hier werken vandaag. bah bah bah hahahhaahahhahaahha nee hoor maar schoonmoeders on niet oppassen dus ze gaan met mijjn moeder mee. en dat is wat meer geregel! wic ik pb je even!
Hmm ja das dan jammer he Kim, maar komt vast goed !! Truus wat ontzettend leuk!!! Hoe is het met Joey?
Gisteravond had hij echt pijn. We hadden gedouched en zn neus was nat geworden. Dus toen het opdroogde begon het te trekken. Dus heb hem lekker bij me genomen op de bank en slapend weer terug gelegd. Daarna doorgeslapen tot half 7. En vanmorgen alle aandacht op het KDV, werd ie verlegen van. Maar toen Joey zn vriendinnetje zag was alles weer goed. Hoe is het met Rinze?
aah truus wat lief van je mams! knuffel voor joey! lekker vet houden zijn neusje. @maranka: jasper is zeker een mooi mannetje! nou 40 weken vandaag meid! hopelijk laat beepje zich gauw zien! ik ga weer werken! fijne dag allemaal!
Maranka mooi manneke, ennuh.... hoe is het?? 40 weken!!! Truus ach arme manneke.. Met Rinze ach nog wat hetzelfde, al had hij wel weer een goede nacht !
Kom me even melden.... Straks naar de vk..voor de wekelijkse controle.. Zal ik vragen of ze wil kijken of ik gestript kan worden..??? Volgens mijn onderschrift is het beebje der al...
hahahaha maranka wat een coole banner die verzint gewoon dat je al bevallen bent hihihihih ach zora is nog zwanger duss................................... truus wat een lief gedichtje! hier klaar met werken. vanmiddag alleen nog drie klanten en dan weekend! hahahahahha (alsof ik zoveel werk ) wic komt daisy nou ook????? kus
Weer helmaal goedgekeurd door de VK. Bloeddruk stabiel en beebje doet het prima! Ligt ietsje pietsje lager dan vorige keer, maar nog steeds niet vast in bekken... Dinsdag een afspraak staan bij de gyn voor een controle bij 41 weken. En voor woensdag een afspraak om te strippen. Of wil je vandaag zegt ze...... Ik stond met mijn mond vol tanden en durfde geen ja meer te zeggen... Whaaaaaaaa! Soms......Grrr.......
hahahah maranka toen had je dus moeten zeggen JA JA JA! hahahahahahahaha/ ach hij/zij komt er vanzelf uit!
Misschien straks in de herkansing als ze belt om de afspraak bij de gyn te bevestigen.. Als ik durf dan. Zou toch wel fijn zijn om dit weekend te bevallen en niet volgende week... Ben oook zooooo ongeduldig.. Maar ook wel bang om te laten strippen. Mutserige ik!
Weet je, ik ga ff wat geks zeggen !! De kans dat strippen niet werkt is groot en de kans dat je er voorweeën van krijgt en er niets gebeurt is ook groot. Persoonlijk zou ik dan zeggen, laat me nog maar even wachten
ik zou het vragen maar goed ik heb het geduld van een .......................................... geen dus hihihihihihihihiihh. maar bij donique hielp het meteen en bij sydney hielp het niet!!! dus het zegt ook niets. heb net een harembroekje van bfc gekocht op kleertjes.com en een shirtje! en vannochtend voor mijzelf een winterjas gekocht. was ook echt broodnodig! dus genoeg geld uitgegeven. nu weer wat gaan verdienen met advertenties! hahahaha
Haha Sam, Ik heb het geduld van................... Kim En dus de stoute schoenen aangetrokken. Vanmiddag mag ik langskomen...... *slik* En het effect, tja.... afwachten maar......