Kruimels en Spruiten Club- Deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lalalindsay, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daantje 25

daantje 25 Fanatiek lid

7 jan 2008
    3.402
    0
    0
    werkt in de zorg
    noord-holland
    dat is echt een korte nacht.

2. daantje 25

daantje 25 Fanatiek lid

7 jan 2008
    3.402
    0
    0
    werkt in de zorg
    noord-holland
    gelukkig nog niet ben als de dood er voor.

3. daantje 25

daantje 25 Fanatiek lid

7 jan 2008
    3.402
    0
    0
    werkt in de zorg
    noord-holland
    fijn dat je vannacht wel hebt kunnen slapen.

4. daantje 25

daantje 25 Fanatiek lid

7 jan 2008
    3.402
    0
    0
    werkt in de zorg
    noord-holland
    zo ben weer bij gelezen:

manlief is nu al 2 weken vrij heerlijk.
    we hebben bijna alle klusjes af die moeten gebeuren voor dat de baby komt.
    we hebben geschilderd, vloertje afgemaakt prinssenkamer gemaakt.
    nu heb ik nesteldrang echt erg heb de wieg al opgemaakt en de kinderwagen is schoon alleen nog het bedden goed wassen en dan is die ook klaar.
    de maxicosi staat klaar ik twijffel nog of ik de vluchttas al klaar moet zetten dat is wel erg vroeg :D
    en femke die slaapt nu al een week in haar nieuwe bed en dat gaat echt super :D

5. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hier vannaochtend naar de ikea geweest., nieuw bureau voor de klientjes gehaald voor beneden. en opbergboxen voor het speelgoed op wieltjes. altijd handig. ook mooie kaarsen en dingen die we eigenlijk nieyt nodig hebben hihihih~

vanavond gourmetten met ouders en oom.

kinderen waren vannochtend allebei om negen uur wakker en lagen om 13 uur er allebei in ., dus die slapen nog wel tot 15 uur dus ik ga nu even wat voorbereiden! laterzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

6. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    hihi Daisy, geslaagde cadeaus dus ;) :D

7. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    daisy altijd leuk van die betrokken broers en zussen!hahahahhahah;)

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Pff Daisy.. bah.. En dan ook nog zulke leuke visite ;) !! Ben je weer mooi klaar mee ;) !!

Kim veel plezier :D .. Ennuh lekker geshopt dus!

Daantje, fijn dat ze zo lekker in d'r nieuwe bedje slaapt :D !! En lekker alles op tijd klaar :D En ach die vluchttas, staat ie maar klaar joh :p !! HIHI ..

Hier beetje emo-dagje.. Rinze alweer half jaar. Gaat echt heel snel. Bij een tweede nog sneller dan een eerste volgens mij :( ... En als ik dan kijk naar de afgelopen maanden is er nog weinig geniet-gevoel geweest. Volgende week donderdag moet ik weer aan het werk. Maar goed, afgelopen nacht heeft de kanjer dan eindelijk weer eens doorgeslapen, :D , op een speentje brengen om 4 uur en half 5 na dan ;) ;) .. dat zijn nu 4 nachten in 6 maanden. Maar ach hij is zoo leuk ;) HIHI.. Lekkere lachebek inmiddels gelukkig :D !!

9. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Oooo Daantje jij bent ook alweer 30 weken zwanger, wat gaat het toch snel zeg.
    Lekker dat jullie er helemaal klaar voor zijn.

Daisy, leuk dat ze van die leuke kadootjes komen brengen op een avond dat je eigenlijk al helemaal gaar bent.

Sam, oei 4 nachten in 6maanden tijd breekt erg op zeg.
    En jij moet volgende week ook alweer beginnen, heb je er een beetje zin in?
    Dikke knuffel.

Kim, jij hebt een gezellige avond voor de boeg.

Wij zijn vandaag een dagje weesten zwemmen met de ouders van Barry en zijn zus met haar man en kinderen.
    Britt vond het geweldig, ze is echt gek op zwemmen en nergens bang voor, glijbanen vindt ze geweldig.
    En nu ga ik lekker naar bed, ben gebroken.

Fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2011!!!

10. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Sam gefeliciteerd met Rinze zijn hafjaardag!

Jannegie, wat is Linde lekker verwend. En je zult het wel druk hebben met 4 mannen extra over de vloer.

Weer veel zieke kindjes lees ik....beterschap!

Ikzelf ook niet helemaal lekker. Gisteren een beroerde dag gehad. Hoofdpijn, keelpijn en koorts. Gelukkig een goede nacht gehad en ik voel me vandaag alweer een stuk beter.
    Jinte heeft gisteren van 21.30 tot vanmorgen 5.30 geslapen!
    Heerlijk om zo even bij te tanken! Maar wel plofborsten vanmorgen!:D Nou die heb ik er graag voor over...

Jinte is een schatje, maar heeft nog steeds erg veel last van krampjes. En dan kan ze uren aan een stuk krijsen. Is alleen stil als ze heel even een hazeslaapje doet na een voeding en tijden de voedingen zelf. Kost ons allen heel veel energie..
    Verder heb ik voor twee weekjes terug medicijnen gekregen tegen reflux, zantac en motilium. En het spugen is daardoor gelukkig een heel stuk minder geworden en nu weten we tenminste zeker dat de momenten dat ze huilt ook echt de krampjes zijn.
    Weten jullie toevallig ook of je infacol samen met zantac en motilium mag gebruiken? Zal het morgen even aan de HA vragen maar volgens de apotheek was het geen probleem.

Morgen ga ik een afspraak maken bij de HA om de Mirena te laten plaatsen. Ik vloei overigens nog steeds, pff al 8 weken... Zit te twijfelen of het nog van de bevalling is of dat dit nu mijn eerste ongi is omdat ik wel een paar dagen niet heb gevloeid.

Zo, ga even weer verder met een film kijken.

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Taby wat gezellig :D !! Ja ik heb er wel weer zin in. Even wat anders om me heen, wereld weer wat groter. En ik vind dat Rinze ook een fijne leeftijd heeft nu om weer te gaan werken. Hoef niet heel veel te kolven en hij wordt gewoon al wat minder afhankelijk! Oftewel ben er wel weer aan toe :D !!

12. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Ik moet over 4 weekjes alweer aan het werk :(
    Heb vandaag voor het eerst na een voeding gekolft. 45 cc totaal. hahah

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Maranka fijn dat het spugen minder is geworden. Infacol mag gewoon in combi met die medicijnen volgens mij idd! Wat betreft het vloeien.. Ik heb ook lang gevloeid na Rinze. Na 8 weken was het even paar dagen over en toen begon ik weer heel erg te bloeden. Volgens de vk was dat niet erg, soort van grote schoonmaak. En het voelde ook niet als ongi dus had ook niet het gevoel dat dat het was. Dat was het dus ook niet, want hierna nog niet weer bloed gezien ;) !!

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hihi ja dat zijn eerst giga hoeveelheden he ;) HAHA!! Komt wel goed. Maar kan me voorstellen dat je er nog geen zin in hebt!! Ben echt heel blij dat dit zo kon, ook al was het niet het genieten wat ik had gehoopt!

15. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Maranka hier ook heel erg last van krampjes, weet hoe vervelend het is. Mannetje en ik denken dat het toch geen KMA is maar 'gewoon' heel erg last van krampjes, Vooral s avonds ze komt dan moeilijk in slaap en ligt eerst een paar uur bij ons in bed. Wij hebben ook infacol gebruikt naast de zantac dat mag gewoon. En hier ook over 4weekjes weer werken, maar 18 uur ipv 36 dus das wel lekker.

Moet verder even terug lezen maar wil jullie een fijne jaarwisseling wensen en alle goeds in 2011. Mijn nieuwe jaar kan in ieder geval niet meer stuk met z'n 3tjes.

16. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
  17. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Wat een mooie ogen. Ze kijkt lekker helder de wereld in!

Ik ga straks weer 27 uur werken. Helaas kan minder niet omdat ik kostwinnaar ben.

Sam, hoop toch dat het vloeien nu binnenkort eens is afgelopen.. Ben het wel zat.

Fijn te weten dat de infacol gewoon mag. Heb het idee dat het wel zijn werk doet n.l. En anders hebben een goeie dag gehad!

18. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
  19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hmm zora Vervelend.prachtige meid.

maranka ook een prachtige meid.ja herken t helemaal was t vloeien ook goed zat!ik was al met al 10w verder terwijl het na Jildou veel sneller over was!

20. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Gefeliciteerd Rinze met je halfjaar + 1 dag dag ;)

Deel Deze Pagina