Kruimels en Spruiten Club- Deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lalalindsay, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    haha, taby, ik denk dat ik er, net als kim al zei, nog veel bozer bij zou staan kijken. Je weet tegenwoordig toch maar niet wat voor zieke geesten er rond lopen.

Het huis: we zijn druk in onderhandeling, maar t ziet er goed uit.:)

Chris zit in een soort pleister periode ofzo. Over al moet te pas (maar voor te onpas) een pleister op...

2. daantje 25

daantje 25 Fanatiek lid

7 jan 2008
    3.402
    0
    0
    werkt in de zorg
    noord-holland
    nee ik heb geen bloed verlies gehad.
    is het veel helder rood bloed verlies??

3. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Het is niet veel maar wel rood, het begon met bruin eergisteren en toen werd het rood, alleen met afvegen, vanmorgen kwam het weer terug na het toiletbezoek, het begint met rood en naarmate de dag vordert wordt het bruin, nu is het weer bijna weg. Er zat wel een klein beetje op inlegkruisje vanmiddag

4. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @minnie: ja ik heb bij allebei bloedverlies gehad, was ook wel helder soms..
    Het is dus niet altijd erg. Geen buikpijn en stolsels? Het is toch afwachten meid... Je bent nog te kort zwanger voor een echo. Ik zal voor je duimen!

5. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Minnie, ik heb geen ervaring met bloedverlies. Weet wel van horen zeggen dat het niet altijd direct zorgwekkend hoeft te zijn.
    Maar kan me voorstellen dat je er wel onzeker van wordt, misschien even de huisarts of verloskundige bellen.

6. daantje 25

daantje 25 Fanatiek lid

7 jan 2008
    3.402
    0
    0
    werkt in de zorg
    noord-holland
    ik duim voor je dat het gewoon goed is.
    een kennis heeft vooral de 1e 3 maanden veel bloed verlies gehad d.m.v een bloed blaar in de baarmoeder en heeft een gezond kindje.

7. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    sorry minnie, bloedverlies klinkt me niet bekend. Sterkte

8. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ik heb alleen slechte ervaring met bloedverlies, sorry.
    Ik zou toch even het ziekenhuis/gyn/vk bellen. Want je testen zijn sowieso erg duidelijke voor ruim voor NOD.
    Want je had voor NOD al 2-3 weken toch ?

9. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    YESS! Eind oktober is het huis van ons :)

10. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    gefeliciteerd!

volgens mij heeft truus ook het huis, haar aquarium staat al te k

11. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Ja Truus had eht huis ook!

Tipp: Van harte, nu snel ej eigen huis verkopen!

Minnie: Geene rvaring mee (gelukkig) ik hoop voor je dat het niets is, maar helderrood bloedverlies is meestal geen goed teken.

Taby: Leuke foto in de krant, jammer dat de foto niet iets groter is, haha maar dat zal je wel expres gedaan hebben of neit?

Hier: Boventandje is door, of had ik dat al verteld? Andere tandje zit er ook aan te komen ik zie m al zitten. Slapen gaat weer redelijk gelukkig al wordt ze af en toe nog wel eens gillend wakker, of tandjes doen pijn of een droom? Ik weet het neit. Verder gaat het super goed, ik zal binnenkort ook weereens een foto posten.

12. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    gefeliciteerd Tipp!

Minnie, volgens mij hoeft het niet ernstig te zijn, als je geen krampen hebt.

Zora, weer een tandje door? hier nog steeds niks.
    D. valt tegenwoordig krijsend in slaap, vandaag duurde het 2 uur! niets is dan goed (misschien verlatingsangst?)

Gisteren is ze naar haar papa en mama geweest en daarna zijn we doorgereden naar de pleegouders van haar broer en zus! dat was zo mooi om te zien! ze waren zo trots dat ze grote broer en zus waren! :)
    We mogen elkaar gewoon bezoeken zonder speciale bezoekregeling, vooral omdat ze het in de toekomst waarschijnlijk meer moet hebben van het contact met broer en zus dan met haar ouders (pleegzorg verwacht dat ze binnenkort nog eens zullen afhaken en dan meteen een contactverbod van 2 jaar)

we wonen alleen wel ver uit elkaar, maar gaan in het vervolg halverwege afspreken in een speeltuin ofzo :)

13. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Wat leuk Linds! En jammer dat jullie zo ver van elkaar af wonen maar in het midden afspreken is inderdaad een idee.

Wat rot dat ze krijsend in slaap valt, tsja je weet helaas niet wat er in zo'n koppie omgaat. Sara doet het ook nog weleens maar die heeft dan of buikpijn, of ziek of doorkomend tandje.

En ja, gaat snel hier met de tandjes, 4e al opkomst en lijkt wel of de tandjes naast de boventandjes ook niet lang meer duren zie daar ook een witte waas op, maar kan me vergissen. D. nog niets dus? Na ja komt vanzelf toch? Staat wel heel schattig hoor haha.

14. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Nee ik heb niet echt buikpijn, wel een klein beetje een zeurderig gevoel. Over die stolsels hoe groot zijn die?? Ik heb wel af en toe van die vlokjes (het lijkt ook op een snotje) en sliertjes van donkerrood bloed. Sorry voor de details. Het bloed trouwens niet echt door maar wel elke keer bij het plassen en op maandverband zit een beetje, zelf denk ik dat het einde verhaal is....

15. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Trouwens, hoe lang duurde dat bloedverlies bij jou?? Ik heb het rode al vanaf zondag, het komt en het gaat maar vandaag is het meer aanwezig, zou vandaag eigenlijk ongesteld moeten worden

16. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Ja idd ik had 4 dagen voor NOD al 2-3, ik denk dat ik van het weekend nog zo'n test doe, denken jullie dat dat zinvol is, als het goed is zou die dan nu 3+ moeten aangeven of niet??

17. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Lalalindsey, hoe reageert pleegje op haar biologische ouders??
    Voor haar ben jij natuurlijk de moeder.

18. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Wat leuk linds van die broer en zus :) Inderdaad jammer dat ze zo ver weg wonen.

19. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Tipp, gefeliciteerd !

Zora, jeetje wat flot die tandjes nu.

Linds, wat mooi om te lezen zeg, geweldig !!!!

Minnie, ik vind het erg vreemd, want voor nod is het vaak 1-2 weken en met 4 weken 2-3 weken en dan met 5 weken 3+. Ik zou dus denken dat je al langer zwanger bent..

Maar eerlijk gezegd denk ik dat het dus niet goed gaat ( is gegaan) en dat je sinds vorige ronde al zwanger bent ofzo..

Ik zou vragen of je bloed mag laten prikken om de hoogte te bepalen. En laten kijken of het goed stijgt.

20. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Lijkt me sterk dat ik toen al zwanger was, heb 12 juni mn laatste menstruatie gehad en die verliep zoals anders, maar idd vond het ook vreemd van die test, heb gisteren en vandaag weer getest met test (gewone) van de apotheker, en nu was de streep weer dikker als gisteren, maar ik weet niet of dat iets zegt... Zal zaterdag weer eens met zo'n digi testen als ik het nog niet zeker weet.

Deel Deze Pagina