nou, we zijn bij de ouders geweest (meisje was er idd niet bij) was best emotioneel, vooral haar papa had het er moeilijk mee, maar ze wilde wel het beste voor D. en ze beseften dat zij haar dat niet kunnen geven... maar dat neemt niet weg dat ze haar missen natuurlijk. vond het best zielig eigenlijk. er wordt een bezoekregeling gemaakt zodat ze haar elke maand een half uurtje kunnen zien
ja, het belangrijkste dat gisteren naar boven kwam is dat ze zielsveel van hun dochtertje houden, wie ben ik dan om hen dat half uurtje niet te gunnen.
Linds had mijn niet zo leuke nieuws al gespot en een pb gestuurd. Dus voor de geïnteresseerden onder jullie lees maar even mijn bericht in dit topic, ergens in het midden. Dan zijn jullie ook weer even op de hoogte http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/229856-30-plussers-zwanger-worden-deel-5-a-149.html
Och Mieke wat erg k*t zeg!!! Wil je een heeeele dikke knuffel geven! En hopelijk snel aan de beurt! Heel veel sterkte!
gloeiende gloeiende gloeiende wat een k*tnieuws mieke!!!!! ach meis en het is je zo gegund. dikke knuffel!!
Trouwens Lala jullie weten dit natuurlijk van te voren dat er ouders zijn etc maar toch lijkt het me wel moeilijk! Wil ff zeggen dat ik je een toppertje vind!!
Mieke, hele dikke knuffel. Wel goed dat je gyn er een beetje vaart achter wil zetten. Heel veel sterkte.
Hey Daantje, het gaat hier echt k*t. Ben nooit zo'n kleinzerige, maar dit doet echt zeer. Ik heb gisterenmiddag de dokter nog maar een keer gebeld, dat het op paracetamol niet te houden was en dat mijn gewrichten ook echt dik worden nu (mijn enkel is net een olifantenpoot). Dus mocht ik aan de diclofenac, dus ik voor het slapen eentje ingenomen, om half 1 heb ik maar de hap gebeld, het was niet meer uit te houden, dus toen mocht ik nog 2 paracetamol erbij innemen. Op de bijsluiter stond dat je uit moest kijken met andere pijnstillers erbij in te nemen, dus dat durfde ik niet zomaar even te beslissen. Maar nu is het wel een beetje uit te houden met de paracetamol en de diclofenac, maar er zit nog geen vooruitgang in en daar baal ik wel van, want wil gewoon aan het werk ipv heel de dag op kantoor te zitten. Maar hoe gaat het met jou? Jij bent toch niet meer op je werk te vinden he? Is het gerommel in je buik een beetje rustig of komt het toch wel opzetten als je teveel doet. Aahhh vandaag is een collega van me even langs me gelopen met haar kleine meid (24-12 geboren), echt een schatje. En Britt vindt die kleine babytjes ook helemaal geweldig, maar ja hier geen tweede, dus ze zal het moeten doen met al die lieve babytjes die op bezoek komen en haar babypoppen.
jeetje taby wat k*t. hier ook diclofenac na de ks gecombineerd met paracetamol!werkte prima. hahahahahaha hoelang zou dit duren in totaal zei de huisarts? nog steeds geen tweede bij b? wat jammer maar je bent nog jong misschien veranderd ie nog van gedacht?>
De huisarts zei dat hij me terug wilde zien als het na 2 weken nog niet over was, dus nu maar hard hopen dat het toch echt wel wat minder wordt. Nee, ik denk niet dat Barry nog om gaat wat gedachten over een tweede betreft. Helaas, maar het is niet anders.
hahahaha heel vaak zeggen dat het wel erg leuk is voor jullie meisje als ze een broertje of zusje krijgt
taby rot voor je dat het niet opschiet met je pijn. ik hoop dat de diclofenac wel gaat werken. nee ik ben sinds 8-12 niet meer op m'n werk geweest, aan de ene kant mis ik het wel maar andere kant mis ik het niet. de harde buiken zijn de ene dag pijnlijker als de andere maar komen opzetten als ik te veel doe of ook gewoon als ik opsta uit de stoel of bank. ik had vanmorgen m'n laatste pretecho en heb lekker kunnen genieten van een pracht meisje met bolle wangen, we hebben nu eindelijk mooie foto's kunnen maken ze lag nu niet dwars hahaha.
waar is iedereennnnnnnnnn wat is het rustig geworden hier dat vind ik best wel jammer. ik hoop dat het met iedereen goed gaat.
leuk daantje. ondanks al die harde buiken maar lekker genieten van je meisjes! hoe gaat het met femke?