jammer maranka dat het strippen niet gelukt is. ik hoop dat je niet lang meer hoeft te wachten. zora ben je al thuis????
ja zora waar blijf je met de foto? we zijn zooooooooooooooooooo benieuwd! wic erg he twee wakkere kippetjes! maranka ach wat zielig. maar idd je moet toch een keer door de zure appel heen. hie rvandaag een drukke dag gehad. morgen maar een rustig dagje! kus
Hee meiden! Sorry voor de verwaarlozing maar gotver wat hebben wij het druk haha veel visite en nog vrijgezellenfeesten. Deze week met Didi naar het CB geweest. Alles perfect 53cm 4040 gram
Ook al mooie cijfertjes dus Wendy... Zijn jullie ondanks de drukte wel lekker aan het genieten van Didi?? Kim, nou erg zuur appeltje hoor... Maar vanavond ging het naar bed brengen alvast erg goed. Nu vannacht nog.... Hij was wel bekaf toen ie naar bed ging. We zijn naar een heel kindvriendelijk restaurant geweest ter ere van mijn verjaardag morgen. Lekker er even uit. Jasper heeft de hele avond rond lopen rennen. Hihi. Nou ja Jasper gelukkig. Papa en Mama ook gelukkig! En..... ik ben geloof ik toch mijn slijmprop aan het verliezen ( hoop zo dat het dit is..). Ik heb in ieder geval veel afscheiding ( sorry...). Dus wie weet...
Tot nu toe helaas geen gerommel. Dus dat beebje van ons moet wel opschieten wil het morgen geboren worden... Iemand nog een uitzettingsbevel voor handen?
dan kan je nu wel al ff de naam bekendmaken, nietwaar? ik ben zo benieuwd naar die namen altijd. please!!!
oh ja, de mama van mijn pleegzusje is bevallen... een jongetje: Luka ( weet niet hoe ze het schrijft, want Lunah schrijft ze ook een beetje speciaal )
nee, maar hoeft ook niet sam, er zijn er genoeg die op onze liefde zitten te wachten ze willen de situatie van ons en van onze ouders ook zoveel mogelijk gescheiden houden, andere pleegzorgdienst, andere begeleidster... allemaal door de gebeurtenissen bij mijn ouders de laatste tijd. vind ik ook wel prettiger
Hihi. Mafkezen! Braken je vliezen spontaan Sam? * moet ik dan toch een zeiltje op de bank leggen?* De naam... tja... my lips are sealed! Maar ik kan niet wachten het jullie te vertellen hoor. Hij komt hier overigens op het forum wel voor als Nickname... Iets anders geschreven geloof ik overigens..