Hoi dames, De titel zegt het al, wie heeft de Zensy kruik gekocht en gebruikt en hoe beviel deze? Ik zit erover te denken om deze aan te schaffen maar we hebben ook van de eerste nog 2 gewone kruiken liggen dus vraag me even af of het het geld waard is!
Wij hebben er een en ik vind het echt een topding! Heb hem zelf in mijn zwangerschap al gebruikt, was erg lekker op mijn onderrug. De metalen kruiken hebben we hier nooit gebruikt, mijn dochter bleef goed op temperatuur en het was erg warm in de kraamweek. Daarna, toen het wat kouder was 's nachts, hebben we hem gebruikt om 's nachts het wiegje voor te verwarmen. Als mijn dochter wakker werd zette ik de Zensy aan voor ik haar uit haar wieg pakte, bij het wisselen van borst legde ik hem in de wieg en als ze dan was uitgedronken was haar bedje lekker warm. Daarna verdween de Zensy weer in ons bed voor mama's koude voeten Het handige aan dit kruikje vind ik dat het zo makkelijk is om hem even op te warmen. 'S nachts ga ik toch niet zo snel met een metalen kruik in de weer, maar bij de Zensy is het veel minder moeite dus gebruik ik hem best vaak. Juist op die momenten dat het net een beetje fris is is een warm bedje natuurlijk heel lekker.
Ik vind hem ook echt geweldig. Heb hem nog niet voor ons kindje kunnen gebruiken maar mamma vind hem erg fijn. Hij is snel warm en veel prettiger in gebruik als die rubber kruiken (die ik overigens direct weg heb gegooid). Hij is zo fijn om te gebruiken tegen krampen of spierpijn. Onze kleine zal hem dus straks toch echt met me moeten delen.