Nee, tandjesleed en ik denk wakker houden vanwege aankomende stroomstoring. 5 min na stroomuitval viel meneertje als een blok inslaap... Tegen de tijd dat de schoten klonken lagen we op bed. Wel allebei klaarwakker. (Hoorde je dat? Ehh, ja!)
Heftig Daisy... Je had hier wel kunnen zitten.. Een overgevende dochter en een zoon die denkt dat ik lopend buffet ben s nachts !!
hey meisjes, nou hier gisteravond naar de huisartsenpost geweest. sinds gistermiddag heb ik heel erg last van mijn onderbuik. lijkt net alsof ik net bevallen ben. lijkt op hele erge spierpijn maar dan echt in de schaamstreek en straalt uit naar mijn bovenbenen en schaambot. als ik zit is het een beetje zeurend maar zodra ik ga lopen doet het echt een hele scherpe pijnn. dokter kon alleen niets vinden en dacht aan spierpijn? wat me stug lijkt want heb gisteren alleen high tea gehad en daarvan spierpijn hebben is toch wel gek. ga morgen (want pijn is nog even erg) naar mijn eigen huisarts en me door laten verwijzen naar de gyn! dan moeten ie maar een echo doen en die achterlkijke mirena eruit halen want ik vloei ook al 6 maanden bijna aan een stuk. denk zelf dat er een ontsteking zit in de baarmoeder want ben ook sinds de bevalling nog niet pijn vrij als je op mijn onderbuik drukt! nou dat was weer mijn verhaal...................... hahahahahahaha
@Kim: Dat je nog steeds vloeit is wel raar. Maar de vorige keer had je toch ook mirena of niet? Bleef je toen ook vloeien? -edit- Had je trouwens BI? Want dan kan echt erg lang duren. En nu ik het zo terug lees, is een opvlamming van BI het eerste waar ik aan denk. Klopt helemaal met hoe je de pijn omschrijft.
Ja Sorry.. Wist ik veel .. Ze is voor het eerst echt goed ziek . Zo zielig! Kim hmm dat klinkt niet fijn. Beterschap! En heel verstandig om naar de gyn te gaan dan ja!
Overigens was het hier niet veel gezelliger. S had weer een opvlamming obstipatie. Wel goed de nacht doorgekomen, maar vanmorgen nu en dan huilen van de buikpijn. Durfde niet eens meer te plassen... dus klysma gegeven. Moest toch wat.... Ze zei meteen dat ze zich beter voelde.. . En is nu dus weer lekker stout aanwezig.
Kim, goed dat je morgen even terug gaat naar je eigen huisarts. Is toch niet echt normaal zulke pijn in je onderbuik. Hopelijk stuurt ie je even door en heb je duidelijkheid. Sterkte he meid. Daisy, S nog steeds zulke last van obstipatie. Erg lastig en pijnlijk voor d'r. Ik hoop niet dat ze daar heel haar leven mee blijft zitten. Linds, leuk shoppen zo he.
ik had bi ja maar die voelde heel anders. ja ik vloei al vanaf begin zetten mirena. hiervoor had ik de pil. dus dit is de eerste keer mirena voor mij. en ook de laatste
Kim, met een mirena is het toch eigenlijk de bedoeling dat je bijna helemaal nooit meer vloeit? Morgen maar lekker even naar je eigen huisarts en je bezorgdheid rondom je mirena uitleggen. Sterkte.
hier weer schoonmaak drift achter buiten de ramen gelapt eindelijk hahaha wat kan een mens zich soms toch irriteren aan dingen.
Wat een rust hier zeg! Kom even melden dat ik vd week weer een gesprek heb, bij een kinderopvang dus laat me verassen hihi.
Daantje, lekker aan de poets geweest vandaag. Je mag ook gerust even hier langs komen als je thuis klaar bent. Racebabe, weer heel wat anders of niet, kinderopvang? Maar lijkt me wel leuk. Mijn duimen draaien nog steeds voor je hoor. Succes alvast. Kim, en nog bij de huisarts geweest vandaag? Nog zo'n last van je buik of is het al iets minder geworden?
hey meisjes, word doorgestuurd naar de gyn voor een echo en eventueel de mirena weerte laten verwijderen als het niet iets anders is! kus