Hier heeft J heerlijk geslapen op pcm. Arm kind, zijn kaak is knal en knalrood waar zijn 1e tandjes moeten komen. Beet overal en dan ook overal op. Stak de bijtdingen zover in zijn keel dat hij zelfs moest kokken. En natuurlijk kon ik mijn irisvioolwortel (of hoe dat ding heet) nergens vinden. Chamodent heb ik kennelijk sinds zijn geboorte nog niet gekocht, en de dentinox hielp wel geteld 30 sec... Na de PCM heeft hij heerlijk geslapen. Maar nog niks gedronken vanmorgen...
Ach de lieve schat Daisy !! Hopelijk komt hij snel door!!! Hier nog niets te zien.... We wachten maar af HAHA!!! Ff vraagje voor de bv-dames: zijn hier ook dames lid van VBN? Of opleiding tot contactpersoon gedaan?
Leuke foto Maranka, echt een schatje!~ Fijne dag & avond allemaal! Hier gelukkig al lang niet meer aan het vloeien lijkt me inderdaad super vervelend als dat zp lang aanblijft. Ik volgens mij een week of 6 gevloeid en vond dat al lang.
Wat een mooie meid Zora! Wat zielig dat Jinte en Sara zo'n last hebben van krampjes zeg knuff wel fijn dat ze zo lekker lang geslepen heeft, maranka Jullie over 4 weken alweer werken... gaat idd snel he. vond 3 maanden thuis blijven zoooo lang klinken, maar het vliegt echt voorbij ja. Daarom blijf ik maar tot juni thuis en daarna 24u werken ipv 30. komt goed fijne jaarwisseling straks meiden!
Voor iedereen de beste wensen voor 2011!!! Iedereen een gezellige jaarwisseling gehad? Wij wel, we hebben met vrienden bij ons thuis oud en nieuw gevierd, was erg gezelllig. En alle kindjes gingen mooi slapen en sommigen werden wakker gemaakt om 0.00uur, maar Britt heeft door alles heen geslapen, zelfs toen het brandalarm afging. En als klap op de vuurpijl heeft ze vanmorgen uitgeslapen tot 10.30uur. En dat terwijl ze gisterenavond om 20.30uur naar bed is gegaan, dus ook niet extreem laat moet ik zeggen. Was echt heerlijk. Maar ik denk ook dat ze niet helemaal fit is hoor.
allemaal een heel mooi, gezond en gewledig nieuw jaar!! wij hebben een leuke jaarwisseling gehad met vrienden! Luna sliep heerlijk door om 0.00 en Milan hebben we net iets daar voor wakker gemaakt. hij keek zijn ogen uit en vond het heel erg leuk! Luna is gelukkig ook weer een stuk beter, ze eet sinds gister weer wat meer en heeft geen koorts meer sinds gister. wisten jullie trouwens dat als kindjes ziek zijn geweest ze daarna weer wat kunnen in de ontwikkeling? de fysion van Muilan vertelde dat toen. en toen ik er op ging letten bleek het ook zo te zijn! en nu bij Luna ook weer, ze tijgert niet meer maar kruipt sinds gister de kamer door en begint zich op te trekken aan box etc, in plaats van alleen aan de handen!
gatverdegatverdegatverdamme. de vriendin van een goede vriend van ons is gisteravond overleden. &^%$#@$% wat is het leven toch oneerlijk af en toe. ze was nog geen 28 verdo**e. kende haar niet goed maar toch . zo jong en ze waren zo verliefd. gatverdamme!!!