eerder afkoelen maar voor de rest zal er weinig verschil in zitten denk ik

Share This Page