bmr prik

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door snoet, 20 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snoet

snoet Bekend lid

3 feb 2009
    901
    0
    0
    Hoofddorp
    Dilano moet a.s maandag voor zijn prik, maar bij de vorige afspraak werd er gezegd dat er een reactie kan zijn na 5 a 12 dagen.
    Wij gaan de 26ste een weekend naar Brugge en vroeg me af of het verstandig was om maandag naar het cb te gaan??

Groet snoet

2. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Ja, dat weet je eigenlijk nooit van te voren. Lucas heeft m net gehad (9-11) en heeft er 1 nachtje wat onregelmatig van geslapen maar verder niets. Aan de andere kant zijn er ook wél kindjes die last krijgen, dus tja...

Tis een beetje wat je zelf prettig vindt!

3. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Aaron werd de 7e dag na de prik wat jengelig en de 9e en 10e dag had hij hoge koorts (39.5). Hij was ook echt niet in zijn hum.

Maar zoals gezegd: niet ieder kind heeft er last van.

4. sweet978

sweet978 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.497
    0
    0
    noord-holland
    niet te voorspellen idd

Smurf hier heeft hem woensdag gehaald..en is nu erg jengelig.. weer erg verkouden, koortsig en slaapt veel.

Of dit aan de BMR ligt... de Menc prik.. of gewoon toeval.. niemand kan t zeggen.

Ik zelf.. zou hem uitstellen.. had hem de vorige keer ook zo gepland dat ik een week vakantie erna zou hebben zodat ze niet naar de oppas zou moeten. ( helaas ging dat door ziekte van Smurf niet helemaal door ;) dag planning :))

5. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    Sja, je leest de verschillende reacties al...
    Mijn dochter heeft nergens last van gehad. Niet jengelig, geen koorts... dus het kan ook allemaal gewoon goed gaan.

6. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Mijn meisje heeft er wel heftig op gereageerd. Zoals voorspeld na een dag of 8. Ze had hoge koorts en kreeg een uitslag.

7. WesDaan

WesDaan Fanatiek lid

10 sep 2009
    2.358
    6
    38
    hier helemaal niets gemerkt van de BMR prik, terwijl wij er ons best zorgen om maakte..
    Je moet doen wat je gevoel je ingeeft.

8. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Hier niet echt veel last gehad van de prik...

Iets huileriger en hangeriger... Maar niet dat ik hem "ziek" zou willen noemen...

9. sjmmie

sjmmie Actief lid

27 okt 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zou dat risico niet nemen, ik zou het gewoon uitstellen, dat komt echt niet op één of twee weken aan, en bovendien als hij nu verkouden zou zijn zou je het ook beter uit kunnen stellen, dan kreeg ie m ook later.

alvast veel plezier!

10. Burberry

Burberry Actief lid

21 dec 2007
    417
    0
    0
    ik zou het risico niet nemen. mijn zoontje heeft de prik woensdag gehad en we hebben de hele nacht wakker gelegen,hij had hoge koorts,de hele nacht huilen was echt drama! nu is hij ook heel erg hangering en jengelig en opeens snotverkouden..

11. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Julia heeft 'em net gehad, en bij ons zeiden ze de 5e tot de 10e dag. Maar ze zei dat het niet langer dan 2 dagen zou duren, met wat vlekjes en wat verhoging/koorts, maar niet ernstig! En zelfs niet alle kindjes krijgen het!

Julia gaat volgend weekend ook logeren, tsja, dat heb ik niet afgezegd of de prikjes afgezegd daarvoor hoor. Zal vast wel loslopen.

12. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.422
    447
    83
    Limburg
    Hier de bmr een tijdje terug ook gehad en helemaal geen last van gehad.
    Hier hadden we hem overigens wel 2 weken uitgesteld omdat ze net van tevoren de waterpokken flink had gehad, vond het niets om dan zo snel erachteraan de prikken te doen.
    Werd ook niet moeilijk over gedaan bij het cb, heb die normale keer wel gewoon de controles ed laten doen en toen 2 weken later de prikken.

13. tulip

tulip Niet meer actief

mijn meisje heeft er ook geen last van gehad. Maar als het niet lastig is om te verzetten, dan zou ik dat wel doen. Het zou toch wel heel zonde zijn als hij er wel ziek van wordt.

14. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Mijn zoon heeft hem donderdag gehad.. Tot nu toe is hij prima in orde! Hopelijk blijft dit zo...

15. Col82

Col82 Actief lid

22 aug 2008
    198
    0
    0
    Amersfoort
    Bij ons gaven ze aan dat hij 7-10 dagen na de prik er last van kon krijgen. Hier niks van gemerkt.

Deel Deze Pagina