hoi meiden, @zora: fijn dat alles goed was! @maranka: succes morgen bij de vk! @all: ik heb 2 recente foto's van mijn kids in mn album staan, voor de nieuwsgierige onder ons!
jannegie, we zijn in april begonnen met de selectieprocedure en we hebben ondertussen alles afgerond en vrijdag krijgen we dan te horen of we zijn goedgekeurd of niet, erg spannend dus!!
rebbel wat een poppetjes mooi hoor. maranka heerlijk weer bij de kapper geweest mooi. suc6 morgen bij de vk.
Mooie kindjes Rebbel! Wat staat Milan daar lief te luisteren en idd prachtige ogen heeft Luna! Linds, nog maar 2 dagen! ! Gaat snel!
Net met het eten is er een stuk van mijn kies afgebroken. Net naast een vulling, dus er zit nu een groot gapend gat in. Jakkes. Voelt zo raar.. Geen pijn gelukkig, vanmiddag wel, maar toen stond er dus druk op de breuk... AUW. Maar nu, weet iemand hier of ik verdoofd mag worden tijdens mijn zwangerschap? Of misschien verstandiger om tot na de bevalling te wachten...?
Volgens mij heb ik wel een keer verdoving gehad toen ik zwanger was van Faylinn. Maar .. als het niet echt nodig is, zou ik het niet doen. Is het een levende kies, weet je dat zo? Overigens lijkt het altijd groter als je het met je tong voelt, dan het daadwerkelijk is hoor. Morgen even bellen met de tandarts denk ik?!
Truus, gefeliciteerd meid. Kleintje houd je goed vast he! Daantje, gefeliciteerd met de goede 20 weken echo. Jesse, beterschap, wordt maar snel beter. Rebbel, wat heb je mooie kindjes, om trots op te zijn hoor. Wic, hoop dat de medicijnen snel aanslaan bij Ziva. Jannegie, wat woon je toch lekker he! Ben eigenlijk wel nieuwsgierig geworden naar het eind resultaat van jullie huis, in aanbouw was ie al prachtig. En wat leuk twee geitjes, vindt Linde zeker ook wel wat he? Lekkere loebas van een hond hebben jullie, zo te lezen hahaha.
Hihi denk het wel, anders had de druk erop ook geen pijn gedaan.. Levende kies, zenuw eronder zit er dan nog !! Maar volgens mij is verdoven tijdens zw.schap idd geen probleem. Maar ik zou idd w88 als het geen pijn doet... Iig wel ff bellen!
Nee nog nooit. Klinkt mij te pijnlijk! Maar ja dan zal het wel een levende kies zijn. Ik denk dat ik wanneer het geen haast heeft wat de tandarts betreft het maar even uitstel tot na de bevalling.
Nou... geloof me ..als je echt kiespijn hebt, ben je blij met een wortelkanaalbehandeling. Helaas een ervaringsdeskundige hier.
Als ik nu uiteindelijk een ziekenhuis bevalling krijg en toch onder de pijnstilling zit zal ik hem even een seintje geven, Linds. Strak plan! Denk dat ik dan ook direkt even een plastisch chirurg ga inschakelen. Beetje liposuctie en ik wil natuurlijk wel dat het er na min bevalling weer keurig uitziet down-under....
Gelukkig geen ervaring met echte kiespijn Wic, maar ik geloof je op je woord... Daar wil je vast zo snel mogelijk van af zijn.