Kruimels en Spruiten Club- Deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lalalindsay, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Rebbel, hoop dat je mannetje het hier niet bij laat zitten en voor zichzelf en zijn gezin opkomt!

Wic, sterkte bij de tandarts.

Proudmum, veel plezier met je workshop en sterkte met de koppijn!

2. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Mecklenburg-Vorpommern, Duitsland
    Ojé, wat heb jij leuke berichten voor mij ;).

3. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Heel veel succes! Ben benieuwd....

4. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Zoals je weet is Linde ook in december geboren. Ik kreeg juist het advies van de dokter om elke dag naar buiten te gaan.
    Alleen als het echt vriest kun je beter niet gaan, omdat het huidje ook nog zo teer is. Ik heb me helemaal aan dit advies gehouden.
    En hoe moet je anders boodschappen doen?

5. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Inderdaad druk bij jou, maar het klinkt wel goed zo!

@ aambeien: het gaat stukken beter met het zalfje erbij, alleen nog jeuk:). Vezelrijk eten, tja, doe ik eigenlijk altijd en dát was het probleem ook niet. Het zat er gewoon ineens weer. Het zal dus volop met hormonen te maken hebben.

6. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Rebbel, wat een vervelende baas. Erg onhandig in zijn uitspraken... Heeft zelf zeker geen gezinsleven.

7. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Oh, ja, wat ik nog wilde zeggen: We hebben veel sneeuw! Gistermiddag Linde eerder opgehaald en op de slee gezet. Wat een pret!

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hier terug uit zkh. Ben 1 uur vertrokken en ben nu pas thuis.. Met spreidbroek :( . Het zal ook een keer wel meezitten.. Ja het was maar minimaal, maar goed, toch voor de zekerheid maar een spreidbroek..

9. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Jammer... Voor hoelang?

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Waarschijnlijk maar 3 mnd, het is ook niet verschrikkelijk, maar we krijgen constant alles op ons dak, dis op gegeven moment ben je er wel klaar mee...

11. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    he gatverdarrie sam!!!!! nou maar hopen dat ie er snel vanaf is!!!! het zit jullie inderdaad niet mee meis

dikke kus

12. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @sam: knuffe!

@jannegie: nee hij heeft idd zelf geen kinderen en dat is te merken ook.

@maranka: nee hij heeft het er zeker niet bij laten zitten. hij heeft gewoon gezegd dat hij op zn kop kan gaan staan maar dat hij 22 december niet komt werken. mannetje is zo normaal helemaal niet maar nu keek zijn baas dus wel even erg raar en zei ow... nou ja zal ook wel goed komen.

13. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Goed van je mannetje hoor Rebbel, beetje raar hoe die werkgever zich soms gedraagt.

Sam, dikke knuffel kan me voorstellen dat dat rot is. Hier moeten we 2 februari voor de heupjes.

Verder gaat het hier nog hetzelfde helaas, was inmiddels gestopt met koemelkeiwitvrij dieet maar lijkt nu wel weer erger te worden dus ga er in overleg met cb die vandaag belde toch weer 1 week mee beginnen. Want Sara heeft echt veel pijn, vooral tijdens en net na het drinken, hoe langer ze geen voeding krijgt hoe minder het wordt en hoe beter ze slaapt en dan komt de volgende voeding en begint het weer op nieuw, Sara is zelf ook oververmoeid, verder kan ze erg moeilijk poepen, hoewel de ontlasting gewoon dun is en spuugt ze na elke voeding.

Gister was mijn buurvrouw op kraamvisite, zij is fysiotherapeute en heeft naar Sara's nekje gekeken maar ze denkt niet dat dat het is.

Wisten we maar wat het was.

Kim herken je bovenstaande?

14. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
  15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Fijn dat te horen Zora (nekje)!! Nu hopen dat de oorzaak gevonden is!! En wat een beauty.

16. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ja zora dat is precies wat mijn meisjes hebben!

misschien heeft zij het net zoals sydney ook extreem. let dan ook op brood etc he? en boter !!!!!!

ik zou als ik jou was boodschappen gaan doen bij de ah daar staat het echt super allemaal op aangegeven!

17. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ik zal even uitleggen wat mij opviel bij sydney en donique:

-aan de borst tijdens het drinken al onrustig. vaak trekken aan tepel en blijven aan en afgaan! eerste tijdje gaat het goed en met de slokken werden ze onrustiger
    -met de fles dronk donique eerst 90 ml zonder morren en daarna was het weigeren met haar hooofd heen en weer schudden.
    -na de fles super onrustig huilen en overstrekken.
    -vaak tijdens het slapen ook onrustig kreunen etc!
    begin van de nacht slecht maar later beter. (hoe langer geen voeding hoe beter) de ochtend ging redelijk maar hoe langer de dag duurt hoe onrustiger ze werden. meestal rond 15 uur begon het extreme...................................
    -groene slijmerige ontlasting (maar dit was vooral met flesvoeding meen ik)

herken je dit?

18. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    @ Zora : wat een mooiertje meis!
    En wat naar, dat ze zo'n pijn heeft. :( Zo zielig, helemaal oververmoeid ervan raken ook.

@ Sam : verdikkie meis! Nu moet het klaar zijn hoor!

@ Jannegie : vindt Linde de sneeuw ook zo leuk? :)
    Er mag hier wel weer wat bijvallen..als het steeds wegsmelt, went Nederland er nooit aan.
    En Faylinn heeft een slee gekregen van Sinterklaas, die staat te wachten op volgend gebruik. ;)

19. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    wat een superlieve foto trouwens zora!!!!!

wic van mij mag het ook wel weer gaan sneeuwen en vriezen.

morgen een fotoshoot met de meisjes!

20. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    sam toch :( wat een tegenvaller weer...

Zora, zielig he, dat ze zo'n moeite hebben met poepen :( hier ook nog steeds vrij moeilijk en idd wel dunne ontlasting... maar ze heeft sinds het aldiwater wel elke dag kunnen poepen

wicjuh, heb vandaag post gehad... had een kaartje verwacht, maar zeker geen cadeautje :) bert en ik waren allebei best wel een beetje shocked dat iemand die je alleen van internet kent zo lief is om een cadeautje op te sturen.

heel erg bedankt, we vinden het allebei superlief!!
    enneh... het is helemaal mijn smaak ;) als ze het aanheeft maak ik een foto :D

Deel Deze Pagina