Kim, ik denk dat wanneer ik het merk dat hij zich terug gaat trekken, maar ga proberen hem op het potje te krijgen. Wilde eigenlijk hem op de w.c. zetten, maar dat is denk ik een te grote stap. Nu maar afwachten of hij het wil accepteren want het moet natuurlijk wel zonder druk en dwang...
was bijna aan het huilen hoor! hahahaha heb sydney vandaag weer medicijnen gegeven want was een tijdje gestopt maar toen werd ze heel heel verdrietig weer dus vanaf vandaag maar weer begonnen! nu ff bankhangen en naar bed laterzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Lieve Truus! Ik vier zaterdag avond mijn verjaardag dus zal zondag niet echt aanspreekbaar zijn vrees ik! Vind je het erg om iets anders af te spreken? Xxx
Ow jannegie ik lees net dat het goed met je gaat! Wat duper fijn meid. Wel balen van je cyclus. Ik zal duimen dat het snel raak is!
goedemorgen, @maranka: ik zou het ook zeker gaan proberen! @jannegie: heel veel succes meid! @lala: nog 3 dagen! @sam: mooie kids meid! hier 2 kindjes die echt niet fit zijn, vandaag zouden ze eigenlijk naar het kdv gaan, maar ons meisje heeft de hele nacht liggen hoesten en ons mannetje is ook aantal keer wakker geweest en die werd vanmorgen wakker, weer heel zijn ogen dichtgeplakt, hoesten en groene neus. hij huilde gewoon omdat hij zich zo ellendig voelt. auw.. auw neus zegt ie steeds. geen koorts maar ik vind een kindje kan koorts hebben en niet ziek zijn en geen koorts hebben en zich wel degelijk ziek voelen dus vandaag blijft papa thuis en kunnen ze lekker thuis blijven! met zindelijkheid gata het goed, ik denk dat ik wel kan zeggen dat we er zijn! gister heel de dag droog geweest en geen een keer heeft papa hoeven zeggen dat hij moest gaan plassen! tuurlijk zullen we nog wel eens een ongelukje hebben maar hij kan het wel iig! ik ga werken vandaag! fijne dag allemaal! liefs
Hoi meiden! Rebbel: Beterschap voor je kleintjes! Jannegie: Leuk zeg, ook voor een tweede, hopelijk duurt het niet weer zo lang. Maranka: Succes met Jasper en het potje. Sam: Mooi die foto, echt lieve kindjes. Hier: Ben vandaag alweer wat fitter, alleen beeb is erg rustig dus maak me nu een beetje zorgen. Hoop dat beeb zo wakker wordt en zich even laat voelen. Verder komt mijn mams zo langs even helpen poetsen. Lekker.
Hier heeft beebje ook een rustig aan dagje. Dacht ook even dat het te rustig was... Maar even daarna flinke bewegingen in buik. Alleen dus even op ander momenten dan anders... Eigenwijs kindje!
kindje heeft je dus wel weer even gerustgesteld maranka rebbel, goed van milan hoor (dat is best vroeg he?)
Hier ook alweer wat teken van leven gelukkig. Maar niet echt meer getrappel, maar schuiven etc. Gelukkig want was echt even bezorgd, morgen gelukkig naar vk. Linds, het komt nu dichtbij he spannend meis!