ik ga de sps wel bestellen dan. want donique is nog veuls te klein voor de rodi. dus wil twee priori's hebben. en vind tweedehenads voor dit spul toch niet fijn. kus
Luna, gefeliciteerd met je verjaardag! Kim, Wij hadden ook de SPS. Die extra gordelspanner heb ik niet gemist.
heb de sps besteld. bij babydump. 99 euro. de kleur stone! en van prenetal worden er twee knalroze hoezen geleverd dus helemaal blij! ach en anders kan ik als donique eruit is sydney in de xp zetten en de sps verkopen. of bij mijn moeder in de auto doen! zie het wel!
Hmm... Zending gesorteerd in sorteercentrum ... zou ie vandaag nog komen? Of wordt het morgen ...gloeiende ... ik mag gewoon gee n: en een s erachter zetten ... haalt ie weg!
luna van harte gefeliciteerd met je verjaardag femke is niet wakker geworden vannacht en heeft 12uur geslapen
thanks meiden. vanmiddag komen opa en oma en tante ng op visite en dan gaan we lekker de duinen in met de slee en honden. mannetje is ook vrij gelukkig.
Luna proficiat met je verjaardag meisje!! Wic, gaat goed zo met je actie Truus jullie gaan dubbel knallen met oud en nieuw zeker? Gisteren een voorstel gehad ivm bezoekregeling. 1x per maand, dat is heel erg weinig, goed voor ons dus. en is op aanvraag vd jeugdrechtbank, moeder had er eigenlijk niet echt behoefte aan. Ze denken dat ze het niet lang zal volhouden. Normaal gaan we morgen de ouders ontmoeten
Verdorie ... Ziva spuugde daarstraks weer de hele boel uit. Dus weer terug naar flesje met afwisselend ORS en BV. Ik word er best moedeloos van ondertussen ...
jeetje dat lijkt me dan wel weer moeilijk hoor. ik zou dat kleine mensje niet meer willen delen dan!!! hoe gaat het met d lala?????
he gats wic!!! hopenlijk word ze snel beter. het heerst ontzettend op dit moment! hier sinds gisteren een adre gesprongen in mijn pols. echt een rare gewaarwording zeg. was gewoon de ws aan het ophangen! ineens werd het warm en deed het zeer. het werd rond die ader helemaal blauw en dik. en nu is het net een hele grote blauwe plek! echt weird!
En verdorie. Tenzij TNT slecht T&T update, komt mn nieuwe naaimachine vandaag niet. Bah. Balen. Ikwilum.
Ik heb echt nog nooit gehoord dat dat kan. Pijnlijk? Moet je er iets mee? En Ziva .. ja, al ziek vanaf vrijdag he? Duurt wel lang zo .. En volgende week moet ik weer werken. Bah, nare laatste verlofweek zo.
niet willen delen... tja dat is pleegzorg he, maar wij hebben nog heel veel geluk met de situatie zoals hij nu is. ze vermoeden dat de ouders binnen nu en een paar maanden geen bezoekregeling meer willen. moeder zegt dat als ze haar kind niet ziet, ze haar ook niet kan missen. meisje doet het supergoed, slaapt nu 8u per nacht, moet ze meestal wakker maken 's morgens. Wic toch, om moedeloos van te worden zeg...
ja meis vind het ook zo goed zoals jullie het doen. SUPER!!!!! wic tja had de dokter gebeld en die zei kom maar even langs maar met twee zieke kids was dat geen optie. dus ik wacht het wel af. doet nu geen zeer meer ik zal wel even een foto maken! kus