oeh... wat spannend voor lala!! ik duim me rot hier!! ik heb even geen tijd om actief mee te kletsen vandaag.. heb heel mn huis al gepoetst en krijg zo visite, de kids slapen nog even dus nu aan de strijk en vanavond feestje! maar ik kom zeker nog spieken voor nieuws van lala! mn meisje is alweer 10 mnd oud vandaag, wat vliegt de tijd..
Dat zou ook wel erg snel zijn toch? ik neem aan dat er ook meteen belangrijke dingen besproken worden. Hoe het nu verder gaat etc. Maar het moet wel goed gaan, waarom zouden ze Linds en Bert weigeren?
Dank je Rebbel! Normaal was ik allang druk in de tuin geweest of ergens mee aan het poetsen etc. Maar nu ben ik zó onproductief. Ik zit alleen maar hierbij met mijn hoofd.
Mn linkerborst doet zeer als ik Linde draag, maar dat kan ook komen doordat ik gisteren naar de sportschool ben geweest...
truus wat een mooi onderschrift heb je toch nogmaals gefeliciteerd lala waaaaaaaar ben je kan niet wachten op je nieuwsssssss. wicjuh wat een mooie foto's weer. jannegie suc6 met testen morgen ga voor je duimen. daisy knap dat je het toch hebt opgeknapt. onder je matras is ook wel de laatste plaats waar je schimmel verwacht. rebbel gefeliciteerd met de 10 vermaand dag van je kleine meid.
Ff snel... Als het lang zou duren, was het nieuws waarschijnlijk goed en zouden ze de fam. inlichten zei ze toch??