maranka gefeliciteerd!! pffff... heb het zwaar! ik drink dus bijna nooit maar gister iets te diep in het glaasje gekeken. weet nu wel waarom ik dus bijna nooit drink!
Maranka gefeliciteerd meid!!!! Rebbel, aan je berichtje vannacht was ook wel te lezen dat je wat veel wijntjes had gedronken hahahaha zo leuk he! tot dat je wakker wordt succes vandaag
Hoi meiden, even teken van leven van mij: Hier gaat het goed, we zijn donderdag thuis gekomen uit het ziekenhuis. Sara doet het heel goed thuis. In het ziekenhuis zag ze nog wat geel en ze at heel slecht. Dus was nog wel wat zorgwekkend maar nu is ze zelfs al iets aangekomen weer en ze eet, poept en plast goed. Dus een hele trotse mama hier. Met mij gaat het ook goed. Alleen nog wat last van mijn onderkantje. We zijn super trots en blij en genieten van de kraamdagen en al het bezoek. Mijn bevallingsverhaal zal ik zo snel mogelijk posten.
Maranka: Van harte met je verjaardag! (dacht even dat de kleine er al was). Voor de nieuwsgierigen: in mijn album staan foto's van Sara, alleen voor vriendjes!
Wat een mooi meisje Zora! Fijn om te lezen dat het goed gaat met jullie nu! (behalve je onderkantje ). Geef je bv of fv? (gewoon nieuwsgierig ) Hoeveel woog ze bij geboorte, en lengte? Jaja, ben vreselijk nieuwsgierig! Blijf lekker genieten meis!
zora wat een geweldig meisje!! en jij ziet er ook goed uit! maranka gefeliciteerd meis! en voor jou komt ie er zometeen aan!
it's the delivery dance oeh oeh do the delivery dance for maranka oehoehoehoeiehiehiehiehiehiehi'm dancing oeh oeh oeh oeh. heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo. heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee hooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo it's the deliverydance oeh oeh oeh!!!
Dank jullie voor de felicitaties meiden! Kon vanmorgen mijn bed niet uitkomen en kom erg slecht op gang vandaag... Maar..... Jasper heeft vanmorgen uit volle borst voor mij gezongen. Zo lief, kreeg spontaan een traantje.... En nu maar hopen dat de deliverydance van Kim gaat helpen. Heb wel het idee dat er iets gaande is, maar of het gaat doorzetten.... ( verlies beetje roze) Vanmiddag toch nog een beetje visite over de vloer.. Wie weet mag ik ze wegsturen of kunnen ze blijven. Haha... Zo ga nu een broodje eten en een buikfoto maken! Hopelijk de laatste
hoe hoe heeft het dus toch geholpen maranka ? jeej!!!!!! dan kom ik misschien toch beschuit met mjuisjes eten hahahahahah!
*breekt in* Gefeliciteerd met je verjaardag! Wat is Jasper toch een schatje! Zit je baby er nou nog steeds in? Die heeft ook geen zin he?! Ben benieuwd naar je buikfoto. Hoop met je mee dat het de laatste is en dat je je visite mag wegsturen zometeen