Kruimels en Spruiten Club- Deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lalalindsay, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Jinte past nog steeds in kleertjes maat 68 en 74 trek ik haar nu ook wel aan, maar dan zijn de mouwtjes toch net een beetje te lang.

Hier is binnenkort een rommelmarkt en daar wil ik gaan staan met kleertjes. Heb nog dozen vol van Jasper en ook al heel wat van Jinte.
    en verder ligt hier zoveel speelgoed dat daar ook wel wat van uitgezocht en weg kan.
    Maar ja wanneer ga ik dat dan uitzoeken. pfffff. kom echt tijd te kort!

Had ik hier al gemeld dat Jinte gaat staan bij de bank? Ze gaat zo snel ineens! Alles lijkt wel in sneltreinvaart te gaan. Binnen 2 weken kruipen, twee tandjes en gaan staan....
    Ze mag wat mij betreft nog wel even mijn kleine babymeiske blijven!

Truus, jij bent vast druk bezig je spulletjes in te pakken. En volgende week de sleutel zie ik. Moet er veel gebeuren?
    Hoe gaat het nu met je? Wordt je nog steeds op de voet gevolgt?

Wic!! Nog een maandje en dan is Ziva alweer 1!

Rebbel, je had het over winterkleertjes. Zet je ze op MP en krijg ik dan een linkje van je?

Zo, ik ga naar mijn bed. Druk werkweekend hier!

2. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Hey meiden!

Idd zit nu volledig in de ziektewet. Mijn baarmoedermond was vorige week 2,2 cm en er word geen risico genomen omdat ik harde buiken kreeg die zeer deden.

Donderdag krijgen we de sleutel, alleen de woonkamer witten en we kunnen er in! Jeetje wat komt er een hoop bij kijken zeg, vanalles regelen en de verzameling van de afgelopen jaar uitspitten, inpakken en weggooien haha!

Ik heb nog geen idee wanneer de KS staat gepland, 14-11 uitgerekend en de KS voeren ze alleen op Di en Do uit dus 11-11-11 zal hem denk ik niet worden ;)

3. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Truuske, drukke tijd joh! Maar wel leuk, lekker een ruim stekkie voor het hele gezinnetje.

Rebbel, mooie kindjes!

Maten van kleertjes: hier een probleem met de broeken, met maat 92 loopt ze op hoogwater en met maat 98 loopt ze op de broekspijpen. Niet handig.
    Nu sla ik de pijpen maar een beetje om, maar vind het zo'n gek gezicht.:D

4. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    hey meiden,

was even een paar daagjes weg.

Wc: chris is helemaal gek op de wc. Ze wil soms niet, maar vind het wel geweldig om er op te zitten.

Speen: Ze bepaalt heel erg zelf of ze er behoefte aan heeft. Soms hele dagen niet, en dan ineens weer wel. Ach, ze zal er voor haar 18e wel vanaf zijn :p

Uhm, rest weet ik even niet meer :)

Hier zitten we met zijn 3en in de lappenmand...

5. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    spannend truus, die verhuizing. En sterkte voor de rest ;)

6. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @lala en taby: thanks! :)
    @taby: hier ook hoor, ik sla de pijpen ook een stukje om.
    @truus: rustig aan dan meid! ;)
    @tipp: beterschap!
    @maranka: ik moet nog ff op zolder kijken, pfff... Druk druk. Ik zal snel kijken of ik iets heb.

7. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Ja, het gaat prima hier. Drukdrukdruk.
    Ik kijk uit naar volgende week, dan hebben we 2 weken vakantie.. pfff. aan toe! Alleen jammer dat het weer niet echt gaat meewerken. Een leuke nazomer in NL zou wel leuk zijn als je niet richting het buitenland gaat, maar goed.. het is niet anders. (misschien gaat het nog meevallen ;)).
    Ziva wordt alweer bijna 1 ja! Het gaat zo vreselijk hard zeg!
    Overigens is ze een billenschuivertje; kruipen doet ze niet en denk ook niet dat dat nog gaat komen. Wel een heel melig gezicht hoor, dat billenschuiven. Ze komt overal! :D

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jahoeeee Wic, een leuk vriendinnetje voor Rinze dus :D !! Ook een billenschuiver :D !!

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Advies van cb... veel oefenen hoor, op de buik leggen etc..blablabla ;)

10. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Echt waar?
    Ze kunnen de pot op. Ze komt overal, en meteen een handige houding om zich op te trekken tot staan .. als ze dat ook interessant gaat vinden. ;):D

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Precies! Ik lach me rot als Rinze eraan komt.. Hij kan ook vet snel inmiddels ;) !!

12. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    hm :s Ik heb een klein probleem:

Ondanks dat het tussen mij en thomas weer helemaal goed is, ben ik bij mijn schoonzusje nog steeds niet welkom. Ze veroordeeld ook ongeveer alles wat thomas doet (dat ie terug bij mij is bijv.). Nou moeten we binnenkort aan een van de kamers hier in huis aan het verbouwen (om het huis verkoopbaarder te krijgen), en thomas wil dan graag chris uit logeren sturen bij mijn schoonzusje. Die heeft 2 kinderen (een meisje van 6 en een jongen van 1,5) en dat is dus op zich leuk voor chris. MAAR: ze verwerpt alles wat wij in onze opvoeding doen, ze heeft overal haar eigen mening over en weigert om vast te houden aan hoe wij chris opvoeden (dat was al zo voor het mis ging tussen thomas en mij). Zo trekt ze gerust Chris haar speen uit haar mond omdat zij vindt dat ze geen speen mag, ook moet chris net zo lang aan tafel blijven tot haar bord leeg is bijv terwijl we dat hier echt niet doen. En zo kan ik nog wel even doorgaan.

Ik heb thomas al gezegd dat ik het eigenlijk niet zie zitten om haar daar te laten logeren, om alle redenen die ik net noemde. En hij ziet ook wel dat zijn zusje dat doet, maar ziet mijn probleem niet. Ik weet gewoon zeker dat chris het daar niet (lang) leuk gaat vinden. IK ken mijn meisje goed genoeg. Ze wordt al onrustig als ze er op bezoek is een dag. Ze vindt het spelen met haar nichtje leuk, maar wordt heel onzeker van alle dingen die ze thuis van ons mag (zoals haar speen bijv) en daar verboden worden.

Ik zit er nu best een beetje mee, want ik wil thomas niet het gevoel geven dat ik zijn zusje veroordeel, maar ik wil wel het beste voor mijn meisje en dat is niet daar logeren :s

13. daantje 25

daantje 25 Fanatiek lid

7 jan 2008
    3.402
    0
    0
    werkt in de zorg
    noord-holland
    tipp wat vervelend zeg z'n schoonzusje, is er niemand anders die dan op je kleine meid kan passen??

14. daantje 25

daantje 25 Fanatiek lid

7 jan 2008
    3.402
    0
    0
    werkt in de zorg
    noord-holland
    billenschuivers lijkt me een leuk gezicht :D

15. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ja daantje, meestal gaat ze gewoon naar mijn moeder (die woont in de stad) en dat kan nu ook wel, maar thomas wil haar voor de afwisseling naar zijn zusje hebben :s Bij mijn moeder heeft ze het prima naar haar zin...

16. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    gewoon naar je moeder doen. is ze nou helemaal besodemieterd. ik zou haar daar echt niet meer heenbrengen als ze zo tegen mijn meisjes zou doen.

17. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    nee dat idee heb ik dus ook. Kijk, dat er bepaalde huisregels gelden waar chris zich aan moet houden, die misschien anders zijn. Ok, dat kan en is logisch. Maar regelrecht tegen onze opvoeding ingaan... dat vind ik toch wat ver gaan :(

18. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    nou mijn meisje zou daar niet meer komen. zus of niet. inderdaad regels zijn regels maar zoals de speen uit haar mond trekken of een kind van 2 aan tafel laten zitten bah

19. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ja, zo denk ik dus ook... Toch nog maar eens met thomas over hebben, ik dacht even dat ik gek was namelijk :p

20. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    nee hoor. moet mijn zus een keer doen. en ik ben echt niet moelijk hoor en vind dat de kids zich aan de omgeving aan moeten passen.

maar zoals jij het verteld zou ik de kids niet brengen. geen haar op mijn hoofd

Deel Deze Pagina