Dames, Poosje terug had ik al last van voor weeën, maar die heb ik niet weer gehad. Dat was dus 1 pijnlijke kreet. Nu heb ik vannacht last gekregen van pijnlijke menstruatie krampen, heel raar maar ging gewoon naar de wc op te kijken als ik niet ongesteld was geworden.. Nu heb ik er nog steeds last van, het is dus niet weg geweest. De 1 is wel wat minder als de ander. Kan ook niet zeggen dat er regelmaat in zit. De ene keer zit er wat meer tijd tussen dan de andere keer en de 1 duurt net wat langer of korter dan de anders. Ik ben nu morgen 36 weken, maar kan dit al een begin zijn? Liefs.
Eerlijk gezecht denk ik dat DIT nu voorweeen zijn, onregelmatige kampen die echt vervelend aanvoelen, ze zorgen voor het verweken van de baarmoedermond en soms voor wat ontsluiting, meestal word het.minder na een douche warm bad of kruik tegen je buik, als het in kracht lengte en regelmaat toeneemt dan kunnen het echte weeen zijn! Maar dit klinkt mij in de oren als voorweeen.
ja als je echt weeen hebt dan merk je het gauw genoeg, je kan wel bij elk krampje en dingetje denken dat het een voorteken is maar dan was het er allang geweest ... heel veel mensen hebben veel krampjes en daar rommelt het (helaas) ook nog altijd door...het is misschien vervelend, en maakt je wat onzeker maar je lichaam oefent alvast een beetje anders zou ik de tijd eens bijhouden als het komt en gaat...mocht er regelmaat inzitten gewoon bellen naar je vk, vinden ze niet erg!
Ik heb dat ook vanaf een week of 36 gehad (die menstruatiekrampen) en ben nu 40w5d en de beeb zit nog steeds warm en droog Bij mij heeft het dus niets uitgehaald... Mijn BMM is ook nog steeds volledig gesloten!
Volgens mij zijn dat indalingsweeen.. Heb het zelf ook heel erg gehad en mijn kindje ligt heel diep in mn bekken. Heb er nu ook af en toe last van maar dan is je bmm aan het verweken volgens mij.