Zora, nog geen weeen dus. Maar wie weet. Je hebt nog een dagje... En tot nu toe gaat het met jou en beebje ondertussen prima. Dat is ook erg belangrijk!. Best jammer dat je het niet thuis mag doen. Maar als je nagaat dat zelfs van de meiden die wel besluiten thuis te bevallen uiteindelijk maar 20 % dat ook werkelijk doet, valt het misschien een beetje mee. De meeste 1ste bevallingen eindigen alsnog in het ziekenhuis. Gelukkig zijn ze erg lief voor je.
komt goed zora!! duim duim duim dat het alsnog vanzelf begint! @sam en wic: heb nu wel wat dingen die ik weg geef maar kan echt nog niet veel weg geven idd.. komt nog wel denk ik!
Zora, hoe is het nu... al wat meer gerommel....? Hoop het voor je. Morgen hopelijk je beebje in je armen!
lala en wendy nog van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag. jannegie van harte gefeliciteerd superrrrrrrrrr.
heb een vraag over bekken instabiliteit wie dat ook hebben gehad wat voor therapie hebben jullie gehad?? en werkte dat ???
jaaaa want ze vroegen of we deze zomer op vakantie kwamen. Waarop ik zei, dan komen we wel voor juni want daarna mag ik niet meer vliegen! Dus m'n moeder; oooooohhh jij bent zwanger!
@truus: hihi wat leuk! @daantje: ik kreeg net voor ik plat moest last van mijn bekken, geen therapie gehad. kan je dus niet helpen.. wel vervelend zeg! knuffel! @zora: ik ben ook zo benieuwd!