aaah lief zeg die jasper!!! heb jij trouwens wel eens geprobeerd om koemelkeiwitvrij te eten en drinken? want daar krijgen ze superveel krampen van he? misschein eventjes een weekje proberen? baadt het niet schaadt het niet!
jeetje zeg ik ga ook in belgie wonen!!!! mag je wel weer terug komen bij de zeeman daarna of is dan wel je plekkie vergeven?
mag terugkomen bij de zeeman ik blijf thuis op basis van medische bijstand, omdat ze het bij de RVA (waar ze het geld uitkeren) zielig vonden dat ik nergens recht op had met een pleegkindje... maar daardoor kan ik dus wel een jaar thuisblijven. meisje is naar de teletubbies aan het kijken echt geweldig!
Ik wil ook naar België ... 2 kids, 4 hele dagen werken .. ik vind het maar niks...ben ik nu achter ... bah.
Ja maar in belgie gaan de kinderen vanaf 2,5 jaar dagelijks naar school en dat hoeft van mij dan weer niet !!
pas leerplichtig vanaf 5 jaar... die klasjes van de 2,5 jarigen zijn meestal erg klein, wordt dus niet altijd gebruik van gemaakt. maar als ik de pleegzorgvergoeding er niet bij zou hebben, zou ik ook niet thuis kunnen blijven hoor en die is in NL ongeveer net zo hoog
Ja oké, maar is wel 5 dagen in de week.. Hier zijn ze ook bij 5 leerplichtig maar de 4 jarigen gaan ook altijd dagelijks naar school Die pleegzorgvergoeding zijn ze /gaan ze in NL toch verlagen??
ik weet dat mijn broertje en zusje hier vanaf 4 naar school zijn gegaan, zusje meteen 5 hele dagen (behalve woensdag) en broertje 5 halve dagen. In NL geen 5 dagen? toen ik er nog woonde wel namelijk... weet niet of ze die pleegzorgvergoeding gaan verlagen, heb wel gehoord dat er bij sommige diensten een stopzetting is omdat er geen geld is. (dus geen nieuwe plaatsingen meer)
Vanmorgen gesprek gehad, wacht nu op telefoontje.. Kon er geen hoogte van krijgen wat ze vonden, dus heb er hard hoofd in..
hier is het nu een gekke huis. we hebben vanmiddag een telefoontje gekregen dat we vrijdag een kijker voor ons huis hebben, en dit terwijl we dit weekend hadden besloten dat we het huis uit de verkoop wilden halen omdat er niemand op af kwam. dus nu snel het huis aan kant. ben vanmorgen bij de gynaecologe geweest voor de placenta controle deze was goed. nu blijkt alleen dat de kleine een grote baby is, ze is nu al ruim 2200gr. en ligt ongeveer 2,5 week op voor. nu verdenkt de gyn. mij van zwangerschapssuiker hier word ik maandag op getest. kort om stress stress en nog eens stress
Linds, wat lekker zeg dat je er voor hebt gekozen om een jaar thuis te blijven. Fijn voor de kleine meid. Tja, die 50 euro meer, daar zou ik het ook niet voor doen. En gefeliciteerd met jullie meisje haar 2e vermaandsdag. Maranka, goed dat je huisarts overlegd met de ka, hoop dat ze samen tot een mooie oplossing komen, want dat lijkt me toch wel op te breken hoor als je kleine meid zoveel huilt. Proudmum, ik zie dat al weer op 5 dagen voor testen staat. Spannend, voel je iets? Racebabe, en heb je al iets gehoord van je sollicitatie?
ik duim stiekem voor je hoor Proudmum. valt het voor je moeder een beetje mee in Spanje? hoe ist op het werk?