Hier gaat alles goed. Samantha heeft alleen bij het slapen gaan een luier nodig. Als we gaan winkelen krijgt ze ook een luier om, maar in de praktijk geeft ze op straat ook aan te moeten plassen. Middagdutjes (die ze soms weer heeft) gaan 50/50. De ene keer wordt ze kletsnat wakker, de andere keer droog, en moet ze meteen bij ontwaken.
zo een nieuw deel zie ik Ben hier niet zo vaak, dus niets van de problemen mee gekregen. @ Lala, mooi dat het oordeel voor je verjaardag komt, we duimen voor je!! @ zora, geniet van je verlof, lekker prutsen in huis @lijst, wil iemand bij mij de ronde (5 geloof ik) neerzetten ipv datum laatste pil ? Thnx!
Daisy, knap hoor van je grote meid! Racebabe, ronde 5 alweer. Dat gaat snel. Zie dat je rondes ook best aan de korte kant zijn. Hoe gaat het met de zorgen om je ouders en het zoeken naar werk? Ik duim voor je hoor!
Het wordt alweer wat drukker hier zie ik. Gezellig! Hier zo naar de vk, liggingsecho en belinstructies. Ben benieuwd, dan zit eerste dagje verlof er alweer op, al met al toch wel (te) druk geweest eigenlijk, morgen maar wat rustiger aan doen.
Hier een druk dagje op t werk gehad. Gisteren is joey op een ongelukje na heel de dag droog gebleven, zelfs tijdens zn dutje! Trotse mama hier dus!
Truus en Daisy, wat goed van Joey en Samantha! Lala, leuk he die banner die aan het aftellen is, het komt echt al snel dichterbij voor jullie hoor. Zora, en hoe was de controle?
Ook al zo'n knap kindje dat zo goed als zindelijk is. Super Joey!! Zora, tja die neiging heb ik ook wel nu tijdens mijn verlof, om toch teveel te doen. Maar zoals Wic al zei. Neem je rust, nu kan het nog. En je hebt je energie straks hard nodig. Morgen dus maar een rustig aan dagje Zora! Linds, ja ja weer een dagje verder..... Hou je het nog uit?
Wat knap van Joey! Ja Maranka, ik hou het wel uit voel me eigenlijk vrij rustig... nu maar hopen dat het niet tegenvalt
Jee linds, weer een dagje dichterbij! Joey heeft een terugval gehad qua zindelijkheid. Dus was zn eerste dagje zonder luier weer! Maranka en zora, rustig aan!!
Toch vind ik het netjes hoor van Joey. Terugvallen hoort er af en toe gewoon bij. Was er een aanwijsbare reden voor? Linds, alweer een dagje minder op je banner! Ik blijf er bij dat het goed gaat komen! Ik zal me rustig houden Truus. Heb nu het meeste ook wel gedaan en ik heb geen poetsneigingen. hihi. Paranka heeft de badkamer voor mij gedaan. Ik moet alleen nog een bedje opmaken, kleertjes opruimen en de vluchttas inpakken. Heb ik nog twee week voor. En anders zijn dat net een paar mooie taakjes om te doen tijdens het opvangen van de weeen. *ik ben zooooooo relaxed*
Haha Maranka, ja is ook zo Moet zeggen dat de weeen deze keer wel sneller pittig waren dan de eerste keer
Spannend Linds, straks lekker slapen en dan weer een nachtje voorbij. Truus; ik zal proberen rustig aan te doen hoor. En wat knap van Joey zijn eerste dag weer zonder luier, terugval kan altijd gebeuren hoor. maranka: lekker relaxed dus? Hier het ene moment wel en het andere niet, ben wel op een punt dat ik eigenlijk alles klaar wil hebben, maar ja ijn lichaam werkt niet altijd mee. heb vanmiddag wel de strijk afgemaakt en de overige kleerjes ingeruimd. Ben bezig met vluchttas pakken en het wigje en het ledikantje maak ik straks of morgen denk ik op. Vanmiddag lekker gelunched met twee vriendinnen, gezellig. Morgenochtend ga ik met mijn moeder en zusje naar mijn oma, dus kom de daagjes wel door. slaap lekker meiden!
Maranka, je 'klinkt' lekker rustig! Linds, hoe voel je je? Hier ouder-info-avond gehad. Nieuwe uurprijs is bekend gemaakt en ben gevraagd voor de ouder commissie. En toen ik thuis kwam had mike mn hele keuken schoongemaakt! Zo lief!