Kruimels en Spruiten Club- Deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lalalindsay, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Dat is waar Sam! Symbolische datum!!!

2. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hier een ervaringsdeskundige..
    zantac gewoon zonder voeding, maakt niet uit of je het voor of na de voeding geeft. balen zeg!! hoop dat bij ziva zantac wel helpt! succes!

3. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    bij ons maakte dat met zantac niet uit, de motilium om het spugen minder te maken moest een half uurtje voor de voeding. zantac is puur om het minder zuur te maken. dit zeiden ze in het zkh tegen ons.

4. ProudMum

haha, klopt ja!
    Sorry wic, het is alweer zolang geleden!:)

5. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    jeej truus!! das een duidelijke streep hoor! :D voorzichtig gefeliciteerd!

6. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    oooh truus ben zo blij voor je!!! :)

@wen: ach arme jesse! beterschap!

@wic: luna vond het in het begin ook vreselijk en later was ze aan de smaak gewend en dronk ze het zo op! ;) maar daar verbaasde ze zich wel over in het zkh hoor want het is echt goor!

de kids zijn nog steeds niet fit, maar gelukkig wel beter geslapen vannacht alleen om 6 uur al wakker. milan zat zo vol dus kan me voorstellen dat hij dan niet meer kan slapen. ik ben zelf ook goed verkouden en al een paar dagen flinke hoofdpijn, bah! hij heeft nu wat nieuws, hij gaat prima op het potje maar trekt daarbij alles uit, zijn broek, onderbroek schoenen en sokken. ik krijg hem niet wijs gemaakt dat naar beneden doen voldoende is. haha!

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    rebbel hopelijk gaat het snel beter!!hihi die milan, jil heeft daar ook handje van of zeggen dat t verkeerd om zit terwijl t niet uit is geweest!!hihi

haha heb nieuwe voedingsbhs en jil zei gister:een ha,kan rinze mooi drinken.nu rinze voeden ziet ze de bh, rinze mooi drinke mem!!hihi lekker ding!

8. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hihi wat een schatje sam! en jil is ook goed bezig op het potje zeg! kei goed!

9. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Tnx meiden!
    Ik hoop dat het wat uit gaat maken!

@ Truus : gefeliciteerd meis!!!

@ Sam : ze spuugt veel, maar daarbij heeft ze er echt last van, zowel het spugen als dat ze het terugslikt.. er zit haar echt steeds wat in de weg. Huisarts vermoedt dus reflux, daarom zantac gekregen.
    Ben benieuwd.

10. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Mecklenburg-Vorpommern, Duitsland
    Goh, wat gaat het weer snel hier!

Truus, joehoeoeoeoe! gefeliciteerd! Hoe snel heb je getest? Ik vind de streep ook erg duidelijk.

lala, zie staan dat jullie voor een pleegkindje gaan. Wat hoor je dan precies over 2 dagen? Of jullie ervoor in aanmerking komen? En hoelang moet je dan eventueel nog wachten?

Sam, wat een leuke foto!

Racebabe, jij ook cyclus aan het bijhouden? betekent dat dat jullie ook 'bezig' zijn?

Rebbel, leuk die potjes-verhalen... Hier ongeveer elke dag een keer op het potje, Linde vindt het erg leuk, maar doet meestal niks.

Maranka, goh, je loopt op het laatst. Wat goed!

Ik vergeet vast wat, moet er even inkomen.

Vandaag was mijn temp iets lager, maar als ik naar het kaartje van toen ik zwanger was kijk, dan had ik dat toen ook wel een dagje. Had net wel een soort opvliegers en van de week een dag echt grieperig gevoeld.... Heb gelukkig geen testen in huis.

11. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Mecklenburg-Vorpommern, Duitsland
    Niet teveel op mijn banner letten trouwens.... Heeft weinig zin met die verschillende cycli en had zelf het gevoel dat ik op vrijdag de 8e een eisprong had.

12. ProudMum

Hee Janneke!!
    Had gister en vandaag een posi test. maar afgezien van mijn boobs had ik het nieteens verwacht!
    Hoe is het met de mooie Linde?

13. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    voor jou ook spannend dus janegie!! ik duim vor je!

@wic: mocht de zantac niet helpen vraag dan om losec, ik ken meerdere kindjes waarbij de zantac niet helpt en huisarts gaf aan dat zantac vaak even helpt maar dat dan de klachten weer terug komen. misschien helpt het bij ziva wel voldoende hoor, maar wilde het toch even aangeven omdat het bij luna echt een wereld van verschil was toen ze over ging op losec! alleen is zantac makkelijker te geven dus daarom doen ze dat.

14. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Bedankt voor de tip!

15. daantje 25

daantje 25 Fanatiek lid

7 jan 2008
    3.402
    0
    0
    werkt in de zorg
    noord-holland
    jannegie leuk dat je er weer bent, jammer dat je lange cycluse hebt ik hoop dat je snel zwanger mag zijn.

sam wat een lieve foto zeg.

16. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Goedemiddag meiden!

Truus!!!! :$ Wat lees ik nou!!! Wat goed meid, en hopen dat dit kleine beebje in wording goed blijft plakken!!! Gefeliciteerd meid!

@ alle potjesperikelen, sorry maar ben vergeten wie nou wanner gaat haha....maar vind het erg leuk om te lezen en even een compimentje aan alle potjes kindjes! :D

Linds: Weer een dagje om, het schiet op! Spannend!!!!!! :$

Racebab: Wat rot dat het niet wil vlotten met werk zoeken, niet opgeven hoor, er ligt vast ergens een vacature te wachten tot jij voorbij komt. Sterkte ermee!

Jannegie: Spannend! Zou leuk zijn als het deze maand raak is. Gaat alles goed op de boerderij?

Wic: Hopelijk slaat de Zantac goed aan, verder heb ik er absoluut geen verstand van tot nu toe.

Verde ben ik het weer even kwijt, hier zo lekker even in bad en dan naar de vk.

Fijne dag!

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Spannend Jannegie!!!!

Truus gefeliciteerd!!! :D !!

Wic ach arme Ziva. Hopelijk werkt dit goed!

18. ProudMum

Dankjewel!!!

19. daantje 25

daantje 25 Fanatiek lid

7 jan 2008
    3.402
    0
    0
    werkt in de zorg
    noord-holland
    truus wat goed nieuws zeg gefeliciteerd :D :D

lala nog 2 dagen spannend hoor.

gister de 20 weken echo gehad alles goed onze kleine meid heeft lange benen.
    de placenta ligt alleen niet helemaal lekker net niet voor de uitgang maar wel bij de litteken van de ks. nu krijg ik met 32 weken een echo om te kijken waar hij precies ligt.

20. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    Wic zijn we nog welkom? En daisy ga je nog mee?

Kus

Deel Deze Pagina