Kruimels en Spruiten Club- Deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lalalindsay, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Jannegie, kun je geen linkje van FF in je onderschrift zetten. Kan ik even meespieken met je kaartje!

2. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    :D
    Je mag best een beetje klagen hoor ;) ... vinden mensen mij nog stoerder hihihihi :p

3. daantje 25

daantje 25 Fanatiek lid

7 jan 2008
    3.402
    0
    0
    werkt in de zorg
    noord-holland
    wel bij gelezen maar geen zin om te reageren (moe, en veel pijn van het bekken)
    spreek jullie morgen weer :)

4. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Nog stoerder, dat kan toch bijna niet!:$:D

5. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Jannegie, prachtig huis hebben jullie.
    Had het nog niet helemaal af gezien.
    Vind die veranda ook zo mooi....kwijl.....kwijl...

Maranka, je mag best klagen hoor.
    Wij luisteren wel.

Daantje, niet fijn die bekkenklachten, hoop voor je dat het snel wat minder wordt.

6. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Maranka, klagen mag hoor. Ben benieuwd wanneer jullie kleine zich aandient, jij mag eerst en dan ik er zo achteraan haha....hoewel ik het nog niet echt super zat ben eigenlijk. ben nog een beetje aan het rommelen in huis en lekker daten met vriendinnetjes dus vermaak me wel. Slaap wel enorm slecht en heb erg last van maagzuur, de enige minpuntjes.

Ga zaterdag voorlopig ook voor het laatst naar bijrijdpaard. Tot nu toe nog gevoerd, gemest etc...maar is eigenlijk al een tijdje te zwaar, dus voorlopig even paard- vakantie.

Linds!!!! Nog 1 dagje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Truus: Hoe voel jij je vandaag?

Jannegie: mooi huis, maar heb het al af gezien volgens mij ook van binnen erg gaaf ingericht. Op je hyves gezien denk ik kan dat?

Daantje: Sterkte!

7. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @jannegie: wauw!! wat een mooi huis!

@maranka: klaag mara lekker hoor!

@daantje: knuffel, doe het maar rustig aan meid!

fijne avond allemaal!

8. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Truus, hoe voel je je?

9. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Fijne avond Rebbel! En de andere meiden ook natuurlijk!

10. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Had gister en vanmorgen even een dipje, maar mijn klaagmodus staat alweer uit.

De 23ste is het volle maan. Wie weet dat dat wat uit gaat richten... Tja als er geen gerommel is moet je toch ergens je hoop uithalen he....

Gelukkig ben jij een beetje geduldiger dan mij Zora... en mag ik van jou eerst.. hihi.
    Lekker dat je de dagen nog goed gevuld hebt...

Wat gebruik je tegen het maagzuur Zora? Ik heb regla ph ( drankje met pepermuntsmaak) in huis en vind het erg goed werken.

11. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Dankjewel voor alle felicitaties!!

Rebbel, mooie kindjes heb je toch!

Maranka, hoe is het met je kies?

Wic, helpt de Zantac al een beetje bij Ziva?

12. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Oeps... Griepprik vergeten :)

13. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk

Merk nog niet echt veel, behalve dat ze zo ongeveer elke keer als ik het gegeven heb, spuugt. :( Weet ik dus niet of ze het/deel van binnen heeft..grrr.

14. ProudMum

En als je direct de borst geeft als ze het heeft gekregen

Truste dames, ben gebroken!

15. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36

Ik mag gelukkig wachten met een behandeling tot na de bevalling. Zolang ik de kies maar goed blijf poetsen en geen last heb van de scherpe randjes..

Truus, je banner staat je prachtig! Super dat je al een afspraak bij de VK hebt en MvM hebt gebeld. Daar spreekt vertrouwen uit.
    Miike ook al helemaal overtuigd??

16. ProudMum

Wat fijn Maranka, dat scheelt weer!

Hihi, Dankjewel!
    Zit op een roze wolk! Zo erg dat ik vanalles vergeet!
    Krijg mn werkbroek niet meer dicht, maandag maatje groter bestellen en mn positie-werkbroeken maar vast uit de kast plukken!

17. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    wic ik moest de edicijnen van sydney voor de voeding geven want dan zat dat onderin zeg maar! misschien een tipje?

ben weer weg

druk druk druk!

administratie etc bah bah bah!

18. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Truus, ik vind het ook fijn om te lezen dat je er zo'n goed gevoel bij hebt, super!

Maranka: ik gebruik Rennies en Antagel. Maar moet zeggen dat dat beide niet meer optimaal werkt. Wat is dat spul dan dat jij hebt en waar kun je dat halen? Is wel fijn als de laatste weekjes nog wat minder erg maagzuurlastig zijn.

Enne...tuurlijk mag je voor, je loopt ook ruim anderhalve week op mij voor dus niet meer dan logisch. En zie hier stiekem wel een beetje op tegen de bevalling.

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    lala nog 1 nachtje!!!!ik duim!

zora mijn vk zei toen je bent zo fit dat kan je nog wel eens heel erg mee gaan vallen.volgens mij ben jij dat ook of niet?Wat dat betreft geeft t wat moed??heb je t er met vk over gehad?

20. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Zora, het heet Regla PH en is in pil- en drankjevorm te krijgen. Ik kon het gewoon bij de DA krijgen. Dus ik denk dat het wel bij elke drogist verkrijgbaar is.

Mijn flesje is bijna leeg. Ik hoop dat ik geen nieuw flesje meer hief te halen....;)

En bevallen, ik zie er ook best wel een beetje tegenop, maar meer doen dan het maar op je af laten komen kan je niet doen.
    En tja hoe het zal verlopen is toch niet te voorspellen, dat het pijn gaat doen staat vast. Dat is de enige zekerheid die je krijgt! :D
    Maar... je kan het meid!

Deel Deze Pagina