Taby, ja dochter van vriendin heeft ook veel eczeem gehad, maar is nu 1 en ook geen last meer van. Hij heeft vooral erg jeuk op zn hoofd en buikje. Smeer me rot !! Ik hoop dat dit het is iig, dan kan ik daar wat aan doen. Leuk is anders.. Spannend Daantje! Ik hoop dat het nu eens wel meezit!!
sam wat vervelend zeg voor rinze exceem ik hoop dat ie er snel van af is. wendy hoe gaat het met jouw???? vandaag zijn we naar artis geweest femke vond het echt geweldig overal kijken en in de kinderboederij achter de dieren aan en aanraken.
Zo jij was er vroeg (of nog laat) bij Daisy. Leuke uitstapjes geweest van het weekend, gezellig. Daantje, ik duim dat het allemaal meevalt voor je wat die suiker betreft. Een vriendin van mij moest ook testen op suiker, omdat de kleine te groot was en er was niets aan de hand gelukkig, daarna groeide de kleine iets minder dus toen aan het eind van de zwangerschap kwam ze nog op het zelfde uit wat groei betreft. Dus ik duim voor je dat dit hetzelfde is. Even ego: Ben vanmorgen naar de huisarts geweest, kon van het weekend niet meer op of neer van de pijn in mijn gewrichten. Nu heb ik waarschijnlijk recidive artritis, deze is voortgekomen uit mijn buikgriep van 2 weken geleden, nou lekker dan. Heb voor de zekerheid nog bloed moeten laten prikken en krijg daar donderdag de uitslag van. Maar het is mooi balen, kan maar amper Britt optillen of lopen. Einde ego bericht. Hoe gaat ie verder allemaal met jullie? Ook al zin in het voorjaar na dat lekkere weer van gisteren?
hmm meisje heeft al een paar dagen last van spuitluiers ze lijkt er niet echt last van te hebben, maar ze zit elke dag minstens 1x tot aan de schouders vol... ben ik net aan het googelen, zie ik dat het kan komen tegen dat vaccin tegen het rotavirus :s heb geloof ik al spijt... morgen nog een dagje afwachten en anders toch maar even naar de ha
zolang ze goed blijft drinken en ze niet ziek is (koorts) zou ik me niet druk maken lala. beterschap voor je meisje
ze lijkt er idd geen last van te hebben, is nog steeds even vrolijk als altijd deze ochtend zag het er al beter uit vanavond ontmoeting met de ouders, haar vader heeft net gebeld om te vragen hoe laat het ook al weer was, dus het gaat wel door deze keer ben benieuwd. Meisje gaat dan vanavond naar mijn schoonmoeder
taby beterschap vervelend zo. lalalindsay heel veel suc6 vanavond. daisy 4uur is echt vroeg he femke heeft er hier ook een handje van dan wakker te zijn. spoorweg musea lijkt me ook leuk.
nou de vlucht tas is klaar kon niet langer meer wachten het rommelt vandaag echt weer verschrikkelijk. doe nu lekker rustig aan ga zo een cake bakken.
Daantje, je moet het nog even rustig houden hoor, veel te vroeg om al te bevallen. Linds, en hoe is het met de spuitluiers vandaag? Dus jullie meisje is er niet bij als hou "vader en moeder" komen? En hier kwam de wasmachinemonteur vandaag al langs ipv donderdag en............hij kan niets vinden en het wasmachine doet het nu gewoon. Sta je ook lekker voor paal. En de pijn is echt niet om uit te houden, je zou maar echt artritis voor altijd hebben oei oei dan zie je echt heel erg af zeg.