Kruimels en Spruiten Club- Deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lalalindsay, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Even ego update: Net terug van ziekenhuis, alleen CTG gehad, met beeb is alles goed maar nog geen weeenactiviteit te bespeuren. We staan nu wel officieel onder medische indicatie dus helaas geen thuisbevalling en na de bevalling moeten beeb en ik 24 - 48 uur in het ziekenhuis blijven. Morgenochtend weer CTG en morgenavond ook. Mocht ik in de tussentijd niet zelf beginnen word ik waarschijnlijk maandag ingeleid. Hopelijk slapen we vannacht een beetje want we zijn allebei kapot.

2. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Jammer meis, maar het is niet anders!
    Ik hoop dat je lekker wat kan slapen vannacht!
    Welk zkh moet je heen trouwens?
    Ik hoop voor je dat het vanzelf start voor het maandag is!

3. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Thanks Wic, we konden kiezen Amersfoort of Blaricum, maar gaan naar Amersfoort, hebben daar tijdens de behandelingen ook gelopen en is ons prima 'bevallen'.

4. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Groot gelijk dat je voor A'foort kiest dan.
    Nou, succes meis! Ga lekker je bed in. Je kan alle rust gebruiken die je nog kan krijgen nu ;) .
    Fijne nacht met veel rust, óf een productieve nacht gewenst. :)

5. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Zora ik hoop dat je niet meer tot maandag hoeft te wachten meid en je het inleiden mag overslaan.
    Probeer nog maar even je rust te pakken nu het nog kan..
    Maar er zal vast van alles door je hoofd spoken.

Ik ga voor je duimen meis!

Droom vannacht maar van jullie kleintje in je armen....

Trusten.... ( ik ga ook mijn bedje in)

6. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Truste meiden!

7. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Hopelijk vannacht Zora! Succes alvast.

8. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Vanmiddag met Samantha baby foto's van haar gekeken. Roept ze ineens Kijk Jeremy. Dus manlief en ik, nee, dat is Samantha. En zij helemaal protesteren dat het toch Jeremy was. Hihi...

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Zora hopelijk slaap je wat of echte weeen!!

haha daisy leuk he. Jildou ziet vaak ook andere babyfotos en dan is t vaak lijkt beetje op rinze whaha.

10. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    oh zora hopelijk ga je uit jezelf aan de gang met bevallen!
    heel veel succes! hopelijk heb je wat kunnen slapen!

11. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    lieve zora,

hopenlijk ben je nu bezig maar anders in ieder geval een goede nacht gehad.

in ieder geval heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel succes alvast en geniet!!!!!!!!!!!

12. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Dat zegt ze inderdaad bij het zien van andere baby foto's ;)

13. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    meiden ff een vraagje...

ik heb nu 2 vriendinnetjes die allebei zwanger zijn van een jongetje. nu heb ik genoeg kleding liggen en we gaan vanmiddag bij een op visite dus ik dacht kan ik mooi wat aan haar geven, alleen heb ik bij veel dingen zoiets van ow nee... dat wil ik echt bewaren en ow.. toen was het nog zo'n frummeltje dat bewaar ik ook maar! ik heb nu wel wat dingen die ik weg wil geven en zou ook niet weten wat ik er mee moet doen maar toch vind ik het ergens ook zonde om weg te doen. hebben jullie dat ook? of hoeveel bewaren jullie aan kleertjes?

liefs rebbel

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ook toevallig Rebbel! Hier dacht ik net, moet nodig wat kleertjes uit de kast halen van Rinze. Maar ik bewaar best veel... Heb het idee dat je er nog niet aan toe bent om het weg te geven. Zou nog even w88 meis!

15. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Ik denk idd dat je er nog niet aan toe bent rebbel, als ik het zo lees.
    Ik ga wel wat bewaren, maar niet veel. Ik heb een broekje van Faylinn die Ziva nu draagt, en die blijft sowieso. Dat is het enige dat me te binnenschiet als ik over bewaren denk.

Sterker nog : er gaat al door mn gedachten wat er allemaal de deur uit kan als Ziva eruit gegroeid is :) (niet alleen kleertjes dus, maar box, wieg, babyspeeldingen .. hihihi ).

16. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hoi meiden!

Ben ik weer! (nog steeds). Vannacht wel wat gerommel, maar weer niets noemenswaardig. Wel redelijk kunnen slapen gelukkig. Net terug uit het ziekenhuis voor CTG, bloeddruk en temp, allemaal goed en ook op CTG nog echt niets aan weeenactiviteit te zien helaas.

Als er vandaag of vannacht niets gebeurd moeten we ons morgen om 7.15 uur melden. Er zal dan gekeken worden of er al wat gebeurd is en wordt dan ingeleid. Als baarmoeder nog niet verweekt is eerst gel. Dus spannend spannend!

Liefs!

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Oooh wat spannend Zora!! Ik hoop dat het gewoon zelf gaat beginnen nu voor je!! Inleiden lijkt me maar niets! Dikke knuffel!

18. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Lijkt me ook niets Sam, maar ja, beebje moet er wel uit. Pijn gaat het toch doen. Had het liever lekker thuis gedaan, maar ze zijn super lief in het ziekenhuis en ik laat het maar over me heen komen meer kan ik niet doen.

Straks gaan we lootjes trekken bij schoonouders en eten daar ook, beetje afleiding. En dan maar even naar mijn ouders om te vertellen want de katten en kippen moeten morgen verzogd worden morgen.

19. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Jeetje Zora, jij houdt het wel spannend he.
    Gelukkig gaat het met jou en de kleine goed.
    Hoop voor je dat er vandaag nog iets gaat gebeuren.
    Succes he.

20. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    jeetje zora nou hier twee keer met weeenopwekkers bevallen en ja het is een stuk heftiger als zonder maar ach het eindresultaat is zo leuk dat je dat echt wel weer vergeet! en idd pijn gaat het toch doen hoe dan ook.

nogmaals veel succes en gewoon in je gedachten houden dat je er drie jaar op gewacht hebt. gespoten hebt en er zooooooooooooooooooooooooo veel voor gedaan hebt dat dit dan ook nog wel kan. en aan het einde krijg je zo'n groot kado!!!!!!!!! daar hebben jullie alles voor gedaan!

ik kom echt op kraamvisite bij jou ook hoor. (met taart!!!!!!)

dikke kus

Deel Deze Pagina