Kruimels en Spruiten Club- Deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lalalindsay, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Woow daan wat erg !!! Gelukkig leeft hij nog !

En hoe zit dat met zijn verbrande arm ? is het ernstig verbrand of brandwonden die vanzelf wel genezen..

Jeetje weet niet wat te zeggen zeg. Veel beterschap voor je man, pfffff.

2. daantje 25

daantje 25 Fanatiek lid

7 jan 2008
    3.402
    0
    0
    werkt in de zorg
    noord-holland
    hij is nog af en toe goed de weg kwijt.
    veel pijn en vooral ongeloof dat hij het heeft overleeft, hij denkt na over wat hij vlak voor de klap deed en komt tot de ontdekking dan het echt fout had kunnen gaan hij heeft wel een heeeeeeel groot engel op z'n schouders gehad.
    zijn arm leek gister nog 1e graads maar het heeft van binnen uit nog meer schade gemaakt en nu is het 2e graads en helaas is de blaar geknapt nu moeten we morgen naar de wondpolie om te kijken hoe het nu behandeld moet worden het word wel een litteken.
    de uitgang van waar de stroom naar buiten is gegaan is ontstoken dus ik denk dat hij ook antibiotica zal krijgen.

we zijn met z'n alle nog goed van slag het besef dat ik weduwe had "moeten" zijn is heel erg het maakt je stil en moedeloos en uit geput.
    maar het komt hopelijk allemaal goed!!!!

3. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    jeetje Daantje wat moeten jullie geschrokken zijn :( je moet er toch niet aan denken zeg...

4. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ik snap dat hij nog af en toe goed de weg kwijt is.
    Ik ben er niet eens bij geweest en ik ben vol shock gewoon. Dit moet zo vreemd en raar zijn. Wat een geluk dat hij nog bij jullie is. Wat een grote engel zit er op zijn schouder.

door dit soort dingen besef je des te meer dat je blij moet zijn met wat je hebt.

hoop dat gauw beter met hem gaat en nogmaals veel sterkte en een knuffel

5. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    O Daantje wat is dat schrikken meid! Jullie hebben idd een engeltje op jullie schouder.

6. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    OMG, daan wat moet jij geschrokken zijn, dikke knuffel.

Ik heb het ook even gehad, ben ongesteld geworden, een goeie vriend van mij is donderdag overleden, en het huis gaat niet door :(

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jeetje meis ook K*t allemaal zeg :( Waarom gaat het huis niet door? Gecondoleerd en sterkte met je ongi! Hier gister echt voor het eerst na bevalling weer ongi geworden.. Ook niet erg blij mee :( ! Maar goed, heb er een jaar geen last van gehad en lichaam doet het dus weer :D !

8. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    dank je sam.

We waren voor het laatste stuk hypotheek afhankelijk van mijn schoonmoeder (lang leve zzp-er zijn ;) ) en die weigert mee te werken. Ze ziet het nut van verhuizen niet in :(

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Och neej :( !! Wat zwaar kl*te zeg :( !! En nu?

10. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    tja, eerlijk gezegd geen idee.

Nog maar eens goed met thomas praten denk ik...

11. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Jeej sam wat goed dat je lichaam het doet !

tipp, jeetje wat een klappen in één keer. Sterkte met het verlies
    En wat naar dat je schoonmoeder er anders over denkt dan jullie ! Hoop dat het goed gaat komen.. Hadden jullie er wel al over gehad dan met schoonmoeder?

12. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Thanks ikdus :)

Ja we hebben het al vaak over verhuizen gehad, en steeds zegt ze dan dat we maar moeten komen als we wat gevonden hebben, en als we dat dan doen haakt ze weer af :s

13. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Dat is inderdaad erg vervelend. Jammer dat ze opeens moet afhaken.

14. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Hier ben ik erg aan het balen van mijn lichaam. Had gehoopt dat mijn cyclus weer 39 dagen zou zijn. En het leek er zelfs op dat het 2 dagen korter zou zijn..

Weer enorme last van mijn tepels nu drie dagen in plaats van vier.

Dag van vermoedelijk eisprong getempt (overdag, maar ken mn lichaam zo goed dat wanneer ik mijn eisprong heb gehad hij overdag 37,4 is en rond dat temperatuur blijft )
    Dag van vermoedelijke eisprong dus 36,98 en dag daarna 37,39, gister 37,19. En nu dacht ik laat ik 's ochtends maar even checken of ik nu toch echt niet heb gehad of wel. Temp was 36,8 heb even liggen woelen en normaal gesproken na het woelen zou hij ook hoger zijn ( zo vaak uitgeprobeerd ).

Heel vervelend ! Nu ben ik echt bang om op vakantie ongesteld te worden. :x

15. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    he bah meis. Je lichaam werkt echt niet mee he? :( Knuff

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Bahbahbah Ikdus :( !!!

17. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Nee en als klap op de vuurpijl heb ik ook nog eens een verschrikkelijke knobbel in mijn borst uit het niets het doet geen pijn en het schiet weg onder mijn vinger. En ik wilde mijn vriend gerust maken door hem te laten lezen dat het een opgezette melkklier was. Maar helaas lees je bij geen pijn en weg schieten dingen die je NIET wilt lezen.

18. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    :( bah bah bah

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Och meis! Naar de ha ermee zou ik zeggen!!! Dikke knuffel!

20. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    ik wacht het nog even af, het zal vanzelf wel weer weg gaan denk ik. Maar leuk is anders.

Heb jij nu ook al vakantie Sam ?

Deel Deze Pagina