lief!!! sydney heeft al haar tanden en kiezen al. was erg vlug maar lekker dat we dat gehad hebben. morgenochtend moet ze voor de prikken. bah bah bah
Wauw! Fotomodelletje in de dop Zora. Staat inderdaad heel grappig die tandjes. Jinte heeft wel een paardaagjes last gehad van de doorkomende tandjes. Was echt een paar daagjes van slag, huilerig en snel geprikkeld. Klein beetje koortsig. Sam, ik las het op hyves. Super hoor. Jij slaagd vast met vlag en wimpel! Met al die tienen komt dat we goed. Heerlijk zeg. En wat ga je straks met je opleiding doen?? Kim, succes morgen emt de prikjes voor Sydney.
Zora wat een dotje!! ze lijkt een stuk ouder dan ons meisje, daar nog geen zichtbare tanden ( alleen 1 wit puntje in haar tandvlees )
Bedankt meiden hier een trotse mama. Linds: Lijkt ze alleen ouder door de tandjes of ook door haar bouw? D. is wat fijner of niet? Maranka: Arme Jinte, vind het zo zielig dat die tandjes zo pijn doen. Kim: Succes morgen, rotprikjes!
Je kunt 1 van de moderators vragen de link te verwijderen! Of je zou het filmpje in youtube (als je t daar in gezet hebt) op prive kunnen zetten! Haha maar Rinze staat nog niet eens, dus zie hem morgen ook nog niet gaan lopen !! Hij staat alleen als ik hem ergens neerzet een paar tellen...tot max 2 minuten...
hihi we zijn sinds maandag begonnen met zindelijke maken en donique is al helemaal plaszindelijk. ben zo trots!
Sam: Ik dacht al huh? Kim: Wat goed zeg! Trotse mama of nie? Morgen is mijn kleine uk alweer 10 maanden.
Hier loopt vandaag mijn pleegzusje rond is ook net zindelijk en ze vindt de wc helemaal geweldig haha