we hebben een maxicosi mura, met stuurtje. erg leuk natuurlijk maar wel beperkend met voetenzakken. hij vind het stuurtje nu helemaal geweldig om vast te houden. bij onze dochter* hadden we een lodger bunker er in zitten, maar echt handig vond ik hem niet. ze schopte hem telkens los. Dus ik heb nu liever iets met een rits, maar nergens kan dat stuurtje in denk ik. iemand nog een idee? en anders een voetenzak zonder stuurtje, welke is fijn?
Wij gebruikten de lodger. Vond ik juist wel fijn. Ik ben bang dat je dan toch naar de mura voetenzak moet maar die vond ik 3x niks.
Ik heb de voetenzak die bij de wagen hoort, zonder pijpjes. Het nieuwe model. Geen idee hoe hij is gebruik is, want de kleine moet nog komen
Wij hebben de zak die erbij hoort met pijpjes, niet ideaal nee maar wel lekker warm ingepakt! Je kunt inderdaad ook het stuurtje eruit laten, of anders misschien een goedkopere zak kopen en daar een klein gaatje in maken waar het stuurtje doorheen past?
Wij hebben ook de Mura, maar gebruiken dat stuurtje niet omdat ik dat inderdaad ook niet handig vond met een voetenzak. Wij hadden een voetenzak van Koeka. Echt heerlijk met fleece erin.
Vorig winter gebruikten we nog geen stuurtje, dochter was van februari, we hadden de orginele voetenzak van de mura met pijpen, maar we vonden het een drama, hebben toen alsnog de lodger bunker gekocht en die vonden wij erg prettig. We zaten ons ook al af te vragen hoe dat dit jaar moet. Dochter wil absoluut geen gordels om, en achter het stuurtje blijft ze prima zitten, maar of dat wel kan met de lodger bunker, vraag ik me af. Misschien dat nu ze wat groter is de orginele voetenzak wel fijn is, maar dat moeten we dus nog testen.