Had al een item geopend over de slechte aan koop van het jaar maar wat is jullie best aankoop van het jaar stipt op nr 1 : staat de nuna leaf nr 2 : lavera shampoo , sinaasappel of advocado nr 3 : mijn tweedehands cape jas voor over mijn dikke zwangere buik heen zo laten we nog meer leren van elkaar en gelijk het goede kopen in plaats van troep wat zijn jullie beste AANKOPEN van het jaaaaaaarrrrrrr xx
Hmmmm wij hebben veel leuke dingen gekocht dit jaar Maar als ik een top 3 moest maken... 1. Nieuwe Imac!! (L) 2. Grote Amerikaanse koelkast, incl koud water, ijsblokjes etc + de nieuwe keuken. Wat ben ik daar dagelijks nog ontzettend blij mee. 3. GoPro, zoveel leuke en mooie foto's en filmpjes mee gemaakt. Mijn man heeft een bijzonder leuk vakantiefilmpje in elkaar geknutseld. Echt onbetaalbaar die herinneringen.
1. Mijn chromebook. Superblij mee! 2. Chromecast, heel handig om filmpjes naar de televisie te krijgen vanaf mijn telefoon of laptop. 3. Sticky dots voor mijn kerstdorpje
- De PS 2014 lamp van Ikea IKEA PS 2014 Hanglamp - wit/oranje - IKEA ik word zo blij als ik hem zie. - Onze 3d beamer met aanverwante apparatuur (kijken heel veel leuke series en films op dat ding) - Tony chocolony chocolade... omg wat is dat lekker! - doucheschuimspul van rituals hamman geur - Buddhify app om te mediteren https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lvlup.buddhify (superontspannend en ik slaap veel beter sindsdien) buddhify | mobile meditation app for iPhone and Android
Wat grappig! Wist niet dat dat bestond. Ruikt het heel erg lavendelig? Dat vind ik altijd wat minder namelijk hihi
- Mijn Stabilo 68 stiften en het creatieve kleurboek voor volwassenen, echt genieten 's avonds in alle rust - Mijn winterjas van de Zeeman voor 20 euro jeeeeee en precies wat ik zocht (donkergrijs, netjes, lang) - Extra diepvries voor in de schuur van Miele, 40 euro via MP - Onze voordeurmat waar in het Turks 'welkom' op staat, vind hem nog steeds zo leuk en origineel - Mijn Sony Xperia Ultra Z: iedereen denk dat het een tablet is, maar het is gewoon een telefoon . Heerlijk zo'n groot scherm, kan er alles mee.
@Rosao: die lamp is echt geweldig!! Helaas past ie niet echt bij ons interieur, anders had ik hem ook gekocht
Eigenlijk vorig jaar: mijn ipad. Jaar daarvoor nieuwe fiets. Jaar daarvoor cupcake apparaat. Nu euhm voor mijn dochter duplo. Oooh ja een nieuwe wasmachine.
Ja best wel, en ook erg kamillerig. Maar ik vind het niet storend, man ook niet en die heeft een grondige hekel aan lavendel.
- Onze nieuwere auto 😃 Eigenlijk niet de bedoeling om onze vorige naar de sloop te brengen. Maar nu met een 2e op komst had de Vectra sowieso weg gemoeten. Nu zijn wij gelijk familieproof qua auto. - duplo voor ons zoontje, hij is er weg van!! - nieuwe led 3D tv, een stuk zuiniger dan de 42 inch plasma die we hadden
- Clover Amour haaknaalden. Als beginnende haakster meteen voor de beste set gegaan en geen moment spijt gehad. - onze vaatwasser (Siemens). Wat een tijdsbesparing. En meteen geinvesteerd in een A+++ energielabel (geldt ook voor de nieuwe Miele wasmachine), dus hopelijk zien we dat terug in de energierekening...
Mijn nieuwe iPad Air, onze nieuwe loungeset op de veranda en mijn Silhouette Cameo!!! Dit voor de grote aankopen! Nieuwe wasmachine was een must, maar ben ik ook blij mee haha. Maar met mijn kleinere aankopen qua decoratie (Riviera Maison) ben ik zeker zo blij Kan verder niet echt bedenken of we nog meer grote dingen gekocht hebben
Ik weet het. Zag ze bij de Ikea, heb er zeker 5 minuten mee staan spelen, open, dicht, open dicht Als ze ooit met blauwe binnenkant komen ben ik de eerste die hem koopt
1 ding: de Mamaroo swing. Topding! Inmiddels ook alweer verkocht omdat dochter er te gevaarlijk mee werd. We waren er zo blij mee dat we het jammer vonden dat ie weg moest haha
- Mijn zwangerschaps jas! Ben erg veel buiten dus geen overbodige luxe. In de uitverkoop (70 % korting) voering kon eruit voor in het voor/najaar en nu lekker met voering super warm. - robot stofzuiger. Zuigt de woonkamer als ik lekker uit wandelen ben met de honden. Ideaal!