Kruimels en Spruiten Club- Deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lalalindsay, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    Rota doen ze hier sinds 5 jaar. is toen heel veel int nieuws geweest hier, ziekenhuizen lagen vol met overgevende baby's toen.

jeetje, jij goed ziek dus :( beterschap hoor

2. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Beterschap Jannegie!

Zora, wat een beauty! En veel plezier vandaag!

Linds, Pleegje haar cijfertjes komen bijna overeen met Jinte!
    Jinte was vorige week (met 2 maand) 4535 gr. en 57 cm
    En ik ben stik jaloers op je dat jij lekker een jaartje thuis kunt blijven.....
    Zie er nu al tegen op om weer te gaan werken.

ProudMum, gets meid... weer niet raak.....:( Een hele dikke knuffel. Heb je je mama nog geskypt op haar verjaardag?? Hoopdat ze nu weer wat voorspoed zullen krijgen na al die tegenslagen... Zit ze echt niet mee...

Daantje, weet je al of je zwangerschapssuiker hebt?? Wat een zwangerschapzeg dit keer. Hopenlijk krijg jij een fantanstische bevalling om het een beetje te compenseren zeg. En een super mooi meisje natuurlijk!

Ik ben begonnen met kolven zodat ik een voorraadje heb als ik weer een het werk moet over twee weken. Lukt nog niet echt. En ik doe het ook niet van harte. Dat zal er ook wel mee te maken hebben. Kolven staat voor mij nu even gelijk aan weer moeten werken en dat wekt wat weerstand op. Ben er al een paar daagjes chaggie van eerlijk gezegd.
    Gelukkig volgende week even wat afleiding omdat we lekker een midweekje weg gaan.
    Jasper heeft het deze hele week al over zwemmen! Zo leuk!

3. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Zora, wat een mooi meisje in jullie Sara.

Proudmum, jammer dat het niet raak is, een beetje vrolijk nieuws hadden jullie wel kunnen gebruiken, wat een tegenvallers voor je moeder en haar vriend zeg.

Maranka, heerlijk een midweekje weg, jammer dat het kolven nog niet zo wil lukken. Kan me er iets bij voorstellen dat het weerstand opwekt het idee dat je bijna weer moet werken.

Linds, mooie cijfertjes. Minder dat de kleine zo verdrietig werd van de prikjes, hopelijk is ze het nu alweer vergeten.

Het wasmachine heeft het net begeven, nog geen twee jaar oud.:(
    Hopelijk kan hij nog gemaakt worden.

4. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    knuff maranka...

jeetje taby, toch nog in de garantie hoop ik?

meisje slaapt eindelijk..
    pfff blijkbaar kan ik geen zetpil geven :( trauma kwam ineens weer boven, terwijl het in het andere gaatje te doen is zeg maar.. blijkbaar heb ik toch moeite met alles wat ingebracht moet worden.
    blijft dit me nu echt achtervolgen?! pff
    Gelukkig was Bert er om het te doen.
    Was er even naar van, maar heb gewoon afgesproken dat dat Bert zijn taak wordt ;)

5. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    jeetje lala wat vervelend. je hebt hier in het verleden wel over gepraat toch?

ach bert moet ook een belangrijke taak hebben!! ;)

6. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden,
    ik kom even zwaaien!
    alles goed hier?

sorry maar ik trek het op t moment ff niet om het hier bij te houden, het is bij ons net een ziekenboeg..
    luna net weer beter en nu heeft milan weer een flinke oorontsteking! :( en luna is weer erg et tanden bezig en ook niet fit, dus ik heb mn handen vol op t moment.

hopelijk tot snel, als het rustiger is hier ben ik weer van de partij!

7. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    ja kim heb het hier al eens verteld, ook de reden dat ik geen vruchtbaarheidsbehandelingen kon ondergaan...

Rebbel, beterschap meid :(

Vandaag pleegzorg en iemand vd jeugdrechtbank over de vloer gehad.
    er wordt een vonnis gemaakt dat ze de komende 12 jaar bij ons blijft :) normaal moet je elk jaar terug naar de jeugdrechtbank, maar wij de komende 12 jaar niet (binnenkort 1 keertje dan ;) )

ze vonden dat we het supergoed deden :D

dinsdag proberen ze nog eens een afspraak te maken met haar ouders, benieuwd of het nu wel lukt...

8. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    nee bedoelde niet hier maar met een profresioneel iemand, ik weet er wel van maar kan je met dit soort dinge natuurlijk niet helpen.

dus vroeg me af of je in het verleden met een prof het erover hebt gehad.

wel goed nieuws zeg maar wat dan als ze 12 is? kan ze dan alsnog bij jullie weggehaald worden? nee toch?

jullie zijn ook topouders!!!

9. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    #2849 maranka, 14 jan 2011
    Laatst bewerkt: 14 jan 2011
    Linds wat ongelovelijk %^& dat je trauma je blijft achtervolgen. Ben bang dat je daar van je leven niet af zult komen... :(
    Bert is gelukkig een geweldige steun voor je! Knuff!!!

Maar wat een heerlijk nieuws dat jullie je meisje in ieder geval de komende 12 jaar bij jullie mogen houden. Dat zal alvast heel veel rust geven.
    Ik heb het vermoeden dat jullie nooit weer iets van de ouders zullen vernemen.
    ( Zou je mij de reden van afstand eens willen pbén??. Als je dat mag vertellen uberhaupt??)

Taby, jakkie je wasmachine stuk. echt zo'n ding die je niet kunt missen in een huishouden! Hoop dat ie nog gemaakt kan worden en je nog garantie hebt.

Rebbel, weer terecht gekomen in de ziekenboeg dus... Pff wordt tijd dat je daar weer uit komt meis! Beterschap maar weer!

Hier helaas ook een ziek mannetje. Jasper is snotjeverkouden en heeft koorst. Zo sielug zo'n klein kereltje met van die rode wangen en waterige oogjes op de bank. En hij valt net naast me in slaap.
    Jinte had gisteren gelukkig weer eens een goed dag met weinig huilen en 2 flinke poepbroeken. Vandaag helaas al wel weer krampen en dus weer huilen geblazen. Er lijkt overigens wel wat verbetering in te komen. Ik kan niet wachten tot haar darmen er wat beter tegen kunnen..

Jasper is tegenwoordig een uur eerder wakker dan anders... en dat is mij te vroeg! Hij is steeds net wakker nadat ik Jinte heb gevoed. En dus ben ik al met al elke dag om 6 uur wakker. En voor een avondmens als ik is dat echt te vroeg..:) En Jinte heeft nu een schema dat ze weer twee keer per nacht komt. 3 uur en 6 uur.
    Zo genoeg geklaagd!

Ik ga eens bedenken wat we volgende week allemaal mee moeten nemen. En dan alvast nog eens op de site rondkijken om in de stemming te komen! Heerlijk!

10. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Zou echt geweldig zijn als jullie meisje sowieso tot haar 12 jaar mag blijven.

Beterschap voor alle zieke kindjes.

Wasmachine is 1,5 jaar oud, dus ben benieuwd wat garantie betreft.

Ik ga vanavond lekker discozwemmen met britt.:D

11. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    ze hebben mondeling al meerdere keren toegezegd dat ze bij ons volwassen zal worden ;) spreken ze niet snel uit dus heb er wel vertrouwen in

12. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Wel een fijn gevoel lijkt me Linds, als ze zeggen dat jullie het goed doen en als je dan zo hoort dat ze waarschijnlijk wel voor altijd bij jullie zal blijven.

13. M02

M02 Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.372
    0
    36
    *Breekt ff in........................
    Linds..Wat een mooi nieuws!!!
    ......*Breekt weer uit*

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Lala wat een mooi nieuws :D !!

Marlayne gefeliciteerd met je zwangerschap :D !! Geniet ervan!!!

Hier hebben we weer het volgende. Rinze zit onder het eczeem :( Zo sneu.

15. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Helleu !

@ Truus& andere kenners : Ik heb Daro suikervrije hoestsiroop staan. Mag ik die gebruiken bij borstvoeding? Weet iemand dat?
    Op internet vind ik tegenstrijdige dingen.

16. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    marlayne, thanks meid ;)

17. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Sam, arme Rinze. Is het echt eczeem of een reactie op iets?
    Hopelijk heeft hij er niet teveel last van en is het snel verdwenen.

Wic, ik durf je niet echt advies te geven. Maar ook al is het suikervrij, dan kan er nog wel iets inzitten wat de kleine niet mag hebben.
    Ik geloof dat er van Daro hoestsiroop is vanaf 6 maanden, misschien is die wel beter dan die je nu hebt???
    Hopelijk krijg je nog een nuttige reactie van een van ons.

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Kan je helaas niet helpen Wic.. Sorry...
    Taby volgens de ha is het eczeem. We zijn woensdag geweest en vanaf donderdag heeft hij het ook heel erg op z'n buiken rug en zn armen en benen beginnen nu ook al :( Dan zit hij dus ook van top tot teen onder :( .. Maar waar het nu ineens vandaan komt is me nog een groot raadsel. Het enige wat dan zou kunnen is van het wasmiddel, maar dat is ook al een paar weken geleden dat ik dat ben gaan gebruiken. Maar dat proberen we eerst maar en kijken of het daarvan komt..

19. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Wie weet komt het toch wel van dat wasmiddel.
    Britt heeft ook als baby een huid gehad met eczeem, de huisarts zei dat bij kindjes tot 2 jaar het veel voorkomt en dat het na de 2 jaar ineens verdwenen is.
    Vorig jaar had Britt uitslag in haar gezicht van de kou en tot nu toe smeren we nog steeds met die vette zalf en het doet wonderen.
    Heeft Rinze er veel jeuk of pijn van?

20. daantje 25

daantje 25 Fanatiek lid

7 jan 2008
    3.402
    0
    0
    werkt in de zorg
    noord-holland

ik heb morgen het onderzoek naar de zwangerschapssuiker en dan hoor ik de 27e pas de uitslag.
    de kleine is te groot voor nu en als dat zo blijft dan word de baby eerder gehaald.

jammer dat het kolven niet zo lukt, wel een mooie vooruitzicht een mid weekje weg heerlijk gewoon.

Deel Deze Pagina