ja daantje merk dat ik zelf ook minder de behoefte heb hier te zijn. plus dat twee kids best druk is hoor
met femke gaat het goed die is nu lekker bij oma. ik had haar gister opgemeten is ze gewoon al 93cm lang ze vind m'n buik maar bar interessant ze wil vaak de baby wassen en kusjes geven.
ik ook wel . ach misschien komt het wel weer en anders maar nkiet toch? femke is gewoon al langer als donique. hahahahahaha die is net 91 centimeter. en 12,5 kilo
donique is wel zwaarder al femke die is net 10,3 kilo en ik kan haar geven wat ze wil maar aankomen doet ze niet.
hoi hoi, vandaag brief in huis van uWV; mijn uitkering is goedgekeurd en wordt z.s.m. overgemaakt. Dus nu officieel in de WW. Heb van de week weer 3 mails gestuurd op vacatures en volgende week afspraak met de werkcoach. Denk dat ik ook maar eens aan vrijwilligerswerk begin, weet nu toch dat ik nog tijdje thuis zit. Verder goed aan het oefenen, wordt wel een keer tijd voor een hele goede kans!!! NOD vlak na mijn verjaardag, dus ik duim
Drukdrukduk Dit was bij ons: Molenwijk.web-log.nl Nieuws, aktiviteiten, info...: Overval taxi tijdens stroomuitval dankzij SMS ALERT 1 verdachte aangehouden
jeetje racebabe en dan doe je wel zo je best. wat k*t als je zo graag wilt werken maar het gewoon niet lukt. hopenlijk heb je snel werk. en ben je snel zwanger! daisy jeetje meis.
Daantje, heel goed dat je nu niet meer op je werk hoeft te verschijnen. Lijkt me echt niks die harde buiken. Hopelijk houdt het zich nog even een beetje rustig. Leuk die pretecho, lekker genieten van de kleine meid. Leuk dat Femke er zo mooi mee omgaat met die dikke buik. Racebabe, fijn dat je ww krijgt, anders heb je helemaal niks. Nu hopen dat je snel weer aan de bak bent en dat het snel raak is bij jullie. Daisy, dat is ook wat zeg. Jammer inderdaad dat iedereen wat minder tijd heeft om te komen kletsen of gewoon niet zo veel meer heeft te melden. Ben vandaag aan de prednison begonnen, lekker hoor.
Ales trouwens gehoord en gemerkt. Dis schoten gehoord, en stroomstoring ontdekt. We zaten nl met een wakkere J in de huiskamer.
jeetje is j nog zo'n nachtbraker daisy>? ja het klinkt wel heftig. schrok je je niet helemaal gek? denk dat ik zo met mijn kind onder tafel had gelegen hihihihi
jeetje meis... weet even niet wat ik moet zeggen. een hele dikke knuffel voor jou en ik hoop van harte dat de operatie aan gaat slaan en jullie alsnog een mooi lief kindje mogen krijgen!
ik heb het idd ook erg druk met mijn 2 schatjes en ben ook veel aan het sporten op moment dus heb weinig tijd over. vanaf begin februari ga ik meedoen met een programma bij de sportschool die 4 weken duurt en dan moet ik 3x in de week sporten dus wordt even pittig! maar ik ben goed bezig en de kilo's gaan er mooi af. nog 4 kilo te gaan dus dat moet lukken. @taby: beterschap meid! @daantje: fijn dat je nu niet meer hoeft te werken, jullie kleine meid moet echt nog even blijven zitten! doe het maar rustig aan! @lala: lijkt me heftig meid, maar d heeft super ouders die ze wel alles kunnen geven wat ze nodig heeft! en dat is super meid! @dais: pfff... heftig zeg!! hier gaat het goed, beide kids zijn weer opgeknapt gelukkig! alleen zit milan nu in een fase van grenzen uitproberen, dus die staat soms meer op de gang dan niet.. volgende week laat ik een tattoo zetten met de naam van de kindjes.
Jij ook fijn weekend Daantje. Rebbel, knap van je dat je 3x in de week gaat sporten, ik ben er gewoon te lui voor.
Rebbel, knap van je dat je zo goed aan het sporten bent! En die Tattoo willen we hier dan natuurlijk wel even zien he! Mieke, Niet wat je had gehoopt, maar wel wat je had verwacht....... Hoop dat dit toch een goed einde krijgt meid! Niet veel te koop vandaag.... Zelf ziek geweest en nu Jasper en Paranka nog niet fit. Ziekenboeg dus...
oei wat een zieken tegenwoordig veel beterschap hoor! hier vandaag wezen shoppen in Weert. was echt leuk meisje gewoon haar voeding gegeven bij de Hema, ze vond het allemaal wel prima. weer een hoop kleertjes gekocht en een mutsje waarop staat: bad hair day