Gewoon uit nieuwsgierigheid vroeg ik mij dit af; wat zijn de [ongeveer] maten van de baby of kinderkamer bij jullie? Kyana's kamer is ongeveer 10 m2. de kamer waar de nieuwe ukkepuk op komt te liggen is ongeveer 2.05x 3.8 {ik weet het niet exact} je komt uit op ongeveer 8 m2 dan hebben we nog een kleiner kamertje, daar weet ik geen maten van maar dat is écht klein.... nou ben ontzettend benieuwd
Hier hebben we het kleinste kamertje als babykamer. zo'n 2 bij 3 meter. Echt zo'n heerlijk knus nestje. Tegen de ene 3 meter muur staat de commode, tegen de andere het ledikant. In de ene 2 meter muur zit een raam, en in de andere de deur en een smalle kast ertegen. Je kunt dus overal makkelijk bij, en toch genoeg ruimte om te lopen, voor een stoel, en om wat rond te scharrelen op de grond.. Als hij straks naar een peuterbed gaat, dan kan hij misschien nog even blijven, en anders krijgt hij onze studeerkamer (4x3.5)
wij hebben de kleinste van de 4 gekozen.omdat ja die meubels zijn niet zo heel groot en dat valt het snel ik het niet vind ik. de kamer is trouwens 3 bij 4 meter
Kyllian's kamer is 16m2. Als we gaan verhuizen krijgt hij een kleinere kamer, iets van 12m2 geloof ik. De kamer waar een eventuele 2e komt is iets van 10m2. Kyllian kan later altijd nog naar 1 van de zolderkamers. Een grote kamer hebben ze nu echt niet nodig.
Wij liggen zelf in de grootste slaapkamer en de overige 3 zijn allemaal ongeveer even groot, dus wij hadden niet veel keus (qua grootte dan). Milans kamertje is 4,20 x 3,80 m.
Wij hebben ook de kleinste van de 3 gekozen, 3 bij 1.85. De andere kamer van 4 bij 5 vonden we echt te groot
Wij hebben lang getwijfeld... We hebben 2 kamers van 3x4 en 1 van 2,50x4,50. Eigenlijk maakt het dus niet veel uit. Die 3x4 kamers zijn nu onze slaapkamer en de 'logeerkamer' geworden en die van 2,50x4,50 is voor de beeb. Ik vond die andere te 'vierkant', deze oogt een stuk kleiner, ook omdat er een schoorsteen doorheen loopt. Nu heb je echt een aparte kant met bedje en commode en een hoek voor badje/kast en evt. stoel. Mochten we een 2e krijgen... wat ik wel graag wil na een tijdje... dan verhuisd waarschijnlijk deze beeb naar de 'logeerkamer'.
janneke je kamertje lijkt idd niet zo mega groot! vind trouwens de mate nog behoorlijk groot, dan hebben wij maar piepkamertjes zeg
Hier een kamer van zo'n 6 m2 en alles past er makkelijk in. (ledikant, commode, kast en badje op standaard)
Geen idee wat de afmeting van de slaapkamer is.. kan het wel nakijken op de tekening.. We krijgen straks allemaal een nieuwe slaapkamer.. We verhuizen 1 meter en wonen straks in een hagelnieuw huis.. Voorzien van heel veel comfort wat we nu nog niet hebben( cv en geisoleerde woning)
heb het niet nagemeten, maar ik denk net geen 3x3m. is onze kleinste kamer, maar ligt direct naast die van ons, en heeft een wastafel. dus leek me het handigst. wij hebben de grootste kamer, en dan is er nog een logeer-/studeerkamer. op zolder hebben we ook nog een grote kamer (wel met schuin dak uiteraard). plek zat dus! de babykamer is als volgt ingedeeld: linkermuur: zit balkondeur en raam, staat een schommelstoel voor, en er hangen wat schilderijtjes naast het raam. muur recht vooruit: staat het ledikant tegenaan met erboven een klamboe. hangt een pluchen dierenkop, en in de hoek met de rechtermuur staat een draikast (IKEA), met beddengoed etc. erin. rechtermuur: staan de twee kasten tegenaan met kleding erin, met ertussen de commodeplank. er hangt aan de muur een plankje boven de commode. de muur waar de deur is zit heeft ernaast de wastafel+wastafelmeubel. er is genoeg ruimte voor alles, het staat niet propperig, en is heel gezellig aan het worden!
Niet exact opgemeten maar 3x4 ongeveer. Geen schuine daken oid. Lekker ruim wel. Het is op de zolder na de grootste slaapkamer van de 3.
kamertje van alicia is 4 bij 4 en die van de babykamer 4 bij 4 maar er zit een inbouwkast in en dat maakt de kamer 15m2