Kruimels en Spruiten Club- Deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lalalindsay, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    pff ik kan niet slapen... ben zooo zenuwachtig!

morgen om 13u moeten we naar hasselt, dus dan moeten jullie even aan me denken.
    als het lang duurt tot ik hier kom posten, moeten jullie dat maar als positief beschouwen, dan zijn we de familie aan het inlichten ;)

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Spannend!!!!!

3. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Lieve Linds en Bert,
    Ik duim voor jullie vandaag!
    Succes met de zenuwen, maar ik weet dat het goed zal komen!
    Enneh, je mag me ook smsen hoor meis!

4. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    @ Ziva : ik geef het voor de voeding. Maar ze geeft dan ofwel een beetje voeding van de vorige voeding op, of de hele voeding (zo lijkt het ?!) die er daarna ingaat, komt eruit.

Volgende poging is dan maar niet direct een voeding erachteraan ... ;)

Dat dacht ik rond de 39 weken ook over een pakje Rennies :D :p

5. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Mecklenburg-Vorpommern, Duitsland
    Hoe doe ik dat ook alweer?

6. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Lala, wat een spannende dag voor jou! Heb je er een goed gevoel over?

Truus, hihi, knap je nu al uit je broek? Wat leuk! Hoe voel je je verder? Nog geen opkomende kwaaltjes?

Zora, knap hoor dat je nog zo lang naar je paardje bent gegaan!

7. Seth

Seth Niet meer actief

** breekt in **

hoe kom je aan die wijsheid? :D
    Even spieken, hoe het met je is... :)

ennuhhhh bevallen.... tweede bevalling is vaak gevoelsmatig wat heftiger, maar verloopt vaak wel vlotter..... (en geen schade)
    dussuhhh gaat goedkomen, dames.... !!!
    Succes!!!!

** breekt uit **

8. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Truus, gefeliciteerd meid. Hopelijk blijft het kleintje nu mooi plakken!
    Ik hoop je deze maand ook te mogen volgen.

Linds, heeeeel veel succes meis!

Jannegie, hallllooooooooo!!!

Maranka, heel veel sterkte met de laatste loodjes en geniet nog van de laatste dagen.

Zora, en jij natuurlijk ook, wat vliegt de tijd toch.

Hoe gaat het met de new borns??

9. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    @Zora: Ik gebruikte gaviscon.

@Lala: duimen draaien

@Truus: ;)

@Wic: Ik gok dat het niet de vorige voeding is. Misschien eerst geven en dan ff wachten. Kan natuurlijk ook gewoon zo zijn dat ze het zo vies vind, dat ze het meteen uitspuugt. En dan is er niet een voeding die meegaat, en weet je of ze het eigenlijk wel binnen houdt... Ik hoop dat het beetje duidelijk lijkt/klinkt.

10. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ik heb een stom probleem. Ik ontdekte schimmel onder ons matras, compleet met natte (zweet?)plek. Ik las al wat over soda om het weg te krijgen. Dus straks maar ff naar de winkels. (Straks want kids slapen beide nog/weer).
    Maar wat dan..... Niet alleen ben ik allergisch voor schimmels... Maar ben held op sokken. Vind beschimmelde boterham in broodtrommel al eng.. :). Wachten tot Lief thuis is... heeft geen zin. Soda moet 8 uren intrekken, en hij's er pas vanavond... Plus dan wordt het een jarenplan... Want met zijn gevoelige neus staat ook hij niet te wachten op dit soort klusjes.

Er zit een antiallergie hoes om ons matras heen. Kan ik die misschien liever weggooien? De schimmel zit immers op hoes.

Ik zie nu al tegen dit rotklusje op...

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Daisy ik weet niet wat die hoes kost, maar anders zou ik hem idd weggooien! Scheelt heeeeel veel werk ;) !!

Seth..uuh zonder schade een 2e?? Uuuuuh nou neej hoor ;) !!

Mieke ik hoop het ook voor je meis, ik duim!!! Wat zegt je gevoeL?

Whoei hier heeft Rinze van 23.00 tot 5.45 geslapen :D Daarna van kwart over 6 tot nu nog steeds!! Iemand de krant bellen??? :D

12. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Wat raar, een schimmelplek onder het matras. Is het schimmel wat je er zo afveegt? Of zit het echt ín de hoes?
    Of je de hoes weggooit hangt af van de oorzaak. Misschien wordt het idd wel veroorzaakt door de hoes. Ventileert het niet genoeg....

We hadden in onze stacaravan ook een centimeters dikke laag schimmel achter het bed staan. Je veegde het er zo af, maar kwam daar natuurlijk door de hoge luchtvochtigheid en slechte isolatie.

13. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Wat leuk, Mieke, om jou ook weer tegen te komen! Ik heb je kaartjes bekeken, wat een mooie constante kaartjes.

14. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    thanks meiden, ik ben echt heeeeeeel zenuwachtig, maar eigenlijk weer een kwestie van zelfbescherming... kan me echt nog steeds niet inbeelden dat ik straks misschien in verwachting ben van een pleegje.
    ik huil de hele tijd, gewoon omdat die zenuwen eruit moeten...

dalijk nog even heeeeel veel kralen kopen, ff afleiding ;)

15. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    lindsey heel heel heel veel succes zometeen. en tot vanvaond dan maar he? ;)

mieke hoe gaat het nu met je meis?

maranka jij moet nu maar eens gaan bevallen vind je niet? hahahahahahaha nog een paar daagjes en dan regelt truusje wel het uitzettingsbevel. luisterd hij/zij vast naar!

wic het lijkt altijd alsof ze een hele voeding teruggeven maar dit is echt niet zo hoor. ze drinken veel meer en zulen oo echt wel wat van de zantac binnen houden. tja een reflux kindje is gewoon erg heftig. en schone kleertjes zijn niet aan te slepen!

kussies

16. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Vegen? Ik ga niet staan vegen hoor. Dat durf ik echt niet... :)

@Sam: De hoes heeft me niks gekost. Werd vergoed door de verzekering omdat zowel Lief als ik allergieën hebben. De hoezen gingen vroeger 10 jaar mee. We hebben deze nu 6 jaar....

17. babyproject

babyproject Niet meer actief

*breekt in*

Tjonge Marank, nog steeds met baby in buik?!
    Ik hoop dat de volle maan haar werk voor je gaat doen!

Hou vol he :)
    Nog eventjes!

*breekt uit*

18. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    @ lala : meis wat spannend! Maar ik kan met niet voorstellen dat het niet positief gaat zijn! Tot vanavond! ;)

@ kim : nee, ik weet dat het altijd meer lijkt dan het is .. maar het lijkt wel een hele voeding :)
    Zantac vanmorgen is er in gebleven! Jeej!

@ Daisy : oh bah... maar ze eten je niet op hoor :p *knuf*
    @Wic: Ik gok dat het niet de vorige voeding is. Misschien eerst geven en dan ff wachten. Kan natuurlijk ook gewoon zo zijn dat ze het zo vies vind, dat ze het meteen uitspuugt. En dan is er niet een voeding die meegaat, en weet je of ze het eigenlijk wel binnen houdt... Ik hoop dat het beetje duidelijk lijkt/klinkt.

Snap alleen je eerste opmerking niet, dat het niet de vorige voeding is? Gistermorgen gaf ze, nadat ik de Zantac had gegeven, echt wat voeding nog op (met de nodige brokstukken natuurlijk, want voeding was van even geleden). En ik denk idd dat ze het probeert weg te werken, ze vindt het echt vies!

19. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Sjips... Ik durf niet verder...

20. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527