ja als iemand zomaar de speen van mijn kind zou afpakken of andere disciplines uit zou voeren zou ik diegene echt wel de wind van voren geven. mijn nichtje draait hier ook wel eens mee hier maar dat betekend niet dat ik mijn zusjes opvoeding aan mijn laars lap en gewoon mijjn ding doe. want dt kind heeft bepaalde routines samen met haar papa en mama gemaakt en die kan je niet zomaar voor een dagje onderbreken daar word zo'n kindje diep ongelukkig van
Ik zou dr daar ook niet willen hebben neej! Bah.. Natuurlijk gelden er op andere plekken wel eens andere regels, maar als dat meisje nou gewend is om haar speen te mogen, is het belachelijk dat dat nu niet mag... Dat snapt ze niet!
Ik heb wel een filmpje op onze site Daantje van het billenschuiven !! www.hoekpraatsjes.kidzsite.nl Wachtwoord, pb me maar als je er in wilt !
Nou lekker dan tipp! OokIk.zou mijn kinderen daar niet naar toe brengen! Maar is wel ff moeilijk omdat zee het zusje van Thomas is.. Maar dan nog zou ik het echt niet doen hopelijk komen jullie eruit. Succes! pffff... Hier weer een hopeloze nacht achter de rug. Dit was de 3e op rij. milan wordt steeds huilend wakker, dromen of zijn doorkomende kies zijn de oorzaak denk ik. Voorheen had hij dat ook wel eens een paar dagen maar dan pakte hij zelf zijn fiep en viel weer in slaap. Nu moet ik naar hem toe en dat zo een keer of 4 in de nacht breekt wel op. hij vraagt dan verder niet om zijn fiep, maar oh wat is de verleiding dan groot om er een te geven! acht komt wel weer goed!
Rebbel ik kan het me voorstellen meid! Maar doe maar niet, nu doorzetten en je bent klaar! Heeft hij geen knuffel ofzo waar hij dan even mee kan knuffelen als oplossing?praat er met m over en waarschijnlijk heeft hij zelf wel een idee!!
Rebbel: Sterkte met de gebroken nachten meis. Dat breekt op he? Sara is de afgelopen nachten ook weer aan het spoken, ze wordt dan rond 4.00 uur huilend wakker en wil niet meer slapen behalve als ik haar bij ons in bed leg, dus dat doen we dan maar. heb geen idee wat er aan de hand is trouwens. Tipp: Als je geen goed gevoel hebt bij een oppas moet je je meisje er niet heen brengen. Of eerst goed met haar in gesprek gaan. Fopje afpakken is inderdaad niet leuk voor zo'n kleintje. Aan tafel blijven zitten begrijp ik al iets beter want dat deden (en doen) wij ook altijd met de kinderen van mijn zwager als ze bij ons zijn. Thuis rennen ze te pas en onpas van tafel en bij oom en tante gelden gewoon andere regels. (niet door ons heen praten, niet klimmen in de bank, aan tafel blijven zitten etc. heel simpele regels die voor Sara straks ook gelden). Ze zijn nu al wel wat ouder hoor, maar hebben er verder nooit problemen mee gehad en komen nog steeds heel graag bij ons. Deze kinderen hebben thuis weinig regelmaat en de regelmaat en regels bij ons hebben ze wel goed gedaan. Ik snap dat Christine dat wel gewoon heeft thuis en dat een andere situatie is hoor. Sam: Wil je mij wachtwoord PB-en? En heeft er iemand van jullie Facebook?
Thanks Zora Ik ga denk ik inderdaad maar eens met mijn schoonzusje in gesprek. Ik vind namelijk wel dat Chris gewoon met haar nichtje en neefje moet kunnen spelen. Ik heb facebook Who else?
ikke ook facebook lindsay g. e. e. r. t. s en zo zijn er 2 maar dan moet je diegene kiezen met een bloemetje als profielfoto
heb vorige keer mijn naam hier voluit geschreven en sindsdien kom je via google erg snel op mijn accountnaam op zp terecht... vind ik eigenlijk niet zo leuk...
Linds, heb je toegevoegd en Tipp heb jou gepbd. Ik denk zeker dat het goed is om in gesprek te gaan, misschien ziet zij wel niet in dat haar manier niet altijd DE manier is. Er zijn vele wegen die naar Rome leiden en er is er niet 1 per definitie het beste, zo ook met opvoeding. Belangrijkste is dat jij een fijn gevoel hebt als je je kind bij iemand achterlaat en zolang je dat niet hebt zou ik haar (nog) niet brengen. maar zoals eerder gezegd, onze nichtjes komen heel graag bij ons en zeggen altijd dat ze het leuk vinden terwijl wij wel 'strenger' zijn dan hun ouders. (ik heb trouwens nooit fop uit de mond getrokken hoor dat zou ik nooit doen).