Kruimels en Spruiten Club- Deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lalalindsay, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    zora heeft om 11 uur haar laatste berichtje gepost! ik vind het zooo spannend!! :D wie is haar buddy?

@jannegie: ah bah... kan me leukere klusjes bedenken idd! ;)

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Jaaaaaaaaaaa Janneke!!
    Gefeliciteerd!!
    Kom je naar Juli???

3. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hey meiden, even update:

Nog niets veranderd hier. Wel slijmprop verloren (denk ik). Heb begin van de middag nog even geslapen vandaar dat ik niets liet horen en zit nu maar een beetje de tijd uit te zitten en te wachten tot de vk komt. Nog geen wee te bekennen. Dus vermoed dat we vanavond sowieso richting ziekenhuis moeten voor een echo en CTG. Ben wel beetje nerveus en mannetje ook.

Ik hou jullie op de hoogte hoor. Truus is mijn buddy.

Liefs!

O ja en Maranka, ben inderdaad voorgedrongen, en niet alleen bij jou, maak geen vrienden hier op het forum haha....:D :p

4. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Geeft niets hoor. Heb ik vandaag even weer wat te doen n.l heel goed jou in de gaten houden. Dan verveel ik me niet zo!

Leef helemaal met je mee. Maar wat jammer zeg dat het nog niet echt door wil zetten. Het is alleen nog wachten op de weeen de rest van de beginsymptomen van de bevalling heb jij al gehad!

Wel het stokje doorgeven hoor als je klaar bent! ;)

5. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    succes en laat wat van je horen!!!!!

dikke kus

oooooooooooooooooooooooooooooohhh na al dat wachtenn is het eindelijk zo ver. jullie wondertje! geniet!!!

6. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

@Zora, zet hem op meid!

7. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Thanks meiden, net is de vk geweest en we moeten vanavond om 20.30 uur in het ziekenhuis zijn voor een CTG en echo. Als de weeen vannacht na 23.30 uur beginnen worden we officieel overgedragen aan het ziekenhuis. Maar omdat ik ruim twee weken te vroeg ben kan het zijn dat ze me nog even laten lopen als alles goed gaat met de beeb. Wordt vervolgd in ieder geval.

8. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    zora, nu heb ik wel een beetje het stokje van jou overgenomen :)
    wat spannend!!!!

9. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Lieve Linds en Bert, van harte gefeliciteerd !
    Wat zal jij een fijne verjaardag hebben, denk ik zo te denken :D

Wen, gefeliciteerd met je verjaardag.

Truus, yesss gefeliciteerd met je zwangerschap

Jannegie, jij ook gefeliciteerd.

Zora, wat spannend :D

10. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    linds een nieuwe banner of geen banner is beter denk ik hahahahahahahah deze is niet meer actueel!

11. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    heel veel succes in het zkh zora!! spannend!!
    ja het is idd zo dat als je te vroeg bent en alles gaat goed met beepje ze je soms niet inleiden. je krijgt dan anti-biotica tegen infecties. toen bij milan mijn vliezen waren gebroken zeiden ze dat zo tegen mij, maar ik kreeg toen binnen een half uur weeen.

ik duim dat de weeen snel gaan komen, zet m op!

12. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    owja..

Milan wringt z'n eigen de laatste tijd steeds met zijn armen uit de gordels van zijn auto stoeltje. toen hij het toen straks weer deed ging ik even op de rem om hem wat te laten schrikken, want luisteren ho maar! ;) kijkt ie me met van die grote ogen aan dus ik zeg; ja dat gebeurd er nou als je niet goed in je stoel zit... zegt ie; mama kan nie rije nie! tja.. :D

13. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Heel herkenbaar Rebbel! Jasper doet dat al heel lang. Wij hebben een extra carabijnhaakje ( schrijf je dat zo??) om de gordels bij elkaar te houden zodat Jasper zijn armen niet door de gordels kan wurmen.

Wel een hele bijdehante opmerking van Milan overigens. Hihi

14. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Zora, en en en? Al Gerommel? Zo niet dan heel veel succes in het ziekenhuis!

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ooh succes Zora, ben benieuwd wat er gaat gebeuren!! Succes!

16. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    dat is een goeie tip! thanks! :)
    ja.. vraag me echt af hoe hij daar nu weer op komt! ;) haha!

17. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    oooh ben zooooooooooooooooooo benieuwd hoe het met zora gaat!

nou ik ga ff voeden en naar bedje toe.

zit hier helaas nog steeds op 6 voedingen. is dat normaal voor deze leeftijd? donique zat nu al op 4 voedingen . maar sydney word ook nog steeds om 22 uur wakker en om 3 of 4 uur.

ik denk dat ik die van vannacht maar gewoon minder schepjes in ga doen. dus de helft wateriger! misschien dat dat helpt afbouwen? of kan ik dan beter de helft geven? hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm nou ja maar even aankijken nog

sydney had een oorontsteking want vond vannoctend allemaal bloedtroep in bed dus die is vannacht doorgebroken! zielig want ik wist van niets arm kind!

18. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Ach wat sneu voor je meissie Kim. Maar gelukkig heeft ze dan het ergste al gehad.

Hier ook erg benieuwd naar Zora....

19. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ja dat zij de huisarts ook. maar ik vin dhet vreemd want ze is nog steeds onrustig. zal ze nog last hebben ervan?

heb vroeger altijd oorontstekingen gehad maar weet het niet meer!

20. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Zora, heel veel succes meid!!!

Kim, dikke knuffel voor Sydney.
    En je bent niet de enige hoor die de oorontsteking niet heeft opgemerkt, ik had dat laatst ook bij Britt.

Rebbel, die Milan toch, lekker bijdehand hihihi.

Ik had bij mijn vorige berichtje gewoon heel veel zin om kleur te gebruiken, ben zo blij voor iedereen.:D

Hier ook een kindje die ziek is.
    40 graden koorts en heeft heel de middag liggen slapen op de bank en om 7uur lag ze vanavond ook weer op bed.
    Als het morgen nog is, dan maar even de hap bellen, ze had vorige week een tekenbeet, dus daar maak ik me wel ongerust over.:(

Deel Deze Pagina