Ik zit er over te denken om een kruimeldief aan te schaffen maar de laatste die we hadden was echt een onding, zoog voor geen meter! Hebben jullie een kruimeldief en zo ja, welke? En doet ie het een beetje naar behoren? En het belangrijkste, wat kostte ie? Ik wil er niet al te veel geld aan kwijt
Heb alleen een dure tip: de dyson kruimeldief met dierenfilter, werkt echt mega perfect maar wel duur
'k Heb er 1 van Philps. Al een tijdje. Doet t prima en was ook niet heul duur. Maar ik weet niet precies hoe duur want ik heb m al 6 of 7 jaar..
Ik heb er 1 van de kijkshop, was goedkoop, geloof 10 of 15 euro. hy doet het goed. Erg handig met de kruimels die mn dochter overal achterlaat. Geen zin ok elke keer de stofzuiger te pakken!
Jeuj, nog meer reacties Thanx! Philips zie ik een paar keer genoemd worden, daar dus even op verder borduren. Ik heb ook echt geen idee waar je naar moet kijken als je zo'n ding aanschaft. Wij willen 'm voornamelijk voor de trap gaan gebruiken. We hebben geen vloerbedekking maar er liggen wel altijd haren van de huisdieren, vind het zo'n ranzig gezicht maar vind elke dag 2 keer de stofzuiger pakken nog erger
ik heb om dezelfde reden vorige week een princess gekocht voor 20 euro bij de kijkshop. Daar zaten nml een klein slangetje en opzetstukjes bij. Zo kan ik ook in de naden van de bank goed komen.. Princess is geen geweldig merk, maar voor 20 euro overleef ik het wel als mijn kruimeldiefje de geest gaat geven