Truus (en ook Kim), bij mij... alles gaat zijn gangetje. Ben ontzettend druk met mijn bijbaantje, haha ondertussen is het meer mijn hoofdbaantje geworden. Daardoor even iets minder bezig met het naar mijn nod toe leven. Verder voel ik nog niets. Alleen heel erg beurse boobies, maar dat heb ik sinds 3 cyclussen gelijk na eisprong. Dus dat zegt ook niets. Ik hoop dat Zora of Maranka het stokje aan mij doorgeeft. Hoe voel jij je. Sta je nu positief t.o. deze zwangerschap, ik bedoel dat het nu goed voelt? Het blijft toch even spannend de eerste weken.
Mieke, de rest weet dat misschien wel, maar wat heb je voor bijbaantje? Vond je hoofdbaan ook altijd leuk . Ik ga even naar je kaartje kijken....
Poeh, duidelijk kaartje hoor. Temp ziet er goed uit, vooral vandaag... Maar ja, jij hebt wel vaker van die mooie kaartjes...
Hier gaat alles goed, voel me goed, veel kwaaltjes en erg moe. Kortom, ik mag echt niet klagen! *Blaast je temp omhoog!* Lijkt me super als je samen met Jannegie met ons in Juli komt kletsen! Hoe is het met je ventje?
Jannegie, ja ik heb ondertussen wel afgeleerd om te veel gefocust te zijn op mijn kaartjes. Die zijn over het algemeen idd altijd heel 'mooi'. Ik ben in opleiding tot grondstewardess bij de KLM (wel via een uitzendbureau hoor). Maak vroege uurtjes de laatste dagen wanneer ik gewerkt heb en ben nu erg moe. Over 1,5 wk begint mijn 2e theorieblok en dan weer heel druk. Dat loopt zelfs door op za en zo. Truus, fijn dat je er zelf een goed gevoel over hebt. Ik hoop jullie ook te volgen hoor, lijkt me ook weer eens leuk om met 'bekende' meiden te kunnen zwangeren. Maar ja... ik denk dat het weer niet raak is hoor.
mieke meis ik ben nog steeds heel hard voor je aan het duimen hoor. je bent een lieverd en het is je gegund!!! kus
Poeh, Mieke, dat klinkt pittig! Hoeveel uur werk je? Dus je reclameontwerpen staat op een laag pitje? Vind je het wel leuk werk? Ik hoop echt dat je met ons mee kan in de juli-mama´s. Je cycli zien er ook zo "gezond" uit. Dat moet toch een keertje weer lukken? Waarvoor heb je toen primolut gehad? Wat doet dat? (staat in je onderschrift). Hier stoofpeertjes klaar. Als mannegie nou komt, kunnen we lekker eten, mjum!
Kim, jij bent ook een schat hoor! Jannegie, het werk is heel leuk en heel afwisselend. Ik had het met mijn reclamewerk idd heel rustig (zomer) dus besloten om er iets bij te zoeken. Een baantje met 'gewone' tijden zou niet goed te combineren zijn met thuis en dit is zo flex dat het beter te combineren is, omdat het in de vroege, maar ook in de late uurtjes is en ook in het weekend. Ik moet er gewoon nog even aan wennen. Hmm lekker stoofpeertjes. Ik heb in maart een MA gehad, ik was toen 10 wk en die dag hadden we onze eerste echo. Het bleek gestopt te zijn met 7-8 weken. Ik heb toen gekozen voor een curretage en daarna werd ik maar niet ongesteld terwijl ik (dmv tempen) wel gewoon een eisprong had. Dus primolut voorgeschreven gekregen om mijn menstruatie op te wekken. En daarna is mijn cyclus weer 'gezond' geworden en menstrueer ik weer gewoon. Maar ja tot op heden dus nog niks van een zwangerschap. Mijn bevaldatum is ook al verstreken (was eind sept), had dus gehoopt weer zwanger te zijn. Het was ook gelijk raak toen en dat hadden we niet verwacht. Misschien dat ik daardoor nu iets te hoopvol ben.
wat dat betreft kan je beter man zijn als je voor een kindje oefend. die zijn er toch minder mee bezig terwijl het allemaal in ons lichaam gebeurt dus wij altijd maar van alles voelen etc!!!
jaaaa eindelijk, daar is ze! Sara Esra welkom op deze wereld! zora en zoraman, van harte gefeliciteerd met jullie dochter! mooie namen! geniet van elkaar! liefs
@mieke: knuffel! ik duim voor je meid! onderweg in de auto naar het kdv vanmorgen riep milan dat hij moest poepen! owjee.. dacht ik! dus ik zei dat hij het moest proberen op te houden tot we bij de kindjes waren en dat deed hij goed! bij de kindjes meteen naar de wc gegaan! vind dat echt knap! ga weer verder werken!
Knap van Milan, Rebbel! Ik kom even binnen, ben helemaal verkleumd. Laatste keer grasmaaien op trekkertje, maar ben wel 3 uur bezig als ik alles wil doen. Brrr....
Zora en Zoraman, hartelijk gefeliciteerd met jullie langverwachte spruitje..... SARA ESRA ! ! ! Laat je maar lekker verwennen dor de zuster en manlief in het ziekenhuis. Neem je rust zoveel je kan en geniet lekker van je meissie en manlief! Heel veel succes met het herstel van de knip en met de eerste daagjes met Sara!