Kruimels en Spruiten Club- Deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lalalindsay, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Daantje dikke knuffel! Wat ontzettend balen, jij mag ook niet genieten zeg :( !!

Slaaptekort mensen: Sterkte! Ik doe mee.. :( DIkke knuffel! En Beterschap voor de zieken!

2. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    daantje dikke knuffel meis

wic ik dacht nu ze ziek is zal ze vast gaan tukken!!!!

hier aan het gereedmaken voor de fotoshoot van de meisjes en onszelf.
    sydney : wit shirt met spijkerbroek en haarband of speldjes
    donique: wit shirt met spijkerbroek en spijkergilet. haar opgestoken met witte haarband
    ik: wit tuniek met zwarte legging haar opgestoken met witte haarband
    man: wit shirt met spijkerbroek

helemaal leuk toch? vanmiddag om vier uur gaat het gebeuren. syney ligt nu nog te slapen! manlief komt om half vier terug om te douchen etc!

3. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Thanks voor de complimenten meiden!!! *trots*

Wic: mm klinkt niet als een lekker nachtje inderdaad, beterschap voor Faylinn, zielig voor zo'n kleine meid.

Dais: ook niet lekker uitgeslapen dus maar wel gezellig gehad?

Kim; Das inderdaad precies wat Sara ook heeft, mannetje heeft jouw reactie ook gelezen en herkende het ook, ik ben sinds vandaag toch weer op dieet en ga het nu langer volhouden wat iedereen ook zegt, baadt het niet dan schaad het niet toch?

Daantje: sterkte, erg vervelend zeg die harde buiken, doe maar rustig aan en laat je verwennen.

Linds: fijn dat dat aldi water helpt zielig he als ze niet kunnen poepen. Wat betreft buiten wandelen als het heel koud is ga ik alleen het huis uit voor de boodschappen en visite, meestal in de maxi cosi met de auto, omdat ik het dan zelf ook te koud vind, maar nu het wat minder koud is ga ik lekker vanmiddag naar mijn moeder wandelen, wel dik ingepakt en kruikje in de wagen. Met die sneuw vind ik wandelen niets maar dat ligt meer aan mij haha. Waar bemoeien mensen zich mee he? zucht.

4. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Super leuk! ben benieuwd naar het resultaat. :D

5. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hier nog 1 voor de slaaptekort club, en gek genoeg het went. ;) Maar ik heb natuurlijk maar 1 kindje om voor te zorgen dat scheelt denk ik. ;)

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dat scheelt idd, niet dat het nu leuk is hoor ;) !! En heb niet alleen 2 kids, maar ook nog 2 honden ;) !! Zijn ook net kinderen :p !

7. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    :( Meiden, Faylinn is zo ontzettend ver van de wereld steeds.. ik maak me best zorgen. Volgens manlief zit het wel goed, ze heeft natuurlijk ook veel slaap gemist vannacht maar toch. Ze ligt op de bank te slapen, gooit af en toe even de oogjes open, reageerde net uiteindelijk wel op me toen ik wat vroeg. Maar draait vervolgens dr ogen weer weg en gooit ze dicht. Ze wil niet drinken, maar moet dr zo maar dwingen denk ik ... ze heeft al sinds vanmorgen niet gedronken, en dat is er volgens mij grotendeels uitgekomen. :(

Sorry, ff ego.

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Aah de lieverd!! Iig proberen dat ze wat water binnenkrijgt, de rest komt vanzelf wel weer. Maar goed, niets binnenhouden, is slap en dan ook nog zo'n nacht dan is het denk ik idd niet raar!!

9. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    je weet hoe het werkt met de knijptest he wic. als je haar velletje knijpt en het blijft staan is ze aan het uitdrogen en dan moet je de dokter bellen!

zora wat vooral erg opviel aan allbei is dat overstrekken tijdens het huilen. echt helemaal als een banaan hun rug nmaar achteren gooien! tijdens het drinken al! zo zielig!

10. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    jeetje, hou het toch maar goed in de gaten met Faylinn.. :( zielig hoor

kim ik ben benieuwd :)

11. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @wic: zorgen dat ze iig drinkt meid! knuffel!

@zora: wat een rachtig meisje!

@kim: leuk! veel plezier!

@sam: knuffel!

12. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Mecklenburg-Vorpommern, Duitsland
    Jeetje.... :( Sterkte...

13. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Inmiddels is ze gelukkig al weer wat meer bij dr positieven... ze wil alleen nog niet drinken. Damn.
    Net een zetpil domperidon gegeven (van huisarts gekregen tegen t spugen), getempt (viel mee, 38.0) en ze ligt nog op de bank, maar nu tv te kijken.

Overbezorgde muts ben ik.;)

Nu nog vocht erin, dan ben ik weer iets tevreden. ;)

14. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Gelukkig maar Wicjuh! Je bent geen muts, je bent moeder!

15. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Zora, heb helemaal niet op je gereageerd :). Je meisje is prachtig!
    Dieet? Betekent dat, omdat Sara misschien koemelkallergie heeft, jij geen koemelkproducten neemt?
    Of is dit een domme vraag? Heb er namelijk geen ervaring mee.
    Lijkt me best moeilijk, haast overal zit melk in.

16. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Wic, beterschap voor Faylinn.

Kim, veel plezier met de fotoshoot. Ik ga geld voor een shoot vragen aan mijn collega's als kraamkado.

Sam, jammer dat Rinze toch aan de spreidbroek moet. Sterkte ermee. Hopenlijk vannacht een betere nacht.

Daantje, pfff het zit je niet mee deze zwangerschap zeg. Goed op jezelf passen hoor!

Zora, mooi meisje hoor!

17. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Jannegie, al druk bezig met de voorbereidingen voor Linde haar 2e verjaardag??

18. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Zora, wat hebben jullie een knap meisje.

Wic, beterschap voor Faylinn, buikgriepje te pakken zo te lezen.
    Hopelijk gaat ze snel iets drinken.

Daantje, nu toch maar volledig ziekmelden op het werk denk ik of niet.
    Rustig aan het meid.

Kim, leuk een fotoshoot.

19. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    jannegie/. ja dat betekend dat zora helemaal geen koemelkeiwtit meet mag nemen zodat het niet in haar borstvoeding komt!! dus ook geen dingen waar melk inzit. dit is best veel maar het is beter te doen als gluten kan ik je vertellen!!!

ZORA VRAAG JE WEL AAN DE HUISARTS EVEN CALCIUMTABLETTEN????????? ANDERS KRIJGT JE LICHAAM DAT NIET MEER EN JE MEISJE DUS OOK NIET. DOEN HOOR!!!!

20. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Euh, eigenlijk niet....:).

Heb vanmorgen kerstboom uitgezocht en wil straks de kerstspullen van zolder halen, dus ben daar eigenlijk meer mee bezig.
    En heb vreselijke poetsdrang. Alles moet schoon!

Deel Deze Pagina