Kruimels en Spruiten Club- Deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lalalindsay, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Jeetje Racebabe, de aantal rondes beginnen bij jou nu toch ook wel aardig op te lopen.
    Ik duim voor je sollicitatie en dat het deze ronde nu raak is.
    Dan krijgen jullie een heel mooi 2011.

2. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ik ben aan het duimen hoor racebabe!

3. daantje 25

daantje 25 Fanatiek lid

7 jan 2008
    3.402
    0
    0
    werkt in de zorg
    noord-holland
    racebabe jammer hoor dat je nog geen baan hebt kunnen krijgen ik vind het ook niet eerlijk dat ze van de hbo'rs meteen zoveel vragen.
    ik zal voor je duimen.

wicjuh fijn dat ziva geen last heeft gehad van de prikjes.

kim zo jong overlijden moet ook niet het is gewoon kl***.

taby britt weer veel nieuwe speeltjes lekker verwend heerlijk, wow van maat 22 naar 24 dat is zeker een sprong zeg.
    ik zit er op te wachten dat femke gaat groeien maar naar 4 maanden nog geen maat groter (wel mee genomen was spot goedkoop)

afgelopen weekend hebben we weer een geboorte kaartje gekozen was moeilijk deze keer we konden niet kiezen hahaha.
    ben vandaag begonnen met femke op het potje te laten plassen maar ze vind het maar niks.
    hoe hebben jullie het aangepakt een beloning systeem, of anders???
    voor de rest word het hier nu wel zwaarder heb weer last van harde buiken en onrust in het lichaam, doe maar weer rustiger aan.

4. daantje 25

daantje 25 Fanatiek lid

7 jan 2008
    3.402
    0
    0
    werkt in de zorg
    noord-holland
    DE KRUIMELS EN SPRUITEN LIJST:

DE KRUIMELS MEGATOPPER:
    Racebabe - ronde 9

VOOR EEN 2E KINDJE:
    Mieke8 - ronde 10
    ProudMum - ronde 6, 2e ronde na MK

ZWANGER VAN DE 2e SPRUIT:

daantje25: uitgerekende datum: 5 maart 2011
    Jannegie: uitgerekende datum:30 juni 2011

BEVALLEN:
    29-01-2008 - proudmum • Joey
    07-03-2008 - DaisySanches • Samantha Rosalina
    14-03-2008 - Wicjuh • Faylinn Myrthe
    28-03-2008 - Maranka • Jasper Rubert
    24-06-2008 - mayo1982 • Britt
    27-06-2008 - Rebbel • Milan
    25-07-2008 - Mik25 • Donique Alice
    25-09-2008 - MissyZuilen • Mike Marc
    04-10-2008 - Sam8 • Jildou
    27-10-2008 - Tipp42hgg • Louise Christine Civile
    04-12-2008 - Wendy1983 • Jesse
    18-12-2008 - Jannegie • Linde Henrike
    06-01-2009 - Taby• Britt
    11-02-2009 - Mieke8 - • Boaz Apollo
    19-02-2009 - Daantje07 • Melody
    29-03-2009 - Monique77 • Djustin
    09-04-2009 - Daantje25 • Femke
    17-04-2009 - Sniffy • Fenna May
    05-05-2009 - Remmar • Nikki
    22-12-2009 - Rebbel • Luna
    17-02-2010 - MamaStarlight • Lily Faith
    12-04-2010 - Mik25 • Sydney Bridget
    14-06-2010 - DaisySanches • Jeremy Laurens
    30-06-2010 - Sam8 • Rinze
    24-09-2010 - Wendy1983 • Didi
    29-09-2010 - Wicjuh • Ziva Siobhan
    25-10-2010 - Zora • Sara Esra
    04-11-2010 - Maranka • Jinte Juliet
    11-11-2010 - lalalindsay • D....

9 jongens 20 meisjes

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Daantje, persoonlijk denk ik dat je het niet hoeft te proberen door te pushen. Ze moet het zelf aangeven. Je kunt het wel wat stimuleren. Jildou is heel enthousiast begonnen, gaf het zelf aan maar is ook nog steeds niet zindelijk nu. Ze plast wel regelmatig op het potje en ze voelt ook heel goed dat ze moet poepen. Maar ze voelt op een of andere manier nog niet heel goed dat ze moet plassen. We gaan, als we allemaal weer wat gewend zijn aan dat ik aan het werk ben, weer verder. Deed het overigens met stickers. En zoveel stickers is een cadeautje. Wel staat ze nu heel bewust in haar luier te plassen, dat zie ik wel aan haar en als ik haar vraag wat doe je, zegt ze plasse ;) !! HAHA.. Monsterrrrr.. En mevrouw is s nachts vaak nog droog. heb nu al gehad dat ze me s nachts riep omdat ze moest plassen.. Toen had ik zoiets van s nachts wel, overdag niet?? ook weer bijzonder ;) !! En ze heeft s ochtends ook wel vaker een droge luier nog en dan gaat ze eerst ook op de pot.
    Leuk dat jullie uit het geboortekaartje zijn :D !!

Racebabe, balen zeg :( Succes deze ronde, hoop dat het snel raak is!!!

6. daantje 25

daantje 25 Fanatiek lid

7 jan 2008
    3.402
    0
    0
    werkt in de zorg
    noord-holland
    sam femke geeft het ook aan, als ze een poepie moet laten en ze zit op een stoel gaat ze er voor staan en als ze moet poepen zegt ze mama poepen en als ze plast zegt ze vaak ook plassssss.
    dus vandaar dat ik dacht je bent er aan toe maar nu ik zie dat ze liever niet op het potje zit denk misschien toch te vroeg??
    ga ook niet pushen dat werkt averechts.

7. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    of misschein wilt ze wel liverver op de wc daantje? gewoon aan haar vragen idd!

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Idd Daantje, Hihi dat had je er niet bij gezet :D Stimuleren dat dat op de wc hoort, doen wij ook :D En ooit komt het goed ;) !!

9. daantje 25

daantje 25 Fanatiek lid

7 jan 2008
    3.402
    0
    0
    werkt in de zorg
    noord-holland
    De wc zelf vind ze interessant maar alleen kijken niet er op.
    ze vind het leuk om naast met te zitten op het prullen bakje :D
    ik zet haar nu ook op het potje als ik op de wc zit.

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Je kunt altijd een poging doen en idd slim wat je nu doet. Denk er wel om dat ze, als het lukt, een terugval kan krijgen als de baby er is he?

11. daantje 25

daantje 25 Fanatiek lid

7 jan 2008
    3.402
    0
    0
    werkt in de zorg
    noord-holland
    ja daar zat ik ook aan te denken misschien toch nog maar even wachten zal eens vragen aan manlief wat die er van vind.

12. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Even zwaai, ben ziek bah vannacht overgeven en diarree, Bleeh! Voel me nu gelukkig iets beter.

Tot snel!

13. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Nou kreeg vanmiddag eerst telefoon van bedrijf waar ik 2x geweest was; afgewezen! ik kwam op een goede 2e plek, maar ja daar koop je helaas niets voor.
    En later op de middag telefoon van bedrijf wat ik gemaild had, of ik morgen op gesprek wil komen.
    Dus we gaan weer voor een nieuwe kans!

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Grrr balen zeg!! Succes met de volgende!!!

15. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    snotverdorie racebabe. noiu hopenlijk word die van morgen wat!!!!

16. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Zora, beterschap. Niet fijn, ik heb het vorige week gehad en echt zooooo besmettelijk.

Racebabe, balen zeg, hopelijk morgen meer kans.
    Succes alvast.

17. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    S raapt de hele tijd speelgoed voor J op. En roept dan. Oh, mijn rug doet zo'n PIJN! Ja, ik ben gevallen hoor mama toen jij viel, doet zo'n pijn! Ik kan niet bukken. En huppelt dan verder...;):D

18. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Beterschap Zora!

Daantje, goed zeg dat je al bezig bent met Femke op het potje te zetten. Jasper wil hier alleen maar de wc doortrekken en trekt altijd de deur open als oop de wc zit :D
    Maar zelf op de wc of op een potje wil hij niet. En hij loopt ook gerust een poos in een vieze luier. Terwijl hij dat eerst heel vervelend vond.. Geen idee waarom hij dat nu geen probleem meer vindt.

Daisy, die Sam toch een beetje haar moeder de gek aansteken. haha! Heb je er nog veel last van overigens van die val??

Racebabe, succes met het gesprek morgen. Toch goed dat je zo vaak uitgenodigd wordt, terwijl er vast heel veel concurentie is. En er komt heus een keer dat jij de eerste en niet de tweede keus bent hoor!!
    Knuff voor je ongi... :( Ronde 10 moet hem dan maar worden niet!

Jasper was vandaag heel behulpzaam. Ging in de wasmand schone kleertjes voor Jinte pakken toen ze een spuitluier had gehad. Jinte poept mama??... En even later pakte hij voor mij de ovenhandschoenen. Moest de burrito's uit de oven halen. Heet he mama? Zo heerlijk dat geklets. Begint nu echt te komen!

Verder vandaag met Jinte naar de HA geweest.
    Ze gaat weer bellen met de KA om te kijken of de medicatie die we nu gebruiken goed is voor Jinte of dat we nieuwe of een ander dosis krijgen. Jinte spuugt in ieder geval een stuk minder nu en lijkt op dit moment weinig last te hebben van maagzuur. Ze heeft nu vooral last van haar darmen. Ha wil nu dus overleg met de KA of de medicatie die ze nu krijgt ook de darmen extra prikkelen en dus krampen geven en we over moeten op iets anders. Ben blij dat ze goed overleggen en met ons meedenken. Ik word morgen teruggebeld.
    Ondertussen is Jinte vandaag al de hele dag bijna aan het huilen. Ze heeft nog nauwelijks geslapen...wordt steeds na een hazenslaapje huilend wakker. Ik hoop dat ze zo na de laatste voeding lekker in slaap valt. Is gelukkig meestal wel het geval.
    Bij mij is vandaag de Mirena geplaatst. Heb vanmiddag wel wat menstruatieachtige buikpijn gehad, maar nu voel ik gelukkig niets meer.

Morgen een leuke dag voor de boeg. Ga geld uitgeven! Eetkamerstoelen kopen en naar de groothandel en de IKEA. Hoop er een leuke dag van te maken in ieder geval. Hopenlijk werken Jinte en Jasper ook mee...

19. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    hihi die samantha :D

Maranka, wordt vast leuk morgen :)
    kan niet wachten om naar de Ikea te gaan... meisje mag het land nog niet uit en dat is best vervelend... woon op 6 km van de grens dus als ik even in NL boodschappen wil doen, moet ik ons meisje bij Bert laten.

De pampers zijn hier hartstikke duur en per doos fv betaal je ook 5 euro meer, dus wel de moeite om even op en neer te rijden!

vanaf morgen de nutrilon AR ipv Nan AR (belgisch merk?) , zou nog iets dikker zijn, hopelijk geeft dat geen problemen.

wat lief trouwens dat Jasper zo behulpzaam is :D

Racebabe, veel succes morgen, valt niet mee geloof ik :s
    en aan een tweede plaats heb je inderdaad niet veel he.
    Balen dat je nog steeds niet zwanger bent :( en dat met zo'n mooie cyclus. duim voor je!

20. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    Morgen is ons meisje 2 maanden! :D
    vond het altijd zo'n cliché als mensen zeiden dat het zo snel gaat, maar jeetje dat is wel echt zo zeg! ;)

oh ja, wilden ons inschrijven bij de creche...
    wachtlijst tot aug 2012! maar omdat wij recht hebben op een crisisplaats is er AL plaats in januari 2012 ;)
    hebben dus maar besloten dat ik een jaar thuisblijf :D de uitkering die ik krijg, heb ik een jaar recht op en met te gaan werken heb ik maar 50 euro meer

Deel Deze Pagina