Twijfel is gezond hoor, dat hoort bij het mens zijn. Ik denk echt dat het wel goed zit, kan het natuurlijk niet 100% zekerheid zeggen, maar kan me niet voorstellen van niet. Sterkte nog even met de laatdte daagjes wachten.
hey dames, heb weer even snel bij gelezen, veel te lang niet geweest! @ lala, nog een paar nachtjes slapen meid, dan weten jullie het! @ maranka en zora, succes met de laatste loodjes. @ jannegie, leuk je hier weer te zien. Hier alles nog rustig, afwcahten in het weekend. Heb weer afwijzing binnen voor een functie, niet grappig meer. Toch maar eens aanmelden bij UWV en WW aanvragen
Hey meiden! Sorry voor mijn afwezigheid, drukdrukdruk Even een vraag aan de ervaringsdeskundigen : Ik heb voor Ziva Zantac gekregen; hij vermoedt reflux. Nu moet ik 2xdaags dat drankje geven.. ben vergeten te vragen : moet dat met of juist zonder voeding? Voor? Na? Anyone?
Rebbel, beterschap voor Luna en Milan. Lala, bijna nog maar 2 dagen. Niet twijfelen hoor meid! Wic, sorry kan je geen advies geven. Truus, zou het? Oooo wat spannend. Ben ook wel benieuwd naar een foto?
Linds, succes met nagels bijten ! Truus, weer spannend voor jou. Duim,duim,duim,duim! ! ! Wic, helaas ( of gelukkig ) geen ervaringsdeskundige... Racebabe, jij ook al weer bijna aan het eind van je cyclus. Spannend weer.... Balen van de afwijzingen.. Grrrr.....
wic, voor de voeding. En het liefst een half uurtje ervoor! Het is wel vreselijke bocht hoor! Wij gaven het met een spuitje. Dikke kus voor ziva
Ik zie een streepje meis!! Spannend, ik duim dattie blijft ! Dank je wel Truus! Ik heb al 1x gegeven vandaag, mèn wat vond ze het vies! Ik heb er idd een spuitje bijgekregen van de apotheek.
hier ook een reflux kindje maar losec dus geen ervaring met zantac. truus ik dacht dat je onie was geworden? nou dit is natuurlijk veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel beter!!! nu nog even een afspatstreep en dan gebak halen. joepie! heb net mijn babycook verkocht. deed er niets mee dus kan er dan beter iemand anders gelukkig mee maken en zelf voor dat geld andere dingen halen!
Pff hier een vermoeiende dag. Jesse heeft 40 koorts en is vanavond met Bart naar de ha post geweest. Hij heeft een virus infectie en moet goed uitzieken. Mag 10 dagen duren arm ventje.
beterschap jesse!!!Jakkes wat vervelend wen!sterkte ook voor jou! had ik gister niet gezegd maar sorry voor korte reactie!was slechte nacht en drukke dag!Jildou wil graag op het potje,ze heeft nu ook door wanneer je plast met luier aan!Dat scheelt dweilwerk hihi! Ze riep zelfs vanuit haar zelf memmie waar is potje no??toen moest ze dus idd!Jil os daarbij een grote drinker en moet dus vaak hihi!drukke bedoeling maar ben zooo trots!
ja vind t zo gaaf!! truus whaaah scheelt ukje straks jaar met rinze! voor ons dubbel weekend zat 2 jaar geleden op mn moeders verjaardag begon het gedoe met jildou haar hart de 24e belandde ze in zkh en vorig jaar de 25e posi test rinze!