Ik weet dat ze me niet opeten.... Maar toch....Maar ik heb al A gezegd. Ik heb het grootste gedeelte van de hoes er al af. Maar de plek is groter dan ik dacht.
Ik maak bij zulk soort dingen een sopje met ontsmettingsmiddel erin. Dan weet ik zeker dat ALLES dood gaat.
Ja dat sta ik nu ook te denken. Die is niet bang voor een stom schimmeltje... Ik schaam me dood. Maar goed.... Ik durf echt niet verder! Maar Hij's pas om 19:00 thuis...
Ik heb wel handenalcohol. Maar da's een goeie. Moet het eigenlijk wel nat maken... Stuiven is ook niet slim. Handschoenen kan ook nog. Maar ja... Dan zie ik het nog wel...
Wij hebben ooit muizen gehad... man wat was ik bang... heb 2 uur in een bushalte gezeten met een puzzelboekje, wachtend tot Bert thuiskwam hihi
Oh, ik heb vorige winter nog een muis op zolder gevangen met ene muizenval. We hadden allebei een muizenval opgezet met ander aas erin. Hadden er een soort van weddenschap van gemaakt....
Tja, voelen....? Dat zit waarschijnlijk toch tussen mn oren. Had vorige keer ook niet echt vroeg verschijnselen. Maar in ieder geval geen tekens van naderende ongie (neerslachtig en pukkels).
Daisy, ik moet wel een beetje om je lachen. Maar ja, dat komt omdat wij de boerderij hebben. Wat voor smerige dingen je hier tegen komt.... En wat denk je van de mensen in de schoonmaakbranche? daar heb ik echt respect voor!
Seth en Babyproject, wat lief dat jullie even komen spieken hoe het gaat! Lief!! Lindsey en Bert, super veel succes strakjes!!! Gaan jullie vanmiddag maar lekker een feestje vieren! ! ! Nog heeel eventjes en jullie zijn in verwachting van een beebje!! Daisy, handschoenen aan, mondkapje op en gaan met die banaan! Seth en Sam, ben heel benieuwd wie van jullie de juiste voorspelling heeft gedaan wat betreft schade Eigenlijk hoop ik dat ik Seth op haar woord mag geloven... Wic, knuffeltje voor jou en Ziva. Jannegie, pff even geen idee meer hoe dat nog maar weer zat met het plaatsen van een linkje van FF. Misschien even vragen bij temperatuurkaartjes. Heel veel succes met testen morgen. Ga voor je duimen! ! ! Zou gaaf zijn als je net als Truus een julimama wordt! Hier vanmorgen erg brak wakker geworden. Op zich dacht ik wel goed geslapen, maar wel tussen 6 en 7 door Jasper wakker gehouden en die stond om 8 uur alweer naast ons bed. En dat gaat eigenlijk al tijden zo.. Voel me dus erg moe en een beetje misselijk. Zo maar even zorgen dat ik een broodje eet. Zo en nu ga ik verder met duimen voor Linds en Bert. *duim, duim, duim,duim ,duim, duim, duim, duim, enz....*
Tis alleen met schimmel. Werk in het ziekenhuis. En daar zie je ook erg vieze dingen. Moet het soms zelfs aanraken. Maar daar kan ik wel tegen.
Oh, en heb op het lab ook met schimmel gewerkt en bacteriën enzo, probleemloos. Zelfs met ontlasting enzo. Het is ook meer het schrikeffect denk ik. Ik verwacht ergens geen schimmel, blijkt dat er schimmel zit, waardoor ik kennelijk schrik, en dan niet meer durf.