Goedenavond, Wij zijn ons aan het oriënteren op een keuken voor ons nog te bouwen huis. Op dit moment hebben wij een combinatie van Etna en Pelgrim apparatuur. Geen klachten over maar ook niet super enthousiast. Betaal je voor merken als Siemens, Miele etc alleen voor het merk, of ook voor kwaliteit? Welke merken zijn aanraders voor vaatwasser, koel/vries, combimagnetron en inductieplaat met geïntegreerde afzuiging?
Wij hebben alleen maar siemens apparatuur en alles doet het nog steeds na 11 jaar. Met uitzondering van onze inductieplaat, maar daar was iets op gevallen waardoor het glas gebarsten was. Dus daar hebben we sinds een jaar een Bosch. De afzuigkap, combi-oven, gewone oven, vaatwasser, koel/vries en afzuigkap zijn allemaal nog prima in orde. Dus wat mij betreft kwaliteit.
Wij hadden in onze vorige woning alleen maar Siemens, keuken plus apparatuur was zn 20 jaar oud oud en alles deed het nog goed. Woning verkocht en nooit iets gehoord over mankementen van de apparatuur. Ik ben echt helemaal Siemens fan, zelf een vaatwasser gekocht (was niet ingebouwd) en is uiteraard na onze ervaring ook Siemens geworden mochten we de keuken hier ooit vervangen wordt het Bosch of Siemens.
Wij hebben alles van Bosch en ben zeer tevreden. In de nieuwe keuken word het weer Bosch of Miele als dat qua design toch mooier is.
Onze keuken zat er al in. Voornamelijk met whirpool apparatuur. Zou hier persoonlijk nooit voor kiezen. Hebben laatst onze whirpool vaatwasser vervangen voor eentje van miele. En vind deze schoner wassen, hij is stiller en droogt beter. Dus duidelijk kwaliteitsverschil.
Wij hebben alles in de keuken van Siemens. Vorige keuken hadden we meer de B-merken, en constant gezeik mee. Vaatwasser om de zoveel tijd stuk, inductie plaat wat te wensen liet. Nieuw huis, nieuwe keuken. Lesje geleerd. En dus alles Siemens gepakt. Duit meer geld, maar tot dus ver mega tevreden over! En om eerlijk te zijn, vind ik de apparatuur er ook wat luxer uitzien. Wat mij persoonlijk ook altijd wel aantrekt in een keuken.
Wij hebben een smeg fornuis, bosch inbouw vaatwasser, cendo afzuigkap en de koelkast en magnetron van de ikea. Tot nu toe tevreden over alles, maar hebben de nieuwe keuken pas sinds afgelopen zomer..
Wij hebben ook pas een keuken gekocht die bijna wordt ingebouwd. Apparatuur hebben we zelf gekocht, was voordeliger dan via de keukenmaker. Bijna allemaal Siemens.
Ik zweer bij bosch! Echt hele fijne spullen die goed hun werk doen. Wij zijn best veel verhuisd en veel apparaten geprobeerd, Candy kan ik je helemaal afraden; Beko heb je toppers en floppers ertussen. Whirlpool oké maar is toch minder dan bosch. Bij bosch kan het eigenlijk haast niet fout gaan. Alles wat ik ervan heb gekocht is me heel goed bevallen. Ik heb Mn nieuwe keuken sinds 2 weken en heb bijna alles van bosch. Alleen de magnetron is van hotpoint (bevalt goed tot nu toe). Miele vind ik overprijsd. Je haalt de prijs er niet uit naar Mn mening, na 10 jaar wil ik sowieso een nieuwe oven etc omdat ze dan weer veel beter en nog energiezuiniger zijn.
Absoluut ook kwaliteitsverschil! Wij gingen van Bauknecht naar Bosch, merk het verschil echt heel duidelijk.
Hier was alle inbouwapparatuur van Zanussi. Het werkt, maar daarmee is alles gezegd. We willen op termijn alles vervangen door Siemens.
Siemens wordt in onze omgeving aangeraden door keukeninstallateurs. Dat t echt goede kwaliteit is en je daar t beste je keuken mee vol kan zetten. Dat andere merken toch vaker voor gezeik zorgen. Wij hebben kort een siemens vaatwasser gehad (goedkopere variant zelfs) maar ontzettend goed bevallen! En kan niet wachten tot we in dit huis ook eindelijk een siemen erin kunnen zetten Edit: kan uberhaupt niet wachten tot we een nieuwe keuken hebben, en dat zal idd met siemens apparatuur zijn
Siemens of Bosch. Deze merken zijn hetzelfde, alleen voor de naam Bosch betaal je nét iets meer. Het zal er alleen qua uiterlijk vanaf hangen welke van de 2 je kiest, kwalitatief precies hetzelfde...
Wij zijn van etna naar AEG gegaan. Etna vond ik echt prut en ik wou nooit weer etna. Vandaar nu AEG. Middenklasse. Tot nu toe zeer tevreden.
Wij zijn pas verhuisd en hier zit er bv een oven van Pelgrim in. Hij doet het zo vele malen beter als degene die ik had van Ikea. Verder ben ik ook wel fan van Miele. Duur spul, maar voor goede kwaliteit willen wij best iets meer betalen.
We hebben alle van Siemens, nu 5 jaar oud en geen problemen gehad op een productie fout van de vaatwasserdeur veer na. De combimagnetron is van Bauknecht omdat deze een stoommand heeft een een crispfunctie, dat is zo ideaal! Bevalt ook al 5 jaar goed.
Wij hebben alles van Siemens. Ik zou niet anders willen. Super blij mee. Wat je kan doen is alleen de kasten van een keukenboer halen en de apparatuur online. Dat scheelt in prijs.