moet morgen eerst naar huisarts toe en die maakt dan een spoedafspraak bij gyn. anders kon ik pas over ruim 2,5 weken terecht en dat zie ik niet zitten! kussies
Tsjonge jonge, wat voel ik me ellendig! Ook zonder kinderen, kun je halve nacht wakker zijn! Heel onrustig (ook in mn buik), hoofdpijn, zere keel, warm en koud tegelijk :S Dus slecht geslapen! Gelukkig straks bij schoonouders eten en luieren, want zelf echt geen puf om een maaltje te maken!
Nee hoor, hoeft niet altijd. De kans bestaat dat de ongi wegblijft. maar je hebt ook kans gewoon ongi te worden. Idd weinig te melden, ben een beetje ZP moe geloof ik. Ben alleen nog in de lounge te vinden, maar kom daar ook steeds minder. Misschien een teken om er een eind aan te breien aan mijn ZP tijd Anyway, vrijdagavond krijg ik mijn tattoo. Kan ik zaterdag pronken op Joey's verjaardag! Knuff voor iedereen die hem kan gebruiken!
laat je dan wel een foto zien truus? hier ook steeds minder. alleen wel bij de aug mama's. gaan zondag meeten in ballorig houten! leuk leuk leuk ik en een andere mama!
Is leuk daar! Ja laat hem zeker zien! Help me even: als je moet kiezen tussen een ster en een vlinder, waar ligt je gevoel bij?
ik zou voor ster gaan! maar vind vlinders ook wel erug mooi. hangt ervaf hoe groot. heel klein = ster groter = vlinder. vind een minvlindertje niet mooi!
Denkt de huisarts als eerste aan je mirena? Als het niet iets anders is klinkt zo eng, hopelijk is het opgelost als je mirena eruit is. Sterkte, ik hoop dat je snel terecht kan bij de gyn. Proudmum, jammer dat je hier minder komt hoor, maar het is misschien wel te begrijpen. Wat leuk dat je een tattoo laat zetten, wat wil je laten zetten? Gaat het al wat beter met je moeder en haar vriend in Spanje? Zit het ze al wat meer mee? Racebabe, hopelijk slaap je aankomende nacht beter.
Ik zou voor een ster gaan, is stoerder bij zijn naam. Een vlinder vind ik dan net weer wat vrouwelijker. Ben je natuurlijk ook Kim, succes morgen bij de ha.
Gaaf joh! Ik ken je niet zo heel erg goed natuurlijk. Maar zoals ik je weleens heb gezien op een foto, vind ik je meer een type voor een ster, waarom weet ik niet hoor, maar dat is het gevoel erbij. Succes met je keuze maken.
hoi meiden, @kim: succes bij de gyn, hopelijk kan hij iets vinden! @maranka: ja ik laat hem zeker zien! beterschap met de zieken! @proudmunm: zag op hyves dat je ook een tattoo laat zetten! ik mag vanavond!! ) ik vind een ster en vlinder allebei mooi, maar ik kies daar niet voor omdat ik een vlinder of ster associeer met een overleden kindje, dus dat wil ik niet bij de namen van mn kindjes. maar dat is natuurlijk heel persoonlijk! als ik daar tussen moest kiezen zou ik voor een ster gaan bij een jongen. liefs rebbel
nou meiden . net bij de dokter geweest. weer inwendig onderzoek (lijkt wel een atractiepark daar beneden) en is zeker de baarmoeder wat ik voel. hij gaat nu het ziekenhuis bellen voor een spoedafspraak. net thuisgekomen en temp gemeten 38 graden. dus er is wel iets mis! kus
Jakkes meis, sterkte!!! Hopelijk valt het mee!! Proudmum ik sluit me bij de ster aan !! Hier ook eens goed nieuws.. Rinze hoeft alleen s nachts nog maar de spreidbroek aan!! Nog maar 6 weken en dan pas weer controle als hij loopt!!! Verder zijn we getroffen door buikgriep. Jildou vanaf zaterdag t/ m maandag, Rinze vanaf maandag en nu nog niet fit en ik vanaf gisteravond...
maandag pas!!!!!!! word hier doodmoe van. straks is de hele boel ontstoken en kan ik zometeen nooit meer kids krijgen. gatverdarrie waarom mag ik nou vandaag niet meteen!!! zit natuurlijk wel goed maar toch................
Pff gatver Kim Kan me voorstellen, zou dan ook meteen nu willen. Het is ook nog geen maandag :S ... Dikke knuffel!
ze zijn weer voor me aan het bellen. vind het allemaal veels te spannend worden anders hoor. ik bedoel stel het is wel een ontsteking............................... kijk het is niet zo dat ik korm loop van de pijn. maar als je een ontsteking laat verwateren.............................